Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hälsa-och-harmoni
Läst 471 ggr
signemo
1

Rosa Bandet galan.

Sitter o tittar på Rosa Bandet galan. Hoppas De får in mycket till forskningen. Denna gången för Bröstcancer, men det är ju lika viktigt att gynna andra cancertyps forskning.

Har ju haft vänninor som klarat av sin bröstcancer  och vänninor som  inte gjort det och inte finns med oss mer.

Tårarna vill krypa fram en kväll som denna.

Hoppas vi alla som läser detta slipper att drabbas av sjukdomen

Sätter in min länk till min insamling

_________

En insamling för alla kvinnors skull.

Har väninnor som har klarat sig igenom behandlingar och fått chansen att leva vidare .
Men också väninnor som det tyvärr inte gick lika bra för. Och där bara minnen finns kvar.

Därför vill jag öppna en insamling. Till minne av de som lämnat oss och som tacksamhet för dem som klarat sig och ett hopp om att flera av oss slipper denna sjukdom

Hoppas att Du som läser detta har lust att hjälpa mig i insamlingen.

Tack

Skänk via SMS

SMS:a BESEGRA 5644 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym

Var rädda om varandra

Fridaaaa
0

kollade lite på det.
Så himla bra att dem har en gala för bröstcancer och så himla bra att dem får in så mycket pengar:) Har släktingar (äldre) som har fått bröstcancer.
har redan skänkt lite pengar:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

signemo
0

TAck snälla

Var rädda om varandra

[Sisa]
0

Så fint signemo.  Kyss  Har handlat en del, där lite av pengarna går till bröstcancerforskning.  Nu lovar jag att skänka 50 kronor till..hoppas fler gör det!!

[cherstin]
0

Jag har också handlat där en del av pengarna går till insamlingen.

Jätteviktigt!