Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 710 ggr
[Sisa]
0

Hörni tjejer!

..det är ju flest såna härinne!  Flört  Vi förväntas kanske gilla andra saker än bilar, men..

Vilken är Din önskebil om Du får välja helt fritt ?   Skrattande

[GunillaF]
2

P 1800

Egentligen inte alls skön att åka i. Vill bara ha den att glida i om somrarna.Flört

Fridaaaa
2

En sportigare bil ;)

Men gillar även Volvo C30, Opel Tigra (nyare), Volvo S60, Corvette mfl ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2

Jag är absolut ingen bilfreak men de vackraste bilarna står nog ändå Jaguar för i min smak.

/Maria

Elshira
1

En bil som jag gillar som har både "insida och utsida" är en Ford Mustang GT500, inte en gammal fin mustang utan en nyupplaga. Mörkt grafitgrå med ljusgrå stripes ^^

Gillar lite "bulligare" bilar, och denna är väll en av de få bilar jag tyckt om i en relativt rimlig prisklass.

Sedan finns det ju verkligen vackra bilar för ett par miljoner men så långt har jag aldrig ens brytt mig om att drömma…

Jag såg en riktigt läcker bil en gång, låg, ganska så slimmad, kolsvart bild med snygga svarta fälgar, även det en ny bil. Men var för långt bort så jag såg aldrig märket… Gråter

Däremot vad det gäller "vardagsbil" så kommer jag garanterat köpa mig en snygg Audi så fort jag får jobb. Audi tillverkar kvalité och dessutom väldigt snygga personbilar! Modell vet jag inte riktigt (finns ju många snygga…) men en lite större bil krävs för att kunna dra hästsläp, och sedan vill jag nog ha en halvkombi så man får plats med lite saker :) VIT ska den vara!

Hakuna matata!

examynia
1

ojoj de finns många jag vill ha.. tex en ford GT40, eller en mustang från sent 60-tal.. eller en äldre pontiac firebird:P

Loveradio
0

Åh kul tråd! Har många favoriter. Glad

Älskar BMW. T.ex M6:an (bild, annan bild på M6) och Z4 (bilder) är också snygg

Sen gillar jag stadsjeepar ganska mycket. En favorit där är Landrover Freelander 2 (bild, en till bild, en annan bild)

En annan favorit är Chevrolet Equinox (bild). Den kan jag mycket väl tänka mig att skaffa i framtiden.

Audi har också ganska fina bilar. T.ex A8 är en stor favorit (bild)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

pius314
0

En MG A 1500 roadster från 1958. Eller där omkring. Fast då får den vara i fint bruksskick eller bättre. Orkar inte repa en bil från grunden…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
zabelle
0

Trans Am Tungan ute

Zabelle   

[Sisa]
0

Fina bilar Ni drömmer om!  Skrattande

Ford Mustang-66, cabrolet, automat och knallröd ..är min drömbil!  Kyss

flisan708
1

Jag har ingen drömbil. Dock skulle jag önska mig en helt ny bil någon gång i livet.

Toyan
1

En röd Ford Mustang 69..läckerTungan ute