Vad tänker du göra idag!
Har du någon plan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inget direkt planerat.
Småstäda huset men inget planerat. Lugn dag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag håller på att tvätta,. Sen ska jag iväg se om jag kan köpa något mera. Behöver inte de men om jag hittar något så köper jag de till min väninna bara något litet.
Har tänkt jag ska bada killarna idag eller så badar jag dom på tisdag julbadet.
ja de blir att kura i soffan så länge som möjligtidag.. rått å mörkt ute med ösregn.. men måste ändå ut till stallet å sen handla lite.. men tror att de blir tända ljus å mys under dagen:P
Till kvällen blir det vin och pysselkväll med två väninnor. Först blir det en tur till grannkommunen för att köpa mattrrasor som jag hittat på blocket som jag och en väninna ska virka med.
Halva dagen är redan till ända och jag har inte behövt planera för den eller för eftermiddagen heller. Det går på rutin - jag jobbar! 
Men jag skulle ha velat vara hemma och pysslat. Kanske kokat godis, städa lite osav. Det får bli i helgen i stället.
Kan man virka med mattrasor?
#5 He he Du kan få koka lite knäck åt mej också, jag kan inte sånt!
Dagen har som vanligt gått åt att jobba. Ikväll blir det julfika hemma hos mig med vännerna!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Har städat lite och gjort grönkål. Ikväll ska jag gå in till grannen en stund.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag har gjort något mycket spännande idag 
, 7 timmars effektiv dialysbehandling.
Idag har jag hjälpt till med min kompis flytt. I alla fall till den mån jag kunde. Kan inte bära för tungt på grund av mina leder.
Nu ska jag gå oh röka, sen går jag väll antagligen och lägger mig, är helt slut. lev aldeles för många nya människor på samma gång idag. Plus att vi har lite att stå i imorrn också 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
7 timmar….en evighet!
#11 Jag har 7 timmars effektiv behandling 3 dagar per vecka, det tar 1 timme ytterligare att starta och avsluta och jag åker sjukresa 1,5 timmar varje dialysdag. Totalt tar det alltså 28,5 timmar i veckan.
Det ä min hälsobank. Ju mer tid jag sätter in, desto högre kvalitet på den fritid jag har emellan behandlingarna.
De som bara kör 4 timmars behandling är trötta jämt och har ingen högkvalitativ fritid alls.

De blev ingen kattbad idag, tror katterna blev väldigt glada över de,,
#6 Visst kan man virka med matttrasor Chirstine, det är inga problem. Tänk vilken utflykt jag och min väninna fick idag, tur hon har gps. Hade tur med trasorna vi fick tag på. Efter det åkte vi vidare till ett annat ställe. Kom hem till mig sent, för vin och pysselkväll. Haft det trevligt!!!
#12 Jag förstår Peter att du gjort ett väldigt klokt val, men undrar ändå om du inte känner lust ändå att kliva upp därifrån ibland men ditt förnuft säger att du måste göra dessa timmar.
#13 Tror jag de!
Så roligt Flisan jag gläds med dig"
#15 Nej det gör jag inte. Jag har själv begärt att få så lång behandlingstid och jag är helt ensam i hela Uppsala-Stockholm Landstingsdrivna dialysvård med så lång behandlingstid.
Priset av att gå därifrån tidigare är ju att jag sabbar hela nästa dag. Dessutom har jag insett att det inte spelar så stor roll om man ligger 7 eller 4 timmar på så sätt att om jag är inställd på en viss behandlingstid från början, är det alltid den sista halvtimmen som är seg och jag tittar på klockan stup i kvarten.
Idag står det tvätt och disk överst på schemat. Sen har jag stallet i eftermiddag/kväll. Däremellan tänkte jag sitta och mysa med ett litet broderi och en julfilm.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har egentligen inga planer. Vi ska åka och gratulera min bror ikväll och innan dess bör det snyggas upp lite här, tvätta, hinna upp en sväng och äta och köpa några julklappar.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag ska antagligen åka in till stan' och lämna en mus och köpa godis. Det skulle ha varit trevligt om det inte vore för våra nedrans skallriga vägar och knakande bussar.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Idag är dett tvätt 10-18. Ska även göra iordning så jag kan ta upp granen imorron. 
Varit på kaninuställning!
Kanske ska iväg på middag sen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Blir en lugn dag. Ikväll ska jag på linedance med julbord. Här ska ätas. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vilar idag!
Har gjort en potatisgratäng som står i ugnen. Det får bli jobbet idag. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 23 Krya på Dej Anders..och vila på! 
Vilar också idag!
Akira är här, sjukt awkward. Men det går bra, han är sjukt snäll och trevlig. Gullig också
Han har på sig min huvtröja också haha
Han var frusen, stackarn.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/