Snart är det dags
att plocka fram snöscotern, jag är så sugen på att köpa en.
Har du tittat över din?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
har ingen scoter:) behöver ingen heller ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är roligt att fräsa fram på en, man kan åka väldigt långt i spåren nu för tiden.
Är det fint väder går det att ligga på en renfäll och fika i solen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
scooter 
är väl en trallig musikant ..?
vädret..lockar väl mer att ta fram de pälsbrämade shortsen..
penke
Trots min aversion mot snö så har jag faktiskt åkt snöskoter och tyckte det var riktigt kul.
/Maria
#0 Aldrig ens sett en snöscoter. På bilder, ja. 
#3 Scooter , hottentott dans passar mig bättre. 
Åh jag är också sugen på att köpa snöskoter, men dom är ju så grymt dyra. Har faktiskt inte åkt snöskoter än (och jag som ska vara norrlänning, hmm…) men vattenskoter har jag kört och det var fruktansvärt kul! Och de är ju ungefär samma sak, fast snöskoter är ju ännu snabbare 
Om jag fortfarande bor kvar här i norrland om några år så ska jag köpa en. Men tills dess så ska jag iallafall ha åkt/kört snöskoter. Man kan ju hyra också.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Scoter är kanon kul men hur är det nu för tiden behövs inte någon form av förarintyg för att få köra bortsett från scoterleder med någon kunnig med.Finns ju även mindre scotrar men är även dom krav på någon form av förarbevis.
Har ingen scoter men brukar köra nån gång ibland men helst vill jag ha en egen men då är det där med att ha papper på att få köra.Nån som vet hur det ligger till ?

Snöskoter
Nej vet du..
Här har vi Snöskor……
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sisa…jag har åkt skoter men andra har kört till förra vintern då började jag köra och det var så kul. Det är jag i #7 som kör skoter för andra gången i mitt liv.
#0 Jag tycker du ska skaffa dig en skoter, du är så cool.
Själv behöver jag ingen skoter, bor för centralt. Xet hade skoter men jag njöt inte direkt av det åkandet, han körde så fort att jag hade fullt upp att hålla i mig. Njöt inte av det skoteråkandet precis.
Håller med Chik. Här nere blir det bara snöskor. Inte tillräckligt med snö för skoter. Annars hade jag tyckt det skulle vara häftigt att fräsa omkring på en. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 11 WOW..förstår att Du gillar det! Nu har du gett mej nåt att fundera på! 
Förut var traktorkörkort och scoterkort detsamma..nu vet jag inte!
#15 Man måste nu ha ett speciellt förarbevis och gå förarbeviskurs för att köra skoter. Olika skoterklubbar brukar anordna sånna.
"Har man ett Körkort som är utfärdat före 2000-01-01 har man dock behörighet att framföra snöskoter utan förarbevis." - Wikipedia
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Så är det Sisa 
Om det blir fler vintrar som de senaste två så kan jag tänka mig att skaffa en snöskoter, men om vintrarna framöver blir som i början av 2000-talet så är det en dyr leksak med tanke på hur lite man får användning för den. Ungefär som att bo i Haparanda och köpa segelbåt.

# 19 Så är det! Vi funderade ett tag på att göra oss av med våra. Åka någon vecka till fjällen istället och hyra skotrar. Men så blev vintrarna plötsligt så snörika här, och skotrarna blev kvar!