Bestäm själv.
Följ inte andras idéer utan lär dig lyssna på rösten inom dig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Helt rätt, att följa sig magkänsla brukar alltid vara det som är det rätta. Men det handlar om att också våga lita på den. Litar ni på den?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag lever efter mottot "Bara döda fiskar flyter med strömmen".
T ex har jag bosatt mig i den lilla orten där mitt jobb ligger, medan många andra bor i stora staden, knappt 3mil bort.
Men varför ska jag bo i staden när jag vet att jag trivs bäst på landet?
Till och med min blogg heter Ingen död fisk.
Så kom ihåg! Flyt inte med strömmen…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag låter alltid magkänslan bestämma och den har inte haft fel än, varför göra vad någon annan tycker att jag ska göra om det inte känns helt rätt?
Mitt motto är "känns det rätt så är det rätt" men då måste man också vara medveten om att det som känns rätt idag inte behöver göra det imorgon och man har alltid rätt att ångra sig :) Jag har levt medvetet efter det här i flera år och det har fått mig att verkligen trivas med livet.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så sant som det är sagt. Jag gör det jag vill och inte vad andra vill att jag ska göra
Well, inom ramens lagar i alla fall.
Men ibland måste jag tyvärr smyga lite med det. Som att ta med min docka idag (då jag hade personer i skolan som ville se dom).. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Det är ju det som är problemet!! Att man aldrig lär sig..Utan lullar på i sin egna värd..""O det kan bli fel ibland..
Lena.P är jag i verkliga livet.