Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 354 ggr
aggeelin
2

Fredagskväll - hurra hurra

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så skönt, nu är det helg och ledigt (nästan, behöver jobba några timmar) och det har varit en tuff arbetsveckan så nu är det dags att njuta lite.

Jag är ganska nyligen hemkommen från jobbet, sitter här med ett litet glas vin och väntar på maten.

Vad gör du på din fredagskväll??

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
1

Skål Agge!
Min tvättmasin avled under tragiska omständigheter i fm så jag har varit iväg och införskaffat en ny.
Har precis landat i soffan och har sällskap av maken och ett glas vitt. Skrattande

Zabelle   

Fridaaaa
0

Mys är det tänkt. Ska se Baksmällan kl 22.00 ;) hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Det låter tragiskt med en avliden tvättmaskin. Jag önskar din nya ett långt och lyckligt liv - och skål på dig också! För det är vi värda Flört

Loveradio
0

Ska mysa ner mig i soffan snart med Valle och ha myskväll framför teven :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

zabelle
0

#2 Baksmälla vill jag gärna slippa Tyst

#3Visst är vi! Tungan ute

En liten hälsning til Chick också, hoppas du fått varmt inne nu :)

Zabelle   

Fridaaaa
0

#5 Haha jag har aldrig haft det, men slipper med det gärna ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
1

#6 baksmällan är en rolig film  Skrattande

AnnL
0

Jag ska titta på the voice kl. 8. När grannen kommer hem från jobbet har hon lovat bjuda på en Irish. Kan behövas efter kvällsrundan med Silver i kylan.

# 1 Usch då har ni haft sorgestund för den gamla Zabelle. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

¤8 Nix… den åkte bara ut. Oskyldig

Zabelle   

[Sisa]
0

Mysigt med en fredagskvälltråd..fredagsmys!  Kyss

Har precis kommit hem, efter att ha varit i stan hela dagen. Kallt är det och snöar gör det..var alldeles slut då jag kom hem, efter att ha kört i snöyra, halt väglag och massor av trafik.

Nu blir det inte så mycket mera gjort idag..kanske lite mys framför TV.n då..Glad

Ha en fortsatt bra kväll!

aggeelin
0

Här har vi mys med brasan tänd, det värmer så skönt Glad. Och inget mer ska göras idag, i vilket fall,så lite som möjligt!!

Namiko
1

Jag blev smått galen tidigare idag och beställde mängder av stickor så jag har spenderat större delen av dagen och kvällen med att sticka på ett fodral att förvara dom i. Var ett bra sätt att bli av med restgarner också.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.