Lilla ciuchcia leker igen
Hundvalpen som blev misshandlad och sen påkörd av ett tåg har nu en speciallanpassad rullstol. Tiken är förlamad i bakbenen men leker som bara den och har sin bakdel på en rullstol och springer efter katterna.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Detta måste vara ovanligt. Om valpen själv bara mår bra av det, så är det ju jättebra! 
Tycker det är bra att det finns sånt men samtidigt inte.
Måste vara jobbigt när det är t.ex snö osv ute. Jag hade nog inte velat ha det på min egna hund eftersom hon älskar att springa i skogen, det kan hon inte med sådan. Men visst det är ju olika från hund till hund,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är också lite tveksam..mår hunden verkligen bra av detta ? Intressant att höra vad Ni tror! 
Jag är också väldigt kluven…vet inte riktigt vad jag tycker
/Maria
Hade det varit min hund så hade den haft det bättre i hundhimlen nu. Aldrig att jag skulle utsätta min hund för detta. Sån är jag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Håller med dig…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är också tveksam. Det här är sånt människor gör for sin egen skull….för att de ska må bra själva….
Jag gillar inte att man "mekar" med djur på det där sättet. Det är inte att tänka på djuret i första hand, utan mer ett mänskligt sätt att dels handla enbart utifrån sina egna mänskliga känslor och dels visa vad man kan göra.
Djurrätt i all ära, men jag tycker att det ofta går för långt nuförtiden och det där är inte värdigt för en hund.
Ja De är lite väl mycket tycker jag. Visserligen mår hunden bra just när den kör iväg. MEn hur mår den sen när den får ligga på filten och inte kan gå iväg själv på fyra ben?
Har sett innan via nätet och på tv om hundar som har specialgjord rullstol just som denna efter ha blivit förlamad i bakbenen eller fått ta bort benen.