Motgångar
Se motgången som en bro till framgång, tänk på det när något är er emot, skulle ni inte ha sådana skulle ni inte heller känna av lyckan när allt går bra
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så sant Cris men när man har personer i sin närhet som bara bråkar och tänker enbart på sig själv så orkar man inte tänka så…
Håller med JereMina, inte lätt att tänka så när man har folk i omgivningen som trycker ner en och bråkar.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1, 2
Se det som en utmaning att inte bry er om dem som bråkar. De har ingen makt över er om ni inte ger dem den.
Bra sagt Maggan!
Idag ringde en kvinna som jag trodde jag blivit av med, hon är från någon frikyrka eller jehovas vittnen, jag minns inte,och det var flera år sedan jag hörde av henne tack och lov för jag gillar inte att prata om religiösa teman. Hon tyckte vi skulle träffas men jag var såå glad att jag kunde skylla på mina ben, efter lite torrprat säger jag att jag måste lägga mej och vila då hon plötsligt börjar tala om bonde söker fru, vilken skandal den dära satt där i gräset omringad av andra varelser av samma kön och pratade som män och kvinnor gör. De skulle direkt till helvetet och hela ledningen på TV 4, sådana varelser hade inte rätt att leva. Jag käde hur min temperatur höjdes och min hjärna arbetade på högvarv för att hitta något att säga. Till slut sa jag att universum är väl gjort av Gud och därför är,alla varelser hans kreation och på tal om varelser, vad tyckte hon då om utomjordingarna som är enkönade eller rättare sagt har inget kön alls(fniss) som kom hit och rövade bort jordiska kvinnor för att fortplanta sina gener i dessa, hon kunde likväl bli utvald. Ha ha ha hon tyckte jag var avskyvärd och slängde på luren.
Nu var jag riktigt elak, det var väldigt många år sedan( sist sparkade jag en man på smalbenet för han sparkade en hund) kanske 35 år sedan! 
haha!
Bra sagt själv Cristne - så ska dem tas 
Jag brukar aldrig aldrig bära mej åt så mot någon men jag satt obekvämt, ville verkligen vila lite och när hon sade varelser så nervärderande så kunde jag inte låta bli. Men nu slipper jag henne för all framtid.
lite "svinn" får man räkna med - det är ingen katastrof 
Bra gjort Cristine!
#5 Det är mycket obehagligt att det finns människor som kan göra som hon. Och att det säkerligen finns fler såna. Fy!!!
Bra gjort att skrämma bort henne.
Jag brukar aldrig dela med mig av det som står här men detta läste jag för sambon. Han sa, om det kom in en sån här vet jag inte vad jag skulle göra med den personen!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Cristine.Det är så dom skall tas.Hon började o satte upp reglerna…
Motgångar kan ju i bland få oss i sank…-Jag kan bli deppig..
Men sen så är det ju som så att man kommer ut starkare.Bara man har kommit igenom…
Jeremina..-Prata med Människor som inte hör vad man säger!!!! Dom pratar man bara väder med..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Mitrais.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det är krut i dig Christine
/Maria
Tack Humlan, infall man får..varifrån jag fick utomjordingarna vet jag ej he he.
Bra gjort Christine!!!! Instämmer med alla!!!
Hade en lärare när jag pluggade som sahär:
"Ångest ger framgång!"
Hon hade rätt, tycker jag. Men det gäller att man tar den meningen rätt för på fel person så kan den helt missförstås, då man inte ser det positiva i den.
#5 Ibland kanske vissa människor behöver en tankeställare? Bra gjort!
När det handlar om motgångar så tycker jag att av varje motgång och kritik så utvecklas jag!
Om livet ger dig citroner, gör citronsaft av det! 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Du har rätt Mitralis - alla motgångar leder inte till framgångar. Det är så sant som det är sagt.