Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 312 ggr
KaiPon
0

GAH!!! Frustrerad!!

Måste bara få skriva av mig! Är SÅ frustrerad och arg!

Har nyss kommit i kontakt med TVÅ troll på en grupp för så kallade Bronies (fans av serien My Little Pony: Friendship is Magic utanför målgruppen för serien), där jag bland annat blev kallad en äcklig pedofilkomunist. *suck*

Jag fattar inte hur folk kan vara så sjukt respektlösa. Vad tjänar man på det egenltigen? Varför känner folk att man kan trycka ner andra på internet?

Okej, inom gruppen har vi skämt, men knappast såpass grova att vi kallar varandra för "jävla pedofiläckel" (ursäkta språket, men det var exact vad dom sa) som jag blev kallad, och jag vet inte alls vad dom sa. Så jag har spenderat ett bra tag med att gå igenom de bilder trollen var inne på och anmäla de grövsta av kommentarerna (lätt över hundra kommentarer på tre-fyra bilder, så det var en del att stå i).

Sen har jag stött på troll här på iFokus också. Då var det på JIF, men det löstes snabbt.

Blir alltid lika förbannad då jag stöter på respektlösa och idiotiska troll!! Skrikandes

Ne nu måste jag ta en cigg innan jag har sönder datorn i ren ilska!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cristine
0

På tal om ord så tack för dina fina i albumetKyss

Nej jag kan inte förstå hur man kan vara så himla respektlös och fattar inte heller varför sajtvärden inte stängt av personen. Det beror mycket på denne och Medarbetare vilken stämning som finns där. Jag skulle stängt av denne direkt och det är inget jag brukar göra tack och lov så behövs det inte här Dina tankar svalnar snart när du inser att det är mest synd om en sådan hätsk person

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

kaiPon…Förstår att du blir Ledsen o Arg.

Men vet du!! Bara o nonchalera, inte gå till attack utan bara gå för bi..

De förstår inte bättre..Som skriver sådan skit o försöker med galna ord…

Så gå bara förbi de inläggen…""Det retar när skrivaren inte får respons.

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

KaiPon
1

#1 Det var sent på natten och bara jag och en kille till var aktiva utöver trollen, så vi båda satt ju och anmälde de grövsta inläggen. Nu är det fixat så att dom två aldrig kommer kunna kommentera i gruppen mer i alla fall (vet inte om man kan blocka i grupper där, då den sidan detta skedde på är inte som iFokus).

#2 Jag ignorerade dom för det mesta, mer än att berätta för dom att jag anmälde dom för trakasserier (sidan har en sjuk regel att man måste säga till innan man anmäler av nån anledning), varpå jag fick ett elakt svar tillbaka som jag också anmälde. De allra värsta kommentarerna har tagits bort, och jag skulle inte bli förvånad om användaren tagits bort med tanke på hur grova kommentarerna ändå var.

Maria
0

Dessa 3 PM fick jag för ett tag sedan på iFokusFlört

du e fucking för gammal för att leva. helt seriöst DÖ HORA!

Fett trög du e asså. horunge

Bitch

Jag skickade PM till Niklas som tog bort användaren men annars så är det bästa att försöka att inte bry sig.

/Maria

KaiPon
0

#4 Ouch. Asså, oprovocerade påhopp fattar jag inte Rynkar på näsan