Jeans, harembyxor...
fladdriga byxor, väldigt tajta…
Hur ska dina se ut?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bekvämma =)
Gillar leggins, mjukisbyxor och vanliga jeans. Inget för tajt för då känns det som man är begränsad, kan inte röra sig som man vill.
Jag gillar jeans som sitter fast på kroppen och det finns jättesköna stretchjeans som sitter bra! De går verkligen att göra vilka konster som helst i
. Jag har aldrig gillat att var klädd i någon typ av mjukisbyxor, kanske för att jag dansat och tränat i trikåliknande saker och de sitter också åt på kroppen. Men - jag är lite nyfiken att prova haremsbyxor på yogan (ingen annanstans)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mest tajta och då bekväma :) Harembyxor tycker jag är extremt fult :) Jag har mest jeans, stretch och mjukisbyxor =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 ja, extremt fult
men ser ut att passa på yogan men jag tror inte att det blir något försök.. är nog inte värt det 
Ingetdera. Jeans kan jag inte ha längre eftersom de inte går över mina proteser, jeans är helt enkelt för smala längst ner. Harembyxor skulle jag inte sätta på mig under pistolhot ens. Något fånigare plagg får man leta efter tycker jag.
Jag gillar fältbyxor med benfickor, typ Fjällrävens vandringsbyxa eller militärens M59.

Jeans trivs jag i.
För tillfället är blir det mjukisbyxor, kroppen ger mer värk av jeans & när de ska på & av 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jeans!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har jeans på jobbet, med raka eller lätt utsvängda ben. Stuprörs går helt bort.
Men det första jag gör när jag kommer hem är att byta till mjukisar, då orkar jag inte sitta instängd i jeansen längre.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Ja, också tajts - eller leggins, vad de nu heter…
de är jättesköna eftersom jag ofta har tunika. Och så är det varmt på vintern när jag fryser om benen (använder nästan inte alls jeans på vintern, mina knön skriker i kyla)
Haremsbrallor är verkligen inget för mig. Använder jeans mest och mjukis byxor används hemma.
Inte jeans, men gillar dem, och tycker att det är snyggt på andra *S Mjuka sköna.
Vanliga hederliga jeans. Svarta eller blå.
Sedan har jag två par manchesterjeans som jag älskar. De ena paret är bruna och de andra gröna (vad annars)
men de börjar bli slitna nu och jag har inte hittat några nya.
/Maria