Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 612 ggr
Cristine
0

Hej!

vad gör du idag då?

SJälv försöker jag att spela in en film men det vill sig inte..är det inte det ena så är det något annat. Det känns som någon är emot en, inget vill funka.

har du varit med om det?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

examynia
0

jadu just nu så tar jag de lugnt medans maten kokar å spisen.. blir grishjärta med gräddsås å ris till kvällen.. pappa kommer över åxå=)

ja men de är väl alltid så att när man väl håller på med nåt så funkar de aldrig som man vill.. speciellt om man verkligen inte brukar ta tag i de annars utan just när man väl bestämmer sig..

stina63
0

Sitter här försöker titta på tv lite. Har varit iväg innan idag, Nu så får jag ta igen mej. Är lite trött idag. Men de går väl över snart antar jag.

chik
0

God dagens eller god efter middag.

Vi har precis haft besök av ena dotten o ätit grytbitar o Potatis o grönsaker. o nu har dotten åkt o jag sitter här. mätt o go..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[cherstin]
0

Å jag fick följa med Herr P till J..a och B…..a i Gävle. Killaffärer som jag inte är så förtjust i men….det blev ett besök på Blomst…….t och där köpte jag en Julros, Helliborus Niger, tror det stavas så, som ska planteras ut senare i vår. Och en liten lila blomkruka med en vit mini vårglöd i som jag ställt på lilla hyllan under fönstret på toa. Det blev riktigt sött.

Ha en skön fortsättning på söndagskvällen!

Fridaaaa
0

Tar det lugnt, och försöker ladda upp en video på Youtube ^^, Men går segt!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Ja jag sitter fortfarande mded mina videofilmer grrr.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.