Hej hopp den 4 Januari
Av någon anledning bestämde jag mig, nu mitt i natten, att färga om min lugg, så sitter med hårfärg i luggen nu.. Jag är inte bra på att stå emot mina nattimpulser alltid..
(Skulle inte förvåna mig om jag klipper mig heller)
I dag ska jag och mamma iväg till Netto, vilket antagligen är den största utflykten vi kommer göra, om jag inte bestämmer mig för att gå en promenad senare, det vet man aldrig.. Beror helt på mitt humör. Kanske går runt i staden och letar cosplay saker också. ^^
Och på fredag bär det av till Örebro. Även där är det cosplayletande som gäller, fast kommer även gå på Akane Sushi och äta, hehe. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

God morgon KaiPon och alla andra.
Ha en trevlig utflykt idag då KaiPon.
Idag känns det inte lockande att ge sig ut, blötsnö och blåst, hoppas det ger sig snart.
Önskar er alla en bra dag ochatt alla som blivit strömlösa inte behöver vara det så länge.
Sitter nu och skriver lista på vad jag ska kolla efter/köpa på fredag. Längst upp på listan hamnade hårfärg, då jag nu känner att jag vill färga håret antingen blått eller lila tills skolan börjar.. Plus att jag även vill klippa mig 
God morgon! Ah sushi… Gott! Minns hur stort det var när jag fick prova conveyer belt sushi i london 1998. När kockarna står i mitten och hivar upp fat på ett löpande band. Åsså plockar man upp bitar som ser smarriga ut :-) Nu finns det lite var stans, men då var det så ultra-coolt :-D
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#3 Oh, sånt vill jag prova! Men då helst i Japan, hehe. 8D
#4 så klart :-D
#5 Vem är förvånad? 
Men ne, nu börjar jag blir hungrig så det är väl dags att kliva upp och käka nåt..
Sen ska jag göra mig i ordning antar jag, sen blir det Netto och sen klipper jag håret tror jag
Intressant dag idag XD
Godmorgon! Här ser det mulet ut idag, vilket jag gillar på vintern.
Är på väg till jobbet och ikväll ska jag åka ut till sonen och vara lite sällskap under kvällen.
#0 Om du gillar Sushi så kan jag rekommendera Sushibaren på Köpmangatan mitt emot Krämaren. Den kostar några kronor mer än Akane men är MYCKET godare.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 -fansquealing- OMG FINNS DET EN NÄRA KRÄMAREN?! :DD Perfect! Då kan jag dra till Cahara, köpa blå hårfärg där, sen käka på Sushibaren. Har aldrig käkat där. Vi får se om det slår Akane. Men jag kommer nog alltid ha ett speciellt band till Akane, då jag satt i kanske en halvtimme och pratade om jrock med en tjej som jobbade där en gång haha. 
Hej på er,
jäklar vad det blåser idag och att komma upp och ha 13 grader varmt i huset är inte mysigt. Brrr.. KOmmer aldrig bli varm igen känns det som. Har eldat med ved för att få upp värme i huset men i går var vi inte hemma så satte igång elpatronen.. Den orkar inte! =( Så fy så kallt. Ringt hyresvärden nu i allafall. Han ska kolla på det. För om jag ställer patronen på 60-65 och den bara orkar värma vattnet i tanken till 30 och går på hela tiden utan att stanna.. Det blir kallt och vääääldigt dyrt. *suck*
Men ska hoppa mig varm eller nåt nu ;) Sen blir det att åka och handla en Kalmar FF matchtröja till far min som fyller år nästa vecka. + lite mat, mat kan vara bra.
Shoppade dock loss på fabriksbutiken i går. 2 kassar (ICA kasse storlek) med kyckling + en låda med 2kg kyckling vingar för en 150kr. SUPER nöjd. Billig, god mat! =) Min plånbok har inte hämtat sig från allt penga trubbel så den blir lycklig av sådana klipp.
Godmorgon alla.
Lika grått, regnigt och trist som igår. Det blåser i alla fall inte.
Jag tycker synd om er som bor söderut, ni har väl haft nog av vatten och blåst nu.
Var till bibblan igår och lånade ett par ljudböcker, deckare. Så nu försvinner omvärlden för mig ett tag. Ha en skön dag alla.
God morgon, här är det full fart ser jag med hår färgning och mat, här blev det storm inatt och elen försvann igen. nu är det grått och trist och småduggar tror jag.Ha en mysig innedag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
I gårkväll hade det snöat några cm men det har regnat bort under natten…
Dagens husmorstips (?)
Rosta inte nötter i ugnen samtidigt som du jobbar (och surfar)!
Det blir bränt!

Godmorgon!
Stormen har blåst förbi och nu är det bara "vanlig" blåst. Och som det har regnat inatt!!
Hörde på radion nu att 24 000 är utan el i södra sverige nu.
Hoppas det löser sig!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag
Här blåser det fortfarande men är uppehållsväder.
Igår kom regnet från sidorna och rätt rejält dessutom.
Eftersom vi var genoblöta efter kvällsrundan passade jag på att bada hunden.
När jag ändå var igång så röjde jag ur min garderob och sorterade bort sånt som jag inte använder. Borde gå igenom mina skor ockå… är säkert flera par som jag inte kommer att använda mer.
Skönt att vara innomhus idag, även om det är på jobbet.
Zabelle
Godmorgon!
Verkar som det blåser hos er idag, hoppas ni klarar er från strömavbrott bara! Här blåser inte mycket, men det ösregnar och har så gjort hela natten..ingen rolig vinter detta.
Jag gör som Ni..håller mej inomhus och hoppas på en bra innedag! 
God morgon.
Stormen Emil börjar avta hör men blåser och regnar en hel del fortfarande.
Där rök mitt motionerande :/
Imorgon ska jag tillbringa hela dagen i Karlskrona, för min pojkvän ska operaras.
Får väl se vad jag hittar på dem timmarna han är på sjukhuset. För långt för att åka hem emellan.
Får se vad dagen har att erbjuda idag! Förslag? :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#18 åh, redan 
i år ska jag inte bara mosa i mig semlorna utan göra hetvägg med varm mjölk. Det är det enda jag kan tänka mig ha varm mjölk till…
#19 Gott det också, särskilt OM det skulle bli nån semla över till nästa dag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#20 händer sällan 
God middag!
Myser;
skön träningsvärk i kroppen,
mindre än två dagar kvar av arbetsveckan,
Fridas sötisbild och Anders smarrisbild 
Hoppas alla får det bra och ingen är strömlös!
God middag
Sent i gårkväll snöade det så mycket så vi förlorade TV-bilden (parabol). Tack och lov regnade allt bort i natt så den "julstämningen" gick fort över. Nu är det bara slaskigt och blött. Kan det inte bli vår snart?
Ha en fin dag alla vad ni än ska göra 
Hej hopp.
Nyss kommit hem från handlandet. Well, typ, vi fikade lite då vi var klara också. Orkar absolut inte gå ut nå mer idag, för trött.
Min Alice Nine CD är betald och klar, nu ska hon bara posta det haha 
Naturligtvis så regnar det idag också, den dagen då jag absolut känner att jag ska ha kjol på mig
Så blir det alltid, varje gång jag har kjol eller klänning så brukar det bli pissväder 
Aja, nu ska jag försöka ta in lite sömn tror jag, innan jag helt däckar framför datorn hehe 

Varsågod Maggan!
Våren.
åh tack Cristine! Underbar bild 

God eftermiddag på er alla!
Vet inte om jag vågar berätta om vårt väder här i Portugal.
Visserligen är det kallt! Bara +16! Nästan vindstilla och klarblå himmel. I franförnstret blir det över +40 om jag lägger termometern där.
Regn har vi bara haft i små korta skurar sen 9 NOVEMBER.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
# 27 Hej Pialinn..roligt att se Dej! 
#27 Hej Pialinn! 
Låter härligt med vindstilla och blå himmel, saknar du blåst och regn är du välkommen hem
Här både blåser och regnar det hela tiden.
Zabelle
Hej därute
# 18 va gott ! Semlor ! åhh!…mina förbenade nyårslöften!
Ut i regnet, handla ett rivjärn och citronesens som jag behöver till mina nyinköpta morötter. (Annars får jag inte ner dom) Fruktskål på bordet för första gången sen jag flyttade hit, nu ska jag bara "anfalla" dom och försöka få ner lite "sånt" också
Jag har valt att sakteliga göra beteendeförändring i min livsstil, sakta och säkert. Inte sluta med allt "ont" och börja med allt hälsosamt på en gång som jag brukar.
Skickar en extra varm hälsning till alla som inte har ström, och till dom som behöver jobba dygnet runt för att det ska komma tillbaka.
#30 Lycka till både med morötter och frukt!
Tror du gör helt rätt att inte förändra allt på en gång. Gör små förändringar som du klarar att hålla, det lönar sig i längden!
Vi kan alltid komma med glada tillrop när du behöver!! 
Zabelle
#31 Tack zabelle, jag tycker om glada tillrop 
kaiPon du är la för Rolig"""
Pius::Himla bra Husmorstips..
Anders!!Semlor..Mums….
Ja god kväll här i burken..Emil var o hälsade på o lånade vår El i ca 14 timar..Ja vi skall inte gnälla för vatten o Spritkök o pannan har självtryck..Men man är ju lite lat..Men nu är jag ute på nätet..
Hans"""Så du har avgett ett litet löfte??? Så inga smarriga semlor o annat gott i ditt lilla hem då???
Ja ni där ute får ha det så bra..
Pialina.Hejjjj.
Maggan"""Snart blir det sommar med alla jobbiga små äckliga djur..

Lena.P är jag i verkliga livet.
men huvva då chik!!! 
och det gäller båda bilderna 
jag Vet magga, goa grejer o en bit av sommaren.haaa
God kväll på er alla!
I morse lämnade jag bilen i Lund. Fick en lånebil och stannade hos en väninna på halva vägen hem tills jag skulle hämta bilen igen.
Nu börjar vinden mojna något här men det har blåst rejält.
Ha en fortsatt fin kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL. Fin kväll till dig med.
O så hoppas jag att din bil har fått en fin genomgång så den rullar många mil..
Go'kväller!
# 30 Ström har jag men väldigt ostabilt nät så jag är inte inne så mycket. Det är jobbigt att skriva när textenförsvinner ett i ett.
Förändra livsstil kan vara lite jobbigt ifrån början Hans
#27 Pialinn..liiite elak är du!
# 33 Men huuuuuuva Chik!
Yatta!! CD skivan är nu postad och klar, nu är det bara att vänta!
Tyvärr har vi inte fått nån post utöver reklam den senaste veckan >.< Väntar även på ögon till Zayu och Pon som jag fått av en kompis >.<
#30 Hejja.. blir nog kanon.
Jag gjorde också så… för att sakta men säkert få bättre vanor.