Hockeyvärlden gråter :(
Jag är inte mycket för ishockey men Stefan Liv visste jag vem var, för min fasters föredetta, hans lillebror spelade med Stefan Liv i HV71 för några år sedan (6-10 år sedan).
http://www.expressen.se/nyheter/1.2553414/stefan-liv-fanns-ombord-pa-planet
Vila i frid, Stefan Liv!<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vila i frid<3
Har ingen susning vem detta var men det är alltid hemskt när unga människor går bort för tidigt.
/Maria
#2 En av Sveriges bästa målvakter. Stod i bland annat HV71 och landslaget tre kronor :)
Ja usch så hemskt jag läste de nyss på nätet.
Ja usch vad tragiskt. Historien upprepar sig - flyg aldrig med ryska flygplan, de håller sig inte kvar i luften!
Det är tragiskt 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
..! devon då´la´ka´bängen..
nu blir det kullerbyttor i en ..högre serie *ler*
Tack!
penke
Blev som chockad. Han är en av mina favvomålisar. Härlig personlighet. Usch, så tragiskt. När jag gick en prommis, så typ skickade jag honom helande ljus och positiv energi……
jag kände inte till honom men säger detsamma som Jeremina att det är väldigt tragiskt..hela laget försvann, helt otroligt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Han har även spelat i NHL och nu ett av rysslands bästa hockeylag.
Han hade kontrakt med Detroit i NHL, men det blev inga matcher. I ett par var han andre målvakt. Största delen av tiden over there tillbringade han i Detroits farmarlag som spelade i AHL. Han hade en enastående karriär för övrigt. Den enda hockeymålvakt som både tagit OS-guld och VM-guld samma säsong. Mer om hans karriär finns här . En fantastisk målvakt som stod på topp när olyckans skedde. Efterlämnar fru och två barn
#5 Så sa min sambo med: Ryska flygplan kan inte hålla sig i luften.
Alltid tragiskt när unga människor förolyckas. 30 år och 2 barnsfar…
Lider med hans familj. 
Zabelle
Min faster träffade han en gång när han var tomte hos hennes dåvarande sambos bror. Och tror han var med på bröllopet med hos min fasters dåvarande sambos bror med, inte säker.
Tragiskt :(

Kan knappt formulera hur jag känner. Riktigt sorgligt är det.
HV71 har alltid varit "hemmalaget" i hockey för vår familj. Vi har släkt utanför Jönköping så det har fallit sig så. Stefan Liv var en absolut favorit hos mig, han var alltid så käck i intervjuerna, sen pratade han precis som min mosters man.
Hoppas något stort görs för att hedra hans minne! Han borde typ stå staty utanför kinnarps arena.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#17 Då vet du kanske vem "Loppan" är? Stefan Hellqvist?
Han spelade i HV71 för ca 6-7 år sedan :)