Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 533 ggr
flisan708
0

Resa i vinter?

Är det någon som ska ut och resa i vinter? Var ska ni? Hur länge? Reser ni varje år?

Själv ska jag åka en vecka till Gran Carnaria där min väninna för tillfället bor. Reser inte varje vinter utomlands, men hittar jag en billig resa så åker jag gärna. Nu längtar jag till mitten av november.

stina63
0

Så mysigt att resa när det är vinter till ett varmar klimat,
Själv så kommer jag stanna här jobba.Glad

Fridaaaa
0

Nej ska inte resa. Hatar att flyga plus inga pengar:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har inte bestämt mej ännu!  Men visst skulle det vara skönt med en solresa i vinter!  Cool

Gillar inte heller att flyga!  Obestämd

Cristine
0

Har levt på resande fot i så många år så nu är det slut på det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Innan vovven flyttade in reste vi mycket mer.
Gillar inte att lämna bort honom även om jag vet att han har det hur bra som helst.

Vi var i Spanien i somras så det får vänta till våren med nästa resa.

Zabelle   

Karmatarerskanise
0

Hade jag haft pengar till det hade jag rest flera gånger varje år.
Men Thailandsresan får räcka för i år :)

Drömmen är ju att ha råd att åka 2 gånger om året. Så mycket roligare livet hade blivit då ;)

Namiko
0

För mig blir det en resa i vinter, första gången jag tar mig mer än 15 mil hemifrån på 4 år och destinationen är Stockholm. Inte särskilt långt eller exotiskt kanske, men jag är inte mycket för att resa. Kände bara att det är dags för mig att hälsa på min syster och alla människor jag lärt känna över internet och det blir ju ett litet äventyr. Känns nervöst att lämna hunden bara, har aldrig varit ifrån honom mer än ett dygn tidigare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

fotokrafs
0

Inget bestämt. Åker vi någonstans så blir det bara något kortare som till exempel Gotland eller Göteborgstrakten.

[Sisa]
0

Kanske en kortsemester till Paris eller Riga!  Någon som varit där ?

AnnL
0

Har inte rest på många år. Visst är det skönt med en varm vintersemester. Men som sjukpensionär lägger jag för närvarande pengarna på något som varar mer än en vecka. Skulle gärna resa också men jag måste prioritera.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Har aldrig varit utomlands o kommer aldrig att åka…

Trivs så bra här i Sverige eller Norde..

Lena.P är jag i verkliga livet.