Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 600 ggr
[Sisa]
0

Fredag!

Dagens bästa ?

Dagens humör ?

Middag ?

Planer i helgen ?

TV ikväll..vad ?

Annat kul ?    Skrattande

examynia
1

Dagens bästa? :Fika med en gammal klasskompis å sen ridning i snön.

Dagens humör ?: uppåt fast med huvudvärk.

Middag ? Taccos till kvällen. enkelt å gott.

Planer i helgen ? bara ta de lugnt å rida å mysa i stallet.

TV ikväll..vad ? Inte TV de får bli en film. "jag saknar dig"

Annat kul ? bara mysa å ta de lugnt.. en skön helg helt enkelt..

Maria
1

Bästa med dagen är att båda jag och min man är lediga.

Humöret är på toppSkrattande

Det blir kokt torsk (De hade tyvärr inte Kolja) i örtsås med ris och broccoli.

Har inga direkta helgplaner. Min man jobbar på söndag och det gör sonen med så kanske vi äter middag ihop när de slutat. Vi får se…

Det är väl "På Spåret " ikväll. Det är ett måsteFlört

Har nog inget annat kul att komma med för tillfället.

/Maria

Namiko
0

Dagens bästa ? Mina öron känns knappt (gjorde 6 nya piercingar igår)

Dagens humör ? Inte allt för dåligt men en bra bit ifrån toppen. Saknad, huvudvärk, ont i magen och smått illamående verkar vara dagens tema.

Middag ? Något hopkok av det som finns hemma.

Planer i helgen ? Stickning och ta det lugnt.

TV ikväll..vad ? Ser inte på tv.

Annat kul ? Har förhoppningar på att få träffa tjejen jag saknar innan helgen är över.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Fridaaaa
0

Dagens bästa? Lämnat 2 marsvin till en kompis och pratat med henne :)

Dagens humör? Trött och smått stressad

Middag? Mc Donalds xD  = icke bra hehe

Planer i helgen? Marsvinsuställning och sedan får vi se

TV ikväll..vad? Film förmodligen, vet dock ej vilken ännu

Annat kul? Utställningen imorgon! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
0

Dagens bästa: att jag fått massa gjort på jobbet och nästan kan fira helg utan att tänka på jobb… Dagens humör: helt ok, lite fredagstrött Middag: karre och saltbakad Potatis med grape-sallad Planer i helgen: skjutsa ungar på träning, busa med hunden, fika med kompisar… TV ikväll..vad: hm ungarna satte precis på arthur och minimojerna. Får väl bli den. Eller nåt på play. Kanske sveriges mästerkock som missades igår… Annat kul: ska spela tennis med barnen. Andra gången i livet, roligt!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
aggeelin
0
  • Dagens bästa ? Vi har suttit och jobbat tre stycken tillsammans och på eftermiddagen var vi trötta. Arbetet var inte heller helt lätt… på något vis kom vi till att skämta om att djupandas och det blev djupandas hit och djupandas dit… ja gissa om vi skrattade, men det går ju inte att förstå för den som inte var där, och som var så trött som vi var!!

• Dagens humör ?    Humör? Nej, det har jag inte hunnit med något Flört, jobb jobb jobb och skratt Glad

Middag ? Tack för middagstips i annan tråd! Hann inte se det (åkte från jobbet 18.15) så jag gjorde en god fisksoppa på recept jag fått av en kompis. Jättegott så nu är jag också mycket mätt, men det är ju meningen med att äta.

Planer i helgen ? Måste städa lite är igen. Ska gå ut och äta lunch med min kusin som är lite som en storasyster, ska fira att hon fyller år.

TV ikväll..vad ? Sambon vill se på Skavlan så jag sitter där också. Är lite trött så det är skönt att bara slappa lite.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

Dagens bästa ?

Promenaden med gubben och hundarna i skogen i sista dagsljuset efter klockan 15.

Dagens humör ?

Lika stabilt som mitt blodsocker. Ingen berg- och dalbana här inte.

Middag ?

tonfiskröra. En burk tonfisk blandad med 1/2 dl majonnäs och 1/2 dl smetana och en halv hackad rödlök + liter salt och vitpeppar

Planer i helgen ?

Att vara ensam för gubben jobbar. Sitter nog vid datorn med mina cybervänner större delen av helgen.

TV ikväll..vad ?

Nej

Annat kul ?    Skrattande

Surrat med dottern på FB och kollat de senaste fotona på världens sötaste unge Kyss

ettlitetalias
0

Dagens bästa ? Har fått en del gjort på min att göra-lista.

Dagens humör ? SUR som en gammal disktrasa

Middag ? Singapore noodles och strips från hämtstället. Orkade inte laga mat.

Planer i helgen ? Jobba imorrn och ledig söndag. Har inga planer dock…

TV ikväll..vad ? Har kollat Finding Neverland tidigare

Annat kul ? Nä. Är riktigt grinig idag, och det kollas på film högljutt hos grannen och är fest på nedervåningen. Och jag ska upp kl 6 imorgon och känner mig redan nu alldeles slut för jag vet att jag inte kommer få sova mycket..

KaiPon
0

Dagens bästa ? James Skäms

Dagens humör ? Ganska bra, om än trött och ont i nacken (Kan dock röra den bättre nu, men det gör forfarande svinont i vissa lägen)

Middag ? Uh.. Efter lunchen på skolan har jag bara käkat munkar och godis, räknas det? ^^'

Planer i helgen ? Handla med mamma imorrn, skriva två artiklar, samt antagligen skriva på en ny fanfic jag har i huvudet.

TV ikväll..vad ? Inget. Kollar på Youtube istället Tungan ute

Annat kul ? La ett bud på en Pullip docka som var grymt söt. Får se om jag får den. Får jag den inte är det sak samma ändå. ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

pius314
0

#7. Du gillar salt va? ;-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
fotokrafs
0

Dagens bästa ? Att det är helg!
Dagens humör ? Lätt förvirrat, men ikväll glad Skrattande

Middag ? Rester

Planer i helgen ? Inga direkta mer än att jag skall ta en prommis/jogg på lördag

TV ikväll..vad ? Såg På spåret

Annat kul ? Ikväll tog vi en sväng med bilen, gäller att passa på när bilen ändå är varm. Köpte kakor och mumsade fast först fick jag med maken på lite trapp-träning.
Aaa… jag är lättroad Skrattande

fotokrafs
0

#10 Skrattande

[MargaretaA]
0

Haha skarpögd! Tänk vad en liten bokstav kan göra skillnad Skrattande

KaiPon
0

#10 Oj jag såg det inte förrens nu, haha Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/