Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 637 ggr
Cristine
0

God morgon7 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den lilla snö som kom igår ligger kvar och nu börjar det bli svårt att lämna värmen från sängen.

På tal om säng..skulle du kunna ligga i sängen på fotot..jag skull nog känna det som att jag var på en öde ö. Så hemskt!

Jqg önskar er en fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[cherstin]
0

Godmorgon alla.

Lyckliga er som har snö. Marken är lätt frostig och det är knappt -2.

Har sovit dåligt inatt Herr P har feber, hostar och snorar. Hoppas jag slipper.

Ha en riktigt bra dag.

pius314
1

Godmorgon, nu får jag också ha tofflorna nära sängen för att komma upp :-) Nä hu vilket läskigt sovrum, där skulle jag nog drömma maror om att jag låg och sov på sergels torg…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Toyan
0

God morgon alla!

Idag är det nollgradigt, risk att den lilla snö som föll försvinner, dessutom blir det slaskigt.

Ha en fin dagGlad

[GunillaF]
0

God morgon.

I dag är jag antagligen värst. -15 grader. Brrr….!

Ha en bra dag alla!

aggeelin
0

Godmorgon! Här är någon grad kallt och det är fortfarande lite snö ute. Tyvärr kommer den att ligga kvar ett tag Obestämd. Nu är det dags att skynda till jobbet. Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är 4 minusgrader just nu, men det pratas om blötsnö eller regnblandat senare. Jag ska åka till min behandling på dialysen nu. Ha en bra dag.

zabelle
2

God morgon

#0 Vilket opersonligt sovrum, vill nog ha lite mindre och mysigare.

#4 Oj va kallt! Mössa och vantar på!!

Igår gjorde jag godis till fåglarna. När jag gjort klenor i helgen sparade jag cocosfettet som jag kokt dem i. Blandade i lite nötter och frön och hällde i muffinsformar och i en tom cocosnöt. Blev uppskattat.

Idag är sista jobbdagen innan långhelg, så för mig är det fredag :)

Ha det gott idag!

Zabelle   

Cristine
0

lyckliga fåglar som bor i din närhet goa Zabelle!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Godmorgon vänner.

Har jobbekväll framför mig och jag är redan trött. Men de går över. Jösses cristinte undrar var är sängen i fotot? ser den knapptSkrattande

Zabelle så fint gulligt av den att spara på fettet så fåglarna får de, Glad

Ha en skön onsdag,.

Kyss

chik
0

Cristine o ni alla fin dag o vilken säng o rum""

Cherstin.Roligt att du har en bild i din avart. Fin"""

Kalt lite här o där…fast här har vi 1+ o Regn..

Zebelle.vad fint du har gjort till de små fåglarna..Du är då för Go…

Så alla fin dag till er..

Så nu ut o kolla vad man kan spy sin gallaSkäms Elaka människa som jag känner att jag är i bland..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

God morgon på Er!!!

Det har snöat i natt och det är vackert ute. Vaknade idag med svullna ögon, såg redan igår kväll att ett var lite svullet och tänkte inte så mycket på det. Ser faktiskt gräslig ut, får nog ta en sväng till apoteket och testa med att köpa någon allergimedicin. Kanske har jag reagerat på något, vill då inte söka i första taget.

Nu är jag ledig tills på lördag och jag har massor att göra. Tänk att förkylning kan hålla i sig så länge, kan inte fatta. Har inte tid med det.

Hoppas ni alla får en bra dag!!!

[cherstin]
0

#7. Så fina de blev. Mums för småfåglarna.

#10, Chik, ha ha ha, så du är elak idag?  Jaa, det får man vara ibland.

Jag provade bara att läga in en bild där och det blev en med våra sommargäster på. Bilden är inte bra men det är två svalungar. Vi hade tre par ladusvalor som byggde bo i ett uthus vi har och ett par backsvala. Det är backsvaleungar på bilden. Jag hoppas de kommer tillbaka näästa sommar.

Fridaaaa
0

GOd morogn på er!

Har lite snö här, lagom, behövs inte mer hehe :D
Ska ta bild sen, men orkar inte ta fram kameran nu ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
0

#7, klenor är det samma som klenäter?

Lyckos alla småfåglar hos dig, påminner mig om att jag ska fylla på fröomaten idag!

zabelle
0

#14 Ja det är samma Glad

Zabelle   

pius314
0

#15 kul med nya ord  (nya för mig alltså) Glad

KaiPon
0

Hej hopp.

Sitter i skolan nu. Har nationellt prov i svenska b fram tills 14.30, men har rast just nu. Sen efter det har jag historia. Med andra ord så kommer jag vara helt slut när skoldagen är över, med tanke på att jag redan nu är trött.

Snö har vi fått nu också, men den verkar försvinna och bli till slask ganska snabbt Obestämd Gillar inte snö..

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fotokrafs
0

God dagens Glad

#5 Mysig gran

#7 Snäll du är som fixar till fåglarna. Skön helg på dig!

Ha det gott & hoppas ni förkylda snabbt blir friska

Maria
0

#7 Så kreativ du är till glädje för fåglarnaGlad

/Maria

Anders 50
0

Goeftermiddag!

Har tillbringat dagen i skogen och drabbats av alla de sorter av snö, dock mest av den där blaskiga sorten som man blir sådär trevligt blöt i nacken av….

Men nu är jag inne i värmen (21,5) och mår gott!  Potatis, fläskkorv och senapssås väntar strax.

Risken är stor att det blir en stund i "vilstolen" sen…..Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

pius314
0

#17 hoppas det går bra! håller en tumme

Hans K.
0

# 20 Uhh !  jag känner till "blöt i nacken snö" Flört

Här var det så in i bomben "halt på backen is" när jag åkte hem från jobbet. Nu deckarkväll med TV:n på tyst, som kompis

[MargaretaA]
0

Goeftermidag

i morse var det så halt så hunden halkade omkull när han älgade ut genom dörren! Förvånad Tur att jag fick en varning för det var den lömska sortens is som inte syns.

Cristine jag ser knappast sängen. Ett sånt förfärligt sovrum.

Ha en fin kväll alla

[mossquinnan]
0

Kastar mig in snabbt bara för att hejja då jag ej läst i tråden,blir senare..måste städa:-)

Jag har börjat fasta i dag och har fått en faslig energi och sen fnissat hela dagen *L*

Fortsatt fin kväll till er alla gooa *tookvinkar*

KaiPon
0

Hemma nu efter en heldag i skolan. Först sammanlagt ett fem timmars pass med Svenska nationella, med en timmes lunch emellan. Man fick natruligtvis ta raster om man kände att man behövde det. Klarade mig med bara en rast, faktiskt, och den var ungeför två timmar in i första passet som var mellan 8.30-12. Känner mig stolt över det, då jag lyckades hålla mig borta från internet (satt framför en dator) och jag lyckades hålla koncentrationen uppe hela tiden. Glad

Lite ont i baken hade man dock Obestämd

Sen efter lunchen började pass två, som pågick från 13-14.30. Skrev klart min essä och lyckades skriva klart en restuppgift jag hade också Skrattande

Historian började 14.35, men jag blev kanske 5-10 minuter sen till det eftersom att vi inte skrev provet på skolan, och det tar väll kanske en 3-5 minuter att gå från högskolecentret där vi skrev till skolan. Sen skulle jag ju till skåpet, få fram rätt böcker + block, och sedan gå till lektionen.
Historia till ca 15.55, hem på direkten efter att ha pratat med läraren lite om vad jag missade på religionen (fördelen med att ha samma lärare i religion och historia, haha)

Är nu helt slut. Trött som attan och har en lätt huvudvärk som kommer och går lite som den vill.. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till i alla fall, men kommer antagligen somna väldigt tidigt.

Ingen skola imorrn, men sjukgymnast, och matteprov på fredag Obestämd fullspeckad vecka med andra ord. Kommer vara helt slut då helgen kommer skulle jag tro..

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Sisa]
0

Hej på kvällen!

Äntligen en stunds ro efter jobb, handling och diverse annat.   Lite snö har det också kommit här..det är i allafall vitt på backen!! Glad

Ha en mysig kväll!

Anders 50
0

#25  Blev stressad av att bara läsa…..Skrattande

Vila nu upp dig imorgon!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!