Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 363 ggr
[cherstin]
1

Om du föddes nu

Hur skulle du leva ditt liv ?

chik
0

Om jag fick leva om mitt liv!!

Så hade det nog blivit som det jag har levt. -Det är ju jag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Precis likadant!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag är så nöjd med mitt liv.

Möjligtvis ångrar jag att jag inte läst arkeologi och teologi. Men det finns ju inget som säger att jag inte kan göra det nuFlört

/Maria

[peter54]
0

Jag säger som chik, jag skulle leva samma liv, men jag skulle se till att ge andra i min absoluta närhet större utrymme och frihet än vad jag gjorde som ung.

Sen kunda jag förstås hoppas på ett friskare liv än det jag levt Flört

flisan708
0

Dethär känns lite både och. Finns vissa saker man hade önskat vore annorlunda så delvis hade jag velat haft det annorlunda.

[cherstin]
0

Jag skulle önska att jag i så fall fick bättre självförtroende och så skulle jag ha utbildat mig till textillärare. De val jag gjort har jag ju gjort själv och det har jag förhoppningsvis lärt mig något av.

Vintersnö
2

Jag skulle älska mig själv redan från början, hålla kvar kärleken och självkänslan hela livet och göra allt vad jag kunde för att få behålla den. Det är inte så lätt att försöka älska sig själv igen efter att ha utsatt sig själv för bara kritik och självförakt i flera år. Jag skulle också ha tagit bättre hand om mina relationer till andra människor. Hur som helst är jag så tacksam för att jag fortfarande är så ung, att jag insett att jag måste ta mig ur sådant negativt tänkande redan nu innan det hunnit göra för mycket skada, nu när jag fortfarande har livet framför mig. Och jag har kommit en bra bit på vägen. :)

[cherstin]
0

#7, Jättefint skrivet.Glad

Vintersnö
0

#8 Tack Cherstin, och tack för den söta kramgoda nallen!Glad

fotokrafs
0

Ingen aning

Visst finns det saker som jag önskar vore bättre men i slutändan är jag väldigt glad och tacksam över det som jag ändå har. Vem vet, kanske det dåliga ändå har resulterat i något bra…

AnnL
0

Finns nog vissa saker jag skulle gjort annorlunda om jag fått leva om mitt liv. Men i det stora hela skulle jag nog levt det mesta som idag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

JereMina
0

Jag skulle leva samma liv med en ändring då jag borde börjat på läkarlinjen 1992 och blivit läkare.

penke
0

(samma)

mina val genom livet har ju format mig till den jag ä..
, att älska den,eller underkänna den jag är nu.. ?

bara en enkel devis,man ska bara ångra det man INTE gjorde :- )  
(då har man ju fattat ) *ler* 

,  penke

Turfaren
0

Det är en svår fråga att besvara. Den tekniska utvecklingen medför att mitt liv med nödvändighet skulle bli annorlunda. Självklart präglar den en människa, om hon växer upp med dator och har tillgång till internet.

Vad beträffar olika val är det bara genom de val jag har gjort som jag har fått de erfarenheter som gör att jag möjligen skulle välja annorlunda i vissa fall. En sak vet jag dock, nämligen att jag skulle ta beslut snabbare. Livet har lärt mig, att det är ingen idé att hålla alla dörrar öppna, om man ändå inte går genom någon av dem.

KaiPon
0

Skulle väll leva samma liv, fast förhoppningsvis hitta till jrocken snabbare, då det är den enda grupp jag stött på i livet där jag känner att jag verkligen passar in och är välkommen.. Tungan ute

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/