Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 941 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, tisdag 27

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här skiner solen och jag hoppas på en fin dag. Jag är tidigt på väg till jobbet så som det är hela veckan.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Aggeelin och alla andra som kikar in.

Jag är också på väg till jobbet. är så glad att det slutat regna och blåsa. I natt var det väldigt dåligt väder.

Ha en fin dag!

chik
0

agge o Gunilla o ni alla fin dag till er…

Lena.P är jag i verkliga livet.

WinterPrince
0

God morgon! Väldigt trött i ögat här. Kom lite senare till jobbet (tack och lov för flex) och har svårt att starta.

Ha en härlig dag allihopa!

Maria
0

Godmorgon från ett Göteborg där solen tittar fram mellan molnenGlad

/Maria

[peter54]
1

God morgon Glad

Här är soligt och fint ute och jag ska oljestryka mitt skjutdäck. Annars blir det inga större utsvävningar eftersom jag har vår dotter hemma från skolan, hon är magsjuk.

Jag ska storrengöra några terrarier, det är terrariemässa i Kallhäll på lördag och det blir en del omdisponeringar i mitt terrarierum.

När de är städade ser de ut så här kanske

Maria
0

Om jag var en orm skulle jag vilja bo hos dig PeterGlad

/Maria

stina63
0

Godmorgon

Underbar dag idag. Känns som det är härligt ute, Har jobbekväll så jag har kunnat sova en stund längre på morgonen

Tjusigt terrarium peter

Ha en skön tisdag

[peter54]
0

#6 Om jag byter plastväxterna mot äkta vara, kan säkert humlor trivas där också Flört

Maria
0

#8 Haha, ja säkerligenSkrattande

/Maria

chik
0

Hej Alla.

Peter..Fint håller med humlan.

Men är det något i??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon från ett soligt Tynderö, här äger solen hela himlen.

Jag är så glad att jag nu kan sitta normalt med vikt ben efter så många år.

Kommer ut lite sent då jag vill städa först och det tar så lång tid och så mitt kaffe som ska drickas. Jag hade slutat med kaffet men så kom en ny artikel där det stod att efter nogrannare studier har man kommit fram till att 2 koppar kaffe på morgonen är tvärtom bra

mot Artrit/artros och reumatisk värk.

Önskar er en finfin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Hej på förmiddagen!

Jag håller med Humlan och Chik..vilken omsorg om Dina ormar, Peter! Alltid lika fascinerad, då Du berättar om ditt liv med ormarna. Glad

Härligt att höra att det går framåt för Dej, Cristine. Ta det lugnt bara..och kanske är det så, att kaffet hjälper till ?

Här tittar också solen fram, men det verkar blåsa. Ska till tandläkaren på eftermiddagen..då blir det dyrt igen!!!

Ha en fortsatt fin dag!    Kyss

Anders 50
1

Gokwäll!

Tänk att det ska vara så jobbigt att vara "pensionär" så man inte hinner titta in här förrän det har blivit mörkt på kvällen!  Skrattande

Med andra ord…haft fullt upp idag, med mycket skogsluft i lungorna och nu trött i benen efter alla blöta mossar jag vandrat på.

Avslutade dagen ute med att mosa sönder asklöv på tomten med åkklipparen.

Nu pilsnerintag!  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

#10 Jadå chik, det bor en kalifornisk kungssnok i det terrariet, men den ligger i gömslet. Ormar måste ha minst ett gömsle helt utan insyn för att känna sig trygga.

fotokrafs
0

God kväll Glad

Har hälsat på morsan några dagar, finns alltid mycket att göra där, passade även på att få lite kattgos. Skönt att det varit bra väder också. Idag har det varit vanlig vardag, vi han med en storhandling och liten prommis i skogen. Lite trist att det blir mörkt allt fortare.

Nu skall jag till sängs. Gubben väntar, han kan typ inte sova utan mig. God Natt Glad

PS Apropå #0 Vi tog svängen förbi Örebrokaninen i söndags. Så stor kanin att jag inte fick hela med på bild.. Bifogad bild är montage.

Cristine
0

Gokväll på er!

#5 Så mysigt dina ormar har det men det måste vara jobbigt att göra rent.

#12 Det verkar så Sisa

#13 Ja vad var det jag sa!Skrattande

#15 vilken jätte!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.