tips på födelsedagspresent
jag vet inte vilket forum jag ska lägga detta på men jag behöver tips på vad man kan ge sin far i födelsedags present som egentligen inte önskar sig nåt men jag vill ändå köpa något till honom.. nån som har nåt tips..??
får inte vara allt för dyrt då jag är arbetslös..
Hur mycket fyller Din pappa ? 
han fyller inte jämt så.. han fyller 54 bara så..men känner att jag ändå vill köpa nåt.. förra året fick han en whiskybok
# 2 Kan Du inte ge ett inramat foto av Dej själv..tillsammans med blommor eller choklad ? 
Jag vet ju inte vad Din pappa gillar..mer än whiskey!
sisa bra tipps..
examynia…jag kör med lotter. typ triss…Eller en Harryboy.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#4 hmm jadu är lite emot ett ge bort lotter:-P men har funderat på de:P
Täljstenar att ha i whiskeyn?
Det ska jag ge min pappa i julklapp.
"Tänk dig följande: Du kommer hem från en tung dag på jobbet och ska unna dig en god whisky. Du lägger i några isbitar, sluter ögonen och lutar dig tillbaka i skinnfåtöljen med glaset i handen, lutad mot armstödet. Efter en stund rätar du på dig för att ta första klunken, men vad händer? Jo, du får i dig en halvmjäkig vattenblandning som smakar mer kattpiss än whisky!
Scenariot ovan och alla andra tillfällen av spritförgiftning kan du nu, en gång för alla, sätta stopp för! Ice Cube of Sweden kyler nämligen din dricka utan att spä ut den! Kuberna består av täljsten, vilket är en bergart som håller kyla (och värme) mycket bra. Detta betyder kallare och outspädda drycker!
Täljstenskuberna kan användas om och om igen och repar ej glas. Ice Cube of Sweden erbjuder dessutom livstids garanti. Som du nog förstår är det hög tid att lämna istiden bakom dig och träda in i eh, täljstenstiden.
Täljstenarna kan även användas till att hålla dryck varm, lägg bara stenarna i ugnen ett tag innan du lägger ner dem i drycken."
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Fast det kanske är lite dyrt?
#6 tyvärr så ska ju inte whiskey vara kallt utan rumstempererat så han gillar itne kall whiskey men tack för tipset=)
#8 Ska och ska. Whisky kan drickas kall. Men kuberna kan som sagt användas till vilken spritsort eller drink som helst :)
#8 ja jo men jag vet att han inte vill ha den kall så :P å han dricker bara en whiskey å några öl ibland så.. hmm. men tack för tipset iallafall ska lägga de på minnet.. ska fråga på ett fint sätt om han behöver sånna:P för då vet jag ju isåfall vad jag kan köpa:-D
Hej
Jag är en snart 54:årig pappa, och jag blir mest glad av att barnen är glada och lyckliga, och att de på något sätt säger att de tycker om mig.
Så en riktigt glad bild på dig själv, inramad, kanske ett collage, där det står:"Till världen bästa pappa", eller "Jag älskar dig, Pappa" eller "Du é bäst" Oftast är något man lagt ner lite tid på uppskattat, inte bara att man svängt förbi macken och plockat med sig en "blomruska" och sen att man tar sig tid och stannar en stund, och inte tittar på klockan och är på väg någon annanstans, när man är på själva kalaset.
Det är vad jag kommer på..just nu.
#11 tack.. jag brukar faktiskt göra sånna saker till min pappa.. förra året fick han en sån där "pappa" bok som är typ som scrapbooking där man fyller i bästa minnen å varför han är bäst tex osv=) så sånt är alltid bra.. han blir så glad.. börjar gråta varje gång:P.. så hmm ja de tåls åxå att tänka på om jag kan komma på nåt annat sånt som inte är samma=)
..jag håller med Sisa och Hans K
är man ..över 50 har man oftast förmånga prylar att damma,
så en ..teckning eller annan *tanke* är mer välkommen *ler*
( just att DU har tänkt ut något,omtanken och att du bryr dig)
penke
min pappa är besatt av väder… så någon snajdig termometer med minnen för kallast under nattet och sånt skulle han bli glad för. Vet ju inte om din är likadan, men det är mitt bästa (och rätt billiga) pappatips.
När han fyllde jämnt fick han en väderstation, han hade den brevid sängen och låg och läste instruktionerna halva natten. Gullis!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#14 haha gulligt värre.. hmm vet inte riktigt vad han är direkt sådär intresserad av.. kanske sin motorcykel.. man kanske skulle köpa något sådant..? vad tycker ni om de? typ t-shirt med mc-märket på elle rnpåt?
#15 det är ju en bra grej!!! :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -