Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1052 ggr
Loveradio
0

God morgon 16 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tur att starta denna tråd, trevligt Glad

Sitter och dricker kaffe och snart bär det av till skolan.

Önskar er en trevlig dag allesammans!

(en bild från förra vintern tagen från pappas balkong)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

chik
1

LR. Vilken härlig bild. God Morgon LR…O ni alla…

ja kalt har vi lite här i dag 7- o det ser ut som vi skall få samma fina väder som vi hade i går.

Ja ni där ute!!Fin dag till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

God morgon Glad

Minus 5 och klart. Have a nice day! Glad

aggeelin
1

Godmorgon! Här har det varit rejäl frost inatt och det ser ut att bli en solig dag! Nu ska jag dricka´kaffe och sen är det dags att sätta igång att jobba.

Ha en fin dag!

På bilden sitter Charlie och värmer sig vid kaminen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JohannaEkroth
0

Gomorron alla goa! Kyss

Ska iväg på vattengympa nu. Tar moppen dit. Hoppas det inte är allt för halt. Obestämd

Ikväll är det ridning som vanligt på onsdagsschemat. Foten i munnen

Hoppas ni får en underbar dag alla! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Maria
0

Godmorgon alla.

Tack för fina bilder.

#4 Kör försiktigt.

/Maria

JohannaEkroth
0

Tack Maria, det gör jag alltid! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

flisan708
0

God morgon!!!

Solen skiner idag ska jag packa för idag åker jag ner till Arlanda sen åker jag till Gran Carnaria vid 07 i morgon bitti. Ska sitta från 22 till 04 och inte göra något på arlanda. Har ni något tips för mig att göra?

Förutom packa ska jag äta lunch med en väninna som ska titta till lägenheten medans jag är borta. Men först blir det mitt morgonkaffe så jag vaknar till .

Kram på Er!!!

Maria
0

#7 Får för det första önska en trevlig resaGlad Hoppas på slappa dagar med mycket bad och en och annan sevärdhet eller?

Har du någon smartphone så är det kul att spela Wordfeud. Läsa en bok eller försöka sova.

/Maria

Anders 50
1

Gomorron Sverige!

Ännu en vacker morgon, -6 och solsken. Fast nu kommer dimman så nu ser det ut så här:

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

God förmiddag

Ilar in och säger HEJ och ilar ut igen!

Ha en bra dag! Skrattande

Zabelle   

KaiPon
0

har precis haft matte, nu väntar jag på att religionen ska börja. Fick hjälpa en kille lite med matten, haha. Läraren sa, som oftast, 'jobba på nu pojkar', haha. Fast jag förstår honom, jag är enda tjejen i min matteklass, haha. Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cristine
0

God dag!

#7  Lite sen i GM tråden idag!

Flisan du kan väl lösa korsord eller har du ingen laptop med dej?

Det finns väl datorer på flygfältet som man kan använda..Då kan du både skriva gonatt och gomorron trådar och en massa annat..ge rapport direkt fån Arlanda t.ex.Skrattande

#11 Vilken trevlig mattelektion du har ensam bland alla killar..du verkar vara bra på matte!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Loveradio
0

#1 Tack! Kollar man noga så ser man en snöskoter som åker på isen :)

fotokrafs
0

Go'midda'

#3 Mys framför kaminen 
#9 Så Vackert!

Här är fint väder och 5°C. 

Strax efter fyra på morgonen åkte älsklingen till västkusten för att jobba. Han kommer hem imorgon kväll. Fattar inte hur han orkar köra så mycket bil. Aja..

Ha en bra dag! Skrattande

KaiPon
0

#12 jag är väl helt okej på matte. Håller på med vinklar nu, vilket är nåt jag ändå kommer ihåg från grundskolan och matte a. Glad

Vi mediterade på religionen. Jag trodde det skulle bli extremt svårt för mig, då jag är lättstörd och glömde ta min medicin i morse (trött som jag var, haha), och det var ett anta störningsmoment under den kvart vi mediterade, men jag stördes inte alls av det medans alla andra stördes Förvånad jag fick till och med ett sms, och hade mobilen i fickan på min hoodie, men inte ens det stördes jag av! Känner mig jätteduktig, haha.

[Sisa]
0

Hej på eftermiddagen!

Borta härifrån har jag varit ett tag..men nu tillbaka önskar jag Er en fin eftermiddag och kväll!

Kramelikram Kyss

KaiPon
0

Hahaha världens mest random sak hände nyss. Jag skulle ta mina saker till historian, så stannar en tjej från min historia klass mig och frågar om hon får ta en bild med mig. Hon gillade tydligen att jag vågar vara mig själv, haha. Skrattande Gjorde min dag, minst sagt.

signemo
0

Goeftermiddag på Er.

Vilken solig o fin dag det är idag.

Är ledig idag. Har varit hos goa Chik o fikat.

NU skall jag se om jag kan putsa nått fönster. Gör att det blir klarare när man tittar utFlört. Så släng ut mig om jag sitter för länge.

Ha det så fint

Var rädda om varandra

zabelle
0

#18 Visst är det kul att träffas "på riktigt"  Skrattande
Hoppas ni haft en trevlig dag!!

Zabelle   

Toyan
0

God middag allihopa!

Minus 1,5 i morse, solsken hela dagen men frosten ligger kvar där det är skugga.

Tack för fina bilder.

Ha en trevlig kväll!!

flisan708
0

#8 och #12 Tack för tipsen!!!! Har en smartphone så jag kan nog skiva lite direkt rapporter från Arlanda som tidsfördriv.

Tänk jag har förlagt mig på en viktig sak som jag inte hittar, kan inte komma på vart jag kan ha lagt det. F-N oxå!!!! Kan ha städat bort det. Packat klart tror jag, ska gå igenom listan en gång till. Nu börjar jag känna av ressjukan…………. Burr!!!!!!

Kram på Er!!!!

Fridaaaa
0

God kväll.

Inte hunnit med att sitta här idag bara, haft fullt upp heeeela dagen! Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
0

Avkopplande deckarbokskväll igen efter en dag på jobbet. tredje boken (av fyra) "Mys-kusligt"

Cristine
0

Jag gillar deckare men nu för tiden kan jag inte läsa dem för jag somnar ifrånRynkar på näsan

Trist men så är det.

chik
0

God dagens på er alla.

Kaipon. Fint att du blev fotad.

O Signemo Tack för sällskapet…

zebelle"""""När kommer Du???O AnnL.

ja då säger jag god natt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Hej på er! Ni ska kanske sova snart men d dröjer för mig. Sitter nu på Arlanda. Lugnt å skönt. Undrar hur många som ska sitta å döda tid som mig. Fikat har jag gjort men snart åker virkningen fram. Tänkte prova att virka handleds värmare, hittat ett nybörjar mönster. Innan jag kom på tåget var jag super stressad sen direkt på tåget ko lugn. Hoppas jag får se många plan flyga iväg i natt. Önskar er alla en god natt sömn. Kram till er alla!

Anders 50
0

#26  Ska du sitta där och virka till kl 4 nu?

Hoppas timmarna går fort! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Loveradio
0

#26 Trevlig resa! Glad

Cristine
0

Hoppas dessa timmar går snabbt undan Flisan, du får visa upp dina handledsvärmare sedan!

flisan708
0

Tänkte sitta å virka å titta på folk å plan å bara vara. Kan inte annat här. Alla soffor runt mig är upptagna. Ngt säger mig att detta blir en intressant resa på många sätt. Sen är d lite speciellt att åka själv även om jag ska ner å hälsa på min väninna å hennes barn. Jag väljer mina möten nu. Rest till å från resmål själv förut pga olika typer av syften med resan å nästan alltid har jag mött spännande människor som berikat resan på olika sätt. Har därför inget emot detta utan jag ser det som ett äventyr i möten med andra människor.

Maria
0

#23 Jag gillar också hans böcker. Har precis läst den sista "Sankta Psyko" och den var riktigt bra.

/Maria