God morgon 25/11 2011
Godmorgon gott folk :)
Hoppas ni har sovit gott och att ni får en bra dag!
Själv ska jag krypa ner i bingen nu.
Hera"""Uppe Så länge""" Fin Fredag till dig o ni alla andra..
ja o på söndag är det första Advent..O!vad det går fort…
Fin dag till er.

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon på er!
Godmorgon! Nu är det dags att ta fram ljusen ikväll när jag kommer hem Vi är sist bland grannarna, så vi får väl sätta fart.
Morgonen är mörk, en typsik novemberdag väntar, tror jag.
Nu är det bråttom med att skotta in gröten. Ha en fin dag!
Bilden är från vårt adventsfika förra året!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon,godmorgon, hör fåglar sjunga glatt
godmorgon, godmorgon i kör….
Finns det någon här som lyssnade på på Frukostklubben som gick på radio i slutet av 50-talet?
Ha en fin dag alla.
Gomorron!
Oj vad det blåser idag! Men uppehåll.
Ska iväg och proviantera nu snart och sen tänkte jag sätta upp utegranen så den är på plats om det skulle frysa till. Gräver ner elsladden och det är inte kul om det är tjäle.
Sen är planen att anordna storjakt….på dammråttorna, och sen ska ljusstakar och adventsstjärna på plats. Julgardinerna ska också upp.
Hinner inte sådant i morgon eller på söndag!
Detta blir en jobbig dag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon på er!
Inte haft tid med datorn senaste dagarna då jag har blivit inringd så har jobbat 3 heldagar. Roligt men tar på krafterna hihi :)
Så helgen blir lugn! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gomorron alla! Tittar in lite snabbt medans det går , sedan måste jag fortsätta med datorerna.
Roligt foto Agge!
Jodå visst lyssnades det på det programmet cherstin
Fin pippi Peter
Anders ta det lungt, tänk på batteriet!
Då är det bäst du vilar upp dej inför nästa pärs Frida.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon !
Semester ! idag… skönt 
Bara slappa och inga krav på mig…
Jag kom på imorse att jag känner mig mindre ensam sen jag hittade det här forumet, även om ni inte står framför mig så att säga på riktigt, så känns det i alla fall gemytligt och det är någon "därute" som "ser" mig, och lyssnar på vad jag har att säga, ni är verkligen duktiga på att ge positiv repons !
Ha alla en riktigt skön fredag ! Hälsn, /Hans
#8 Ja jag har fått en dag till inbokad nästa vecka, men kan ju blir fler om dem ringer in mig :)
God förmiddag
Jag är ledig idag och bara njuter. Hunden och jag har varit ute och gått en lång runda tidigt i morse. Gott med en kopp kaffe efter det och inga krav eller tider att passa. Såg förresten blommande vallmo…
I morgon ska jag med jobbet och äta julmat och bowla, kan bli kul!
#9 Så roligt att du trivs här hos oss!
Visst är det skönt att ha en massa vänner i "burken" 
Sköt om er och ta vara på dagen!
Zabelle
Peter, lycka till med dialysen,
Nej, nu får du lugna ner dig, Anders! Jag blir lite stressad
Hans, vilken fin hemsida du har. Visst är det så att vi blir lite mindre ensamma här. Det är skönt att byta några ord även om vi inte ses på riktigt. Fint med en semesterdag. Jag har semester" varje dag och det är mysigt att få disponera dagen som jag vill. Eller skjuta upp det till i morgon.
God förmiddag på Er alla!!!!
Om ni visste vad skönt det är att vara hemma och tack ni alla för ett stöd och välkomnande hem igår. Skönt att få sova i sin säng, skönt att få ha sin egen dator. Tänk jag har saknat min dator, helt sjukt.
Kom hem i natt halv två, flyget hem var försenat, glad jag bokade ett senare tåg hem. Det var lite halvt kaos på flygresan, toaletterna funkade knappt med 391 personer ombord. Många barn grät och ljudnivån var hög, en gammal tant kräktes osv. Det kändes som en mycket lång flygresa och nu sitter jag och njuter av tystnaden i min lägenhet.
Bokat tvättstugan från 16 till 20 ikväll så man får bort allt direkt. Borde även ta och plocka fram advents ljusstakarna när jag ändå går upp med resväskan senare idag. Får se vad jag orkar idag men jag ska mest ta det lugnt för jag är så trött.
Kul att vara hemma och jag har saknat Er alla, det är något speciellt med detta forum.
Stor kram till Er alla och jag önskar Er alla en trevlig dag!!!!
#13 Usch vad det lät jobbigt!
Kan tänka ig att det är skänt att vara hemma igen :)
God dagens igen alla.
Peter..
Anders"""Du är ju redan uppvärmd så du kan la komma hit o fortsätta o städa o sätta upp det som nu skall fram..Lilla Anders..""Blir ju trött bara o läsa vad du skall göra.Phuuuuu.Går du på Raketbränsle???
Cherstin..jag hörde på Frukostklubben..
agge. härlig bild.
Cristine""Du bara jobbar med dina Datorer. Lycka till.
Frida""Jobb..bra då kommer det lite till skott
Zebelle.Härligt..Jag har med varit ute. skönt när det regnar..
Flisa!!Siken resa!!O vilket slut..Borta bra men hemma bäst..Stämmer det??
Hans…Känns bra att du trivs med oss..Vi är typ som en familj i bland glada o i bland rabiata..
Hera""Din lilla natt uggla..Så du är uppe nu??
ja lite från mig till er….
Lena.
#15 Ja, kommer dock efter jul men kan vara skönt ändå ^^
Konbanwa!
Hade tänkt hålla mig borta från forum/sociala sidor under helgen. Det höll ju länge, haha. Men ne, jag behövde fixa lite ang Japan i Fokus, och nu är jag här.. Jag kan alltså inte hålla mig borta. Mobilen är på den med, hade stängt av den igår. Dock så blev en kompis orolig (trots att jag hade sagt till henne att jag stängde av mobilen och ville ha lite tid för mig själv) sp att hon letade upp min mammas nummer på eniro och skrev ett meddelande.
Utöver det har jag bara kollat på Nico Nico idag. Inte gjort mycket mer än så. Kommer nog inte göra mycket mer än så heller. Men jag kanske kommer klippa mig till helgen. Har velat göra det ett längre tag nu.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Helg! Och nu har de tänt belysningen i granen på gården.
Nu blir mat. Mums
Ha en skön helg!
Godkväll
Idag har jag sovit ut länge. Sen har jag varit ute med hunden och kollat lite dokumentärer och städat lite. Nu ska jag snart ner till affären och handla.
Trevlig helg allihop!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Gokväll!
Min plan sprack! Det blev inte så mycket gjort! Träffade en bekant på affären som bjöd på frukostfika hemma hos sig, så där gick några timmar.
Så storstädningen, ljusstakarna och gardinerna väntar fortfarande. Men jag har i alla fall strukit gardinerna och hängt dem så de inte skrynklar sig! Kanske hinns det med i morgon kväll om jag får lite hjälp! 
Ikväll ska jag planera morgondagens älgjakt, kolla LK, facebook och alternativ.nu. Och inmundiga Norrlands Guld Dynamit! Och ute stormar det….
Sånt måste också skötas! 
Glömde….
Kul att du är här Hans! Det behövs mer karlar här så att inte kär
… damerna… tar över för mycket! 
#23 Haha tack. Ja, jag ska göra mitt bästa i alla fall 
Hej på kvällen..säger jag som kommer först nu!! 
#23 Grattis! 
Zabelle
kaipon..Grattis.Det går bra…
zabelle, chik, arigatou! Ganbari masu! (Kowai!)
Ugh, okej, översättning. (Se, jag tappar svenska)
zabelle, chik, tack! Jag ska göra mitt bästa. (Läskigt!)
*suck* Borde nog sluta kolla på Nico Nico snart 
#28 Hai hai eller vad sägare man???
Grattis i alla fall.
/Maria
#29 haha tack 
Stort Grattis KaiPon
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Arigatou, Cristine-san! 
Har även upptäckt ett 'nytt' band som jag vill lyssna på, som heter THE TOKYO HIGH BLACK. (Yup, dom skriver det med stora bokstäver)
Det är ett mixband, som bla består av Tora-san och Saga-san från Alice Nine, fast då under andra namn. Tora är Mon-Marshy och Saga är Tomorrow Joe. *skratt*
#13 Det var en dryg resa men nu är jag hemma och njuter.
#14 Du har så rätt, borta bra men hemma bäst!!!!!