Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 352 ggr
Loveradio
0

Följer ni nån sport?

Jag följer Curling Glad tycker det är så spännande och roligt när sporten inte är såå populär. Men jag kollar bara när Sverige tävlar. Och följer mest herrlaget. Dom vann precis för en stund sen silver i EM! Det var jämnt. 7-6 till Norge som tog guld. Jag tror det är Norge-lagets hemska byxor som gör motståndarlaget hypnotiserade Obestämd Dom är rutiga och hemskt fula. Förra OS så satt jag och kollade på när Sverige tävlade mitt i natten hehe.

Sen brukar jag följa Sverige i fotboll och ishockey. När det är stora matcher så som VM osv.

Annars så tittar jag ibland på hästhoppning och dressyr. Mest när det är kända ryttare som deltar.

Vilka följer ni? Eller brukar se på?

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
0

Nej inte direkt, kollar på hästhoppning om det sänds på en kanal jag har.

Men mina favoritsporter är inte ens på tv :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

#1 Vilka sporter då? :)

Fridaaaa
0

#2 Djursporter ^^

Loveradio
0

#3 Ah okej :) ja hundsporter hade jag också önskat skulle sändas. I storbrittannien sänds det sånt. Dock såg jag på eurosport nån gång när det var länghoppning för hundar. Dom hoppade efter en leksak i en bassäng. Det var roligt att se på :) Det heter Dock jumping.

AnnL
0

Jag tycker det är roligt att följa längdskidor och skidskytte på vintern. Friidrott på sommaren.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karmatarerskanise
0

Följer ingen sport!

Skridskodans kan jag dock kolla på om jag råkar bläddra förbi.

Fridaaaa
0

#4 Ja jag vill se fler hundsporter, (agility, freestyle mm inte greyhounsraceosv), även andra djursporter hade varit roligt :)

pius314
0

Håller med #5 Men jag sätter mig sällan och kollar mitt på dan. Får kolla sammandragen… :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Nä är inte intresserad av  sport tittar mycket sällan på de alls.

WinterPrince
0

Jag har blivit hockeytokig i höst. Lokala laget har gått upp i Elitserien och företaget jag jobbar på är sponsorer, så dom lottar ut biljetter till hemmamatcherna. 2 ggr har jag vunnit nu, var där och tittade igår!

[peter54]
0

Jag följer ingen sport, men om jag "sitter fast framför TVn", som jag gör när jag är på dialysen till exempel, då tittar jag gärna på skidåkning, förutsatt att det inte är backhoppning för det är den i särklass tråkigaste sporten av alla att se..

Lagsporter som fotboll, handboll, basket, ishockey osv, har jag aldrig varit det minsta intresserad av, så det tittar jag inte på.