Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 3224 ggr
[Sisa]
0

Runt Din hals!

Många människor bär en halskedja..en symbol, ett minne eller kanske en amulett ?

Berätta om Din!

[Alexis78]
0

Jag bär ett silversmycke i form av ett hjärta med utbredda vingar, fick det av sambon när vi förlovade oss.

Maria
0

Jag har ett grekiskt guldkors i filigran. På de grekiska korsen är "armarna" lika långa.

/Maria

chik
0

Fina smycken ni har..

Har inget runt halsen..För hade jag Tors hammare o läderremmar o tänder o jag vet inte allt.o tog aldrig av dem..Men nu i några år så kan jag inte ha något runt halsen..

Lena.P är jag i verkliga livet.

ettlitetalias
0

Jag brukade alltid ha halsband på mig. En silverkedja med ett kors som jag fick när jag konfirmerade mig hängde med länge, men nu har jag sällan halsband längre.

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är lite olika. Just idag har jag den här lilla ängeln (1 1/2 cm)

chik
0

Gunilla. Vilken fin ängel.vad är det för material? Så fin….

[GunillaF]
0

#6 Nån slags sten!

stina63
0

Jag bär ett smycke som jag fick efter ha jobbat i 25 år i kommunen. Den har jag på mig alltid

penke
0

*skratt*

när jag försökte googla efter en bild hittade jag mitt förra svar
(på samma fråga)

aquarian cross
 hoppas jag visar en bild nu
 den i silver
 plus en guldlänk (utan ägarskattemärke) *skratt*

penke

Toyan
0

Ett kors av blå stenar och en liten ametist.

JereMina
0

Fina hängen ni har..själv har jag ofta en silverkedja med en vit pärla som min älskade svärmor har haft…

[peter54]
0

Jag har en halskedja, men använder den aldrig eftersom alla ärr jag har på halsen efter ingrepp, blir irriterade och röda.

Jag har egentligen aldrig gillat att bära någonting i smyckeväg på mig. Jag tycker det är ivägen.

Glad

Cristine
0

Ingenting….varken på hals, armar eller ben!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Allamej
0

Jag har en pendel av bergskristall som jag fick av min mormor när vi var på Nolia i piteå för ca 20 år sedan. >Sen dess har den fått vara med. Om jag tvingas ta av den så vänds hela livet upp och ner så det är nog bra att jag har den

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

AnnL
0

Bär sällan halskedja numera men annars hade jag en hästsko och två små bowlingkäglor.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

Har ingen speciellt, men brukar ha en blå skyddsängel ibland som jag har fått av mina mormor och ibland ett halsband med ett svart hjärta, med fått av min mormor. Gillar dem helt enkelt :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

HAr bara ringar på fingrarna som jag har på dygnet runt. Runt halsen blir det bara om jag ska vara lite finare och då ofta pärlhalsband smo mamma gör.

Anders 50
0

Finns inget att berätta! Gillar inte att ha något om halsen. Var tvungen att bära ett halsband när jag åt Waran och det var inget som jag gillade.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

Har preis gjort ett halsband åt mig själv med en bjällra på som jag ska ha på mig på fredag. Jag är lite konstig sådär, ja Tungan ute

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Maria
0

Förutom guldhalsbandet jag alltid har så har jag en mängd annat "krafs"Flört som jag varierar.

En favorit är en liten skinnpung jag gjort med slipade stenar från Grekland.

/Maria

flisan708
0

Runt min hals hänger det oftast en fjäril. Dels för att jag tycker om dem men även för att de symboliserar att min mamma älskade dem. Har faktiskt två Fjärilar tatuerade på min höft. Det är en minnestatuering efter mamma.

KaiPon
0

Oh! Sen har jag även ett par Hello Kitty halsband jag har på mig ibland, och två halsband jag köpt av Frostlilja, ett med ett anatomiskt hjärta och ett Vial of Blood halsband.

Dom sistnämnda har jag oftast tillsammans, och dom passade väldigt bra till min Dir en grey period jag kom in i bara nån dag efter att jag fick dom.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Namiko
0

Jag har sällan nåt runt halsen numera. I gymnasiet hade jag däremot alltid minst ett halsband på mig, det var bland annat yin och yang, det kinesiska tecknet för kanin (är född i kaninens år) och en drake.

Har jag något runt halsen nu så blir det antingen hundens nithalsband eller slips :)

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Anders 50
0

#23 Ojdå  Förvånad….nithalsband!    Snyggt!   Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Här kommer en bild på min favorit.Glad

/Maria

flisan708
0

# 25 Jättefint!!!

[Sisa]
0

# 25  Håller med flisan..jättefint! 

Är det nyinköpt eller kanske något Du ärvt ?  Obestämd

Maria
0

#26 #27 TackGlad

Jag köpte det i Grekland för cirka 15 år sedan.

/Maria

[Sisa]
0

# 28  Glad  Kul att Du visar!

WinterPrince
0

Detta halsbandet bär jag varje dag. Jag fick det när jag medverkade i Ölands Lucia. Hon som blev lucia fick ett fint halsband i guld och alla vi tärnor fick varsitt av detta.

[Sisa]
0

# 30  Så modig Du är..att medverka i en uttagning av Lucia. Måste ha varit en spännande upplevelse.  Och viket fint halsband Du fick!  Kyss

Maria
0

#30 Så fintGlad

/Maria

chik
0

i dag fick jag med Posten en liten-stor gåva av vår  lilla Gunilla här inne.

En liten Ängel som jag skall ha runt halsen i en snodd.

Har inte halsband för jag får kill på halsen..Men en liten stund med en läder snodd går bra..

En så vacker liten ängel-

Maria
0

#33 Är det en sådan fin ängel som i #5?Glad

/Maria

Bybo
0

Har sällan halsband, och har jag smycken på mig, så är det oftast armand och ringar :))

Har ett coolt halsband, det är en liten bit av en trärot, som legat i en å/älv i Nya Zeland. Den är visst jättegammal. Och, älven hade ett skojsigt namn..tyvärr, så minns jag inte, bara att det var nåt med sex/befruktning :))

[GunillaF]
0

#34 Ja det är en liknande. En annan färg och sten som den är gjord i. Glad

[VeronicaI]
0

Jag tycker att smycken är så vackra och jag har en del men jag har aldrig på mig några! Förvånad jättesynd alltså.

Cristine
0

#33 DU har en omtänksam vän i Gunilla, CHIK.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sophey
0

Jag brukade alltid ha ett guldhalsband med ett kors som hangde men korset ligger hemma i sverige och halsbandet har illern snott som dekoration.

Daremot har jag ett favorit armband… som ligger nagonstans i sverige ena katten brukar sno och gomma armbandet… han borjade redan som kattunge…

Medarbetare på matlust

Maria
0

#39 Katter är roliga men att de var guldtjuvar hade jag ingen aning omFlört

#36 Vilken fin presentKyss

/Maria

[VeronicaI]
0

Vilken häftig bild på katten! :-D

Sophey
0

Flört