God morgon 1 februari
Så härligt det låter att hälsa denna månad välkommen..ett steg närmare våren.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, nu är det bara fyra veckor kvar till mars och den första vårmånaden.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja och även börjar det komma in mer frukt att välja på
Godmorgon alla.
Jag hoppas att februari går fort. Det brukar den göra tycker jag. Det är -9 grader här hos oss och jag planerar att vara inne hela dagen
/Maria
God morgon!
Känns bra att det är Februari. Vad nytt och spännande kommer att hända tro?
Ha en riktigt fin dag!
Godmorgon! Nu börjar en kort och bra månad i den sega vinter.
Morgonen ser vacker ut, därute!. Idag är en dag med många möten på jobbet, det känns ofta ineffektivt, jag får inte gjort det jag själv behöver göra. Ikväll ska jag till sonen, äta mat och läsa sagor.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon allihopa.
Vackra bilder Cristine, det är härligt att våren närmar sig,
Önskar er en jättefin dag.
Godmorgon,
i morse var det inte så vårlikt när jag skrapade bilen (glömde sätta i sladden i går kväll) i -15.
Skottåret gör ju dock att februari är liiite längre i år. Men allt kommer till den som väntar :-)
Ha en fin dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God Morgon 
Här är bistert nu på morgonen, 15 minusgrader. Våren ja, den kommer närmare, men än är det minst 8 veckor kvar innan snön är väck.
Godmorgon på er!
Knappt minus 7 hos mig. Det snöar jättesmå flingor.
Hoppas dagen blir fin hos er alla.
#10 Hihihi…Han är söt även när han är sur!
Godmorgon!
-15 här! Äntligen februari, riktiga vintermånaden! Det är nu kvicksilvret brukar kunna krypa ner ordentligt, så det smäller i björkarna på nätterna.
Snart är det fullmåne också, och då blir det kallt.
Idag ska jag in till storstaden och hälsa på det vitklädda folket! 
Ha en fin dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Även om februari kan bli den kallaste månaden av dom alla, känns det fint att komma in här och läsa om våren..det märks att Ni längtar! 
Ett par minusgrader har vi, grått och trist..men man kan ändå känna lite av ljuset. Tänk vilken härlig tid som väntar!
En härlig dag önskar jag Er!
Tack för fina bilder! 
Godförmiddag!
Dramatisk morgon…
Var ute med Valle för att kissa och då träffade vi grannen som bor bredvid som har skaffat en liten Rottweilervalp på 9 veckor. Så hundarna lekte med varandra ett tag. Plötsligt så ser jag att min hund blöder ur nosen. Grannen och jag försökte tvätta bort med snö men det försvann inte. Så jag gick in med Valle och torkade bort blodet med papper och då slutade det blöda. Gud vad orolig man blev… Troligtvis var det ett ytligt blodkärl som brast pg.a kylan/snö/torra luften/ansträngning. Händer det igen får jag ringa vet. Men han är sig själv annars. Var dock otäckt och det ser ut som rena mordplatsen där ute med alla blodfläckar.
Hoppas dagen blir bättre. Annars så går jag och lägger mig och drar täcket över huvudet.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#116 Usch, vad jobbigt men som du skriver så kan hundar likväl som människor blöda näsblod utan att det behöver vara så farligt. Kanske fick han en liten smäll under lekens gång också?
Sedan gör ju snön att det ser väldigt dramatiskt ut.
Du får hålla koll på honom några dagar och hoppas att det inte återkommer för då är väl ett veterinärbesök att rekommendera.
/Maria
God eftermiddag!!!
Nyvaken och trött efter två tuffa nätter på jobbet, undrar hur länge vi ska orka med detta tempo som råder nu. Hoppas det vänder snart!!!!!!
Idag ska jag ha det lugnt och skönt och njuta av lugnet. I morgon har jag helledig dag och dagen helt planerad.
Soffa och TV - here I come!!!!!!
Hoppas ni alla har en skön onsdag!!!
Hej mitt på dan!
Jag börjar se "ljuset i tunneln" :) slutar om en timme och är ledig i 4 dagar! Ska bli så skönt. Behöver kurera min envisa förkylning som satt sig ordentligt i bihålorna.
Sköt om er allihop!
Zabelle
God eftermiddag!
En morgon med - 8°, nu är det -3,8. Känns ändå som vi närmare oss våren för varje dag som går.
Har varit o handlat på förmiddagen, sedan promenad. Grannen bjöd på fiskplanka för en stund sedan så inte behöver jag laga mat heller idag. 
Ha en fortsatt fin dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#17 Tror inte han fick en smäll eftersom valpen är så liten och den lekte så försiktigt. Måste vara uppspeltheten eller kylan och att han frustade så att blodkärlet brast. Jo precis det ser ju värre ut än vad det är i snön. Ja händer det igen så ringer jag vet..
Idag fyller Ruki år.
Och det är väll det bästa som händer idag. Mår verkligen inte bra idag.
Sov större delen av dagen (sjukanmälde mig till skolan). Har dessutom bråkat med mamma redan. Funderar på att gå ut och gå ett tag..
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#23 Att promenera är bra. Det rensar tankarna. Ta bara på dig mycket kläder
/Maria
Så gör vi inte Hans! Ingen sport!! Fusk!! 
Vi tittar på termometern vid fönstret och sen tittar vi ut! 
Vädret ska kollas live!! 
(fast det var en smart grej…
)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hans..Storstaden har tagit dig
!!..Håller med Anders..Haaaaa..Vi skogsNissar""
Lover..Inte bra..Med hunden..Du kan ju ringa vet o höra…
Frida-Gölliiigggt***
Kaipon..Då säger jag Grattis till Ruki"
O nu är det kalt ute**
Gunilla..Tack.
OZebelle…Du är Framme..Kurera dig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#27 :D
Sicken sötnos! :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gokvälls i stugan
Ruskigt väder ute., Vet ni det har börjat snöa här nere i malmö. Det gillar jag inte alls..Men vädergudarna hör mig inte alls.. Antar att änglarna ryster sin sängkläder
Underbara bilder ni har lagt in på era djur,,
Ha en skön onsdag
#27 Jag har ringt veterinären pg.a att jag märkte idag att han har svamp i ena tassen. Och då ville dom att jag skulle åka in så dom får kika på det och då kan jag också ta upp det här med näsblodet.
God kväll!
Härliga bilder i tråden.
Snö och kallt här också. Tyckte det var lite lustigt när jag tittade ut genom fönstret förut idag, det snöade liksom åt fel håll… stora lätta flingor som blåstes uppåt 
Har tänkt ta mig en prommis/jogg om en timme, kanske bäst att ta på extra tröja.
Ha en forsatt skön onsdag! 
Weee, har precis beställt Pixiu 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Grattis KaiPon!
I morgon kommer jag nog inte att synas Nu måste jag göra dotterns kvitton.