Personlig almanacka......
Vet inte om man får göra reklam för ett företag man gillar, men jag gör det för jag tycker dethär är lite kul grej som jag vill delge ER.
Jag har precis beställt en almanacka från företaget, se nedan, idag för nästa år. Det jag tycker om är att jag själv bestämmer vad som ska finnas i almanackan, hur den ska se ut utanpå och inuti, storlek, planering ect. Man kan få den med privat bild på fram och baksidan. Det gjorde jag i år för första gången.
Köpt av dem i flera år och varit jättenöjd och därför vill jag även tipsa Er på LK.
Hoppas det är ok!!!!
Dom är jättebra och snabba i leveransen. Nu kommer jag inte ihåg när dom skickade men men det tog inte många dagar från det att betalningen registrerat. Gillar att man får göra den personlig för då är min kalender unik och säkert ingen som har en likadan. Helt och hållet alltså.
Synd bara att det inte finns finska helgdagar att välja (om det inte kommit nu det sista året) utan bara norska, danska och svenska.
#1 Varför inte maila eller ring dem, de kanske kan fixa det. Under de åren jag köpt av dem har de aldrig varit omöjliga.
Ja det skulle man kunna göra. Att jag inte tänkte på det. 
Lycka till!!! Du kanske får som du vill snabbare än du anar.
Tack. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så fina! Jättebra presenter dessutom.
Tack för tipset! 
Zabelle
Låter ju toppen:)
Kan man ju ge i t.ex julklapp osv med :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har precis beställt en 
Zabelle
Dock lite för dyra för mig :/
Vilken fin present och även till sej själva. ska nog själv beställa 
Vad kul ni gillade tipset!!!! Bra present till sig själv och andra.
#9 Du kan väl önska dig en i present till jul eller som födelsedagspresent. Kanske någon inte vet vad du vill ha, då kan du ge tipset.
#11 Ja kan man alltid göra :D

Vi har skickat efter dessa almanackor i massor av år.
Perfekt julklapp till släkten.
Blir billigare/ almanacka om man skickar efter många.
Tror att vi besätller 8 st, då blir det en "gratis" 
Tack för jättebra tips!
Ska oxå beställa några stycken