Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1998 ggr
Cristine
0

Undringar och klagomål!

Här kan ni skriva om undringar som rör sajten. Även era klagomål och kritik!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag har inga undringar och inga klagomål hellerGlad men tycker att detta var en bra tråd och "undrar" om jag får stjäla idén till Hälsa?

/Maria

Cristine
0

Ja det får du gärna BumblebooGlad

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker också detta är en bra tråd! Bättre att klaga här..inte förstöra våra fina trådar!

Maria
0

#2 TackGlad

/Maria

[Sisa]
0

Alla medlemmar ( fast jag vill skriva vänner ) är superbra på att skriva i trådarna..men inte lika bra på att göra egna!

Skulle vilja veta mer om vad Ni vill skriva om..Obestämd

[peter54]
0

Jag undrar inget heller och jag har absolut inga klagomål. Glad

Inte heller känner jag mig träffad när det gäller Sisas förfrågning, för jag tycker nog att jag gör trådar om det som ligger min Livskvalitet närmast FlörtSkrattande

Cristine
0

Ja vi har aktiva män här.Glad

[Sisa]
0

# 6  Tycker Du gör jättebra trådar, Peter..särskilt den om dina ormar! Glad

Cristine
0

Det är intressant när någon har flera olika hobbys att skriva om som Peter har

KaiPon
0

#9 de enda hobbys jag har är typ.. konserter, (convent, fast det blir inte så många <.<) musik och rollspela med mina vänner XD

Wow ibland käns det som att jag inte har nåt liv XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Sisa]
0

Min största hobby är att skriva..därför jag skriver så mycket här på LK!

Tycker Ni det blir för mycket..då får Ni klaga här!!! Skrattande

Karmatarerskanise
0

Det enda jag kan klaga lite på är att vissa trådars namn är dåliga på att visa vad tråden handlar om. Står det tydligt vad det är för ämne kan man lättare välja tråd att skriva i, dessutom hittar sökmotorerna bättre Glad

Så det är ett tips till alla att ha tydliga namn på trådarna.

Cristine
0

Bra att få tips!Glad

Karmatarerskanise
0

#13 Ja, jag skrev ju fel egentligen. Det var ju inget klagomål utan ett tips Glad

AnnL
0

Har inga klagomol och inga undringar. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lolivia
0

Halloj!!

Jag tycker att det vore fanstastiskt bra om man skulle kunna byta användarnamn om man vill! När jag valde användarnamn reflekterade jag inte över att det ibland kan bli så att man skriver jättepersonliga saker… Vet nu att man helt enkelt får registrera en ny användare om man vill ändra namn vilket ju är synd då man redan har kommit igång. Är reggad på många andra sidor där man kan byta användarnamn och jag förstår inte varför man inte kan göra det på iFokus.

Karmatarerskanise
0

#16 Personligen tycker jag det är bra att man inte kan byta. Folket lär ju känna en som det nick man väljer. Skulle inte kännas bra om man kunde byta huxflux.

Man får tänka till innan man skapar sig ett konto ;)
När du sen skapar ett nytt kan du tänka på att kopiera din presentation, så är det bara att klistra in det i ditt nya :)

Cristine
0

Håller med Hera här!Glad

[Sisa]
0

Jag oxå..bra skrivet, Hera! Glad

Lolivia
0

Okej, okej! Det är jag som är lat och inte vill regga mig igen… Vill inte heller "tappa" alla de trådar som jag deltar i. Får helt enkelt regga en till användare som är ännu mer anonym!

Inser att ni har rätt =)

Fridaaaa
0

#20 Om man vill skriva anonymt går det också :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#21 Det beror på sajten. Inte alla sajter hade denna funktion aktiverad.

/Maria

Cristine
0

På LK går det inte att skriva anonymt.

Fridaaaa
0

#22 Jasså inte? Trodde det var på alla sajter :) Men där ser man :)

Jag kan skriva anonymt här förresten, förjag har insider:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anonym
0

Gör min första provpostning som anonymSkrattande /Mitralis

Anonym
0

Jasså, Maggan sade att hon tagit bort det.

Får säga till henne då!

Maria
0

#24 Även om du har Insider så går de inte att skriva anonymt på de sajter som inte har aktiverat detta.

På Hälsa har vi inte gjort det t.ex. så det måste vara aktiverat här på LK om jag fattat rätt.Obestämd

/Maria

Karmatarerskanise
0

Borttaget

[MargaretaA]
0

Nej det är inte aktiverat här på LK så går det ändå så måste det vara en bugg Obestämd

Allamej
0

Jag undrar varför bara vissa inlägg blir besvarade och andra helt ignorerade? Det är en av orsakerna jag lämnade sajten från början och samma visa är det nu.

Men nu blir jag väl halshuggen för att ha påpekat det så radera om ni vill.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mitralis
0

#30 Tänker du på trådstarter eller kommentarer?
Om det är trådstarter du tänker på så kan det helt enkelt vara så att tråden inte hinner ses bland de "senaste inläggen" eftersom det ibland är en väldig fart på trådstartandet. Om man startar en tråd före en "trådrusch" så är det kanske inte så många som hinner se den eftersom folk sällan klickar på "Äldre inlägg".

Cristine
0

Håller med #30. Jag gör många trådar som bara försvinner, händer det igen är det bara att putta fram dem.

Maria
0

#31 Jag håller med. LK är ju en sida som är väldigt aktiv och det startas många trådar varje dag.

#30 Men du kanske tänker på kommentarer?

/Maria

Allamej
0

Kommentarer oftast, där både dom ovanför och under blir besvarade men det i mitten går förbi helt obemärkt.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Maria
0

Jag har inte tänkt på det och jag skriver väldigt mycket härinne men även om ingen kommenterar just mitt inlägg så vet jag ju att trådarna läses.Glad

/Maria

Anders 50
0

Oj vad många inlägg jag gjort som inte blivit besvarade. Har inte förväntat mig det heller, man kan inte räkna med att få kommentarer till allt man skriver.

Men här finns många som är väldigt duktiga på att kommentera och om jag får nämna en utan att jag också blir hängd?…så är det Humlan (bumbleboo)  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Karmatarerskanise
0

Händer mig också att jag skriver svar som inte bli kommenterade. Ibland påpekar jag det ibland rycker jag på axlarna :) Det är lätt hänt att man missar inlägg eller att man bara inte ha något att skriva om det.

Cristine
0

Det händer nog oss alla om man tittar efter, jag läser ibland och nickar instämmande men skriver inget för jag kanske inte hinner.

stina63
0

Ja de har hänt mej många gånger jag har gjort trådar som ingen har skrivet i. Som har försvunnet i mängden. Men tänkte kanske inte har varit intressant de som skrivet.
Här skrivs så många trådar så det lätt att dom kommer lite längre bak.

AnnL
0

Har hänt mig också många gånger att jag inte fått någon kommentar på det jag skrivit. Det är helt OK.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Jag brukar försöka skriva kommentarer till alla..se till att trådar med få kommentarer puttas upp. Men jag sitter ju inte här dygnet runt, det finns det väl ingen som gör.

Tycker de flesta av trådarna inne på LK har kommentarer..men tycker också det är okey om man inga får! Glad

Cristine
0

Jag har talat om för mina Medarbetare att jag gör trådar för att fylla upp med ibland som de kan putta bort med intressantare teman

[Sisa]
0

# 42  Men då säger jag..dina teman är intressanta, Cristine! Kyss

Cristine
0

He he inte alla Sisa!SkrattandeKyss

[Sisa]
0

# 44  Jorå..Skrattande

aggeelin
0

Det är svårt att hinna svara på allt. Precis som Chistine kan jag nicka och instämma eller tänkan något jag skulle vilja skriva men jag hinner inte. Jag läser de trådar som verkar intressanta. Ibland låter något intressant, har jag inte tid just då läser jag kanske inte tråden - för om jag läste den skulle jag skriva i den - och det kanske jag inte har tid med just då Glad. Och Christines trådar är bra

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Kyss

Maria
0

#36 HahaSkrattande

(nu svarade jag t.ex Anders utan att ge er andra som skrivit "under" någon kommentar men det tycker jag ändå är OK eller….?)

/Maria

chik
0

jag är dålig på o kommentera eller svara på inläggSkäms

Gör oftast ett inlägg o sen glömmer jag bort det..Sen är jag väldigt dålig på o läsa alla inläggen om det är många.Fy mig. utan jag svara på Trådskaparens inlägg…

Kan jag vara lat???

Tränar på o bätra mig.

För jag vill att alla skall känna sig välkomna o synas.

Sen om vi inte har samma åsikter..Det är ju bara intressant o få en annan syn på en viss sak…Eller???

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mitralis
0

#34 När jag tänker på det så händer det mej när jag skriver någonting som är ifrågasättande. Då blir det överhoppat. Men det kan ju vara för att Livskvalitet ska vara ett trivsamt forum utan så mycket "mothugg" Glad

Allamej
0

Lena, du är nog den som har bäst inställning av all här. Men jag vet nu att alla inte är välkomna så jag går över till "mina sidor" och skriver där.

Bumbelboo, det var ett konkret klagomål, inget att göra sig lustig över. Men du drar dig aldrig för att såra mig eller hur, oavsett om det är berättigat eller inte.

[Sisa]
0

# 49  Det tror jag vi alla vill härinne, Chik..att ALLA ska känna sej välkomna och synas. Men det är inte det enklaste att hinna visa det för alla..så vi får hoppas alla känner så ändå! Kyss

# 48 Att bara svara på ett inlägg i en tråd är helt okey..i nästa tråd kanske man svarar någon annan! Glad

Maria
0

#51 Men käre nånFörvånad (min skrattgubbe var ju riktad till Anders och så försökte jag förklara att jag inte svarat övriga utan hoppat över deras kommentarer)

Jag måste uttrycka mig väldigt dåligt för du verkar missuppfatta det mesta jag skriver och det är jag uppriktigt ledsen för.

Jag är verkligen inte ute efter att såra någon.

/Maria

Allamej
0

Jo Bumbelboo, du gör nog det för det är ingen som uttrycker sig som du gör mot mig och är silkesgo mot alla andra i nästa andetag.

Maria
0

#54 Nu blir jag alldeles förvirrad.Förvånad

Du får gärna ge exempel men sådant här ska man egentligen ta via PM.

Jag ber om ursäkt men jag vet faktiskt inte riktigt för vad????

/Maria

Allamej
0

Om jag säger relationer så kanske det går upp ett ljus. Jag tackar för ursäkten och accepterar den, hoppas att vi kan kommunicera som folk framöver. Om inte så kommer jag ta det i PM. Men låt mig bara informera att jag är inte den ondskefulla varelse som du har fått för dig trots mina åsikter. Folk tycker faktiskt att jag är snäll…

Cristine
0

#45 Förlåt Allamej att jag lägger mej i men nu tror jag du är orättvis mot hummlan som är en person som alltid är vänlig mot alla. Nu har jag läst igenom flera gånger och kan inte se att hon är ute för att såra dej.Förvånad

Maria
0

#56 Nu börjar dina inlägg bli obehagliga. Skulle jag tycka du var ondskefull????

Det är möjligt att vi diskuterat på relationer men inget jag med en gång kan dra mig till minnes så det måste väl ändå ha varit ett tag sedan.

/Maria

Cristine
0

#56 Nu tycker jag att du börjar gå över gränsen.Skriv är du snäll i klartext vad hon sagt som stör dej!

Allamej
0

Cristine, humlan har sårat mig så pass många gånger att jag övervägt att lämna sajterna där det hänt. Men hon skriver så att det hela tiden ska se ut som om jag är den som jäklas med henne och förolämpar henne.

Humlan, om du vill fortsätta diskussionen så är min PM låda öppen.

Cristine
0

#60 Men varför drar du upp här något hon kan ha sagt för länge sedan i enn annan sajt. jag har titta på flera trådar och kan absolut inte se att hon är annorlunda mot dej än någon annan

Maria
0

#60 Mitt sista inlägg här om detta.

Jag vill inte och kan inte fortsätta någon diskussion för jag vet i ärlighetens namn inte vad det handlar om.

Hoppas vi kan åtegå till tråden och inte att det ska handla om personliga angelägenheter.

/Maria

[Sisa]
0

# 62   Kyss

Cristine
0

Bra..då sätter vi punkt och slut här.

Allamej
0

Om du läser mitt första inlägg så var det ett accurat klagomål. Sen spårade det givetvis ur.

Cristine
0

Allamej jag vill att du (och alla andra) ska trivas och ska vara mer uppmärksam, jag kanske inte är det just nu för att jag inte mår riktigt bra!

Ha nu en bra dag!Glad

Allamej
0

Cristine, det var inte ett påhopp på dig utan en väckarklocka för hela sajten.

Jag är inte på topp heller, jag är fortfarande inte säker på att jag faktiskt överlever de biverkningar som jag dragits med i snart 2 år. Och när bensåren gör som mest ont så är man inte en happy camper.

Anders 50
0

Vi är många på LK som inte mår hundra…men vi försöker att inte låta det gå ut över det vi skriver här…och andra

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Veronica, vi har underbara, positiva och glada medlemmar som samsat på denna sajt(en del) i 2 ½ år utan att bli otrevliga i sina inlägg eller diskusioner medlemmar som jag tror inte behöver någon väckarklocka.

Vi har aldrig haft problem innifrån utan de tre vi haft har kommit utifrån, från andra sajter.

Jag har det också svårt men det vill jag inte påverkar här på LK så nu fortsätter vi i den brukliga goda andan!Kyss

[Sisa]
0

Håller med det Cristine skriver..för att vara glad och positiv, trots att vi alla inte mår riktigt bra, behövs ingen väckarklocka!  Glad

chik
0

Cristin,,sisa..Bara o ta bort mitt inlägg…Cristine bad att vi skulle sluta.

Men jag känner att jag vill skriva..

det som händer på andra sajter får man ta där.Det kan man inte släpa med sig hit….

o känner man sig sjuk, så skall man vila o inte sitta här o reta sig på folk.

Sen så tycker inte jag att man skall behöv vara räd för att skriva vad man tycker..

Vi är många här som har Så olika livserfarenheter av olika-eller samma saker..

Vi kan ju inte bara röva med o tycka lika…

Sen så tycker jag att vi här är bra på o hoppa över de inläggen som stör oss,o det är väl inte fel..

Vi har ju också vilda diskussioner..Där vi oftas respekterar vad den andre tycker.

Så jag hoppas att vi kan respektera att vi inte sprider dynga o negativ..

Sen så får man ju givet vis berätta när man mår dåligt…Men det är inte samma sak som att gå på en enskild…

Många Tankar till er alla.

O bubmblebooSkrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 71  Tack Chik..du beskriver det så bra!

Många tankar till Dej med Kyss

stina63
0

Jag har nyss kommet hem efter jobb. Läser detta här inne. Vad är det som händer? 
Chik tack för de du har skrivet. Mycket bra skrivet

Tack kram till dej chikKyss

Allamej
0

Chik, nog skulle jag ligga och vila men efter ca 2 år blir det tröttsamt. Men tack för att du får mig att känna mig så välkommen

Cristine
0

Veronica, nu låser jag tråden!

[MargaretaA]
0

Jag har läst igenom tråden och låser upp den igen. Men jag vill förtydliga att denna tråd är menad för medlemmar att ventilera olika saker med sajtledningen och inte för personliga diskussioner medlemmar emellan som bör tas i PM.

Cristine
0

Bra!

Tack Maggan!

stina63
0

Tack maggan.Glad

Maria
0

Här kommer jag igenTyst

Många sidor på iFokus inbjuder ju mer eller mindre till diskussioner som ex. Politik, Skepticism, olika sajter om tro osv. och då har man ett val om man vill delta där eller inte. Det kan på sina håll bli ganska hetsigt.

Själv var jag Medarbetare en period på Politik och vid valtid så gick det ganska vilt tillFlört

Här inne på Livskvalitet upplever jag ett "andrum" Här är man vänlig, respektfull och bara ämnet i sig talar ju för detta.

Nu menar jag inte att man ska vara ovänlig och sakna respekt på andra sajter men man kanske skriver på ett "vassare" sätt när det mer handlar om debatt.

Jag tror de flesta förstår vad jag menar.

Jag tycker mycket om att vara härinne men som den "tjötröv" jag är så gillar jag att tycka på andra sajter ocksåSkrattande

Jag tackar för att Livskvalitet finns och att det fungerar som ett skönt, avslappnat ställe att vara påKyss

/Maria

Cristine
0

Tack Maria!Glad

Mitralis
0

#79 Som Sajtvärd på Politik så förstår jag helt vad du menar Glad 
Jag har satt ett högt tak på Politik för jag tror att de flesta förväntar sig det och skulle bli väldigt besvikna annars eftersom de som söker sig dit ofta är väldigt debattsugna. Om jag skulle gå in och "harkla" mej i vart och varannat inlägg så skulle man lätt tappa flytet. Jag räknar kallt med att folk själva säger till om de tycker att det blir fel någonstanns. Det är självklart okej att även skriva till mej som Sajtvärd om det är någonting utöver det vanliga som gör att det blir otrivsel, eller om jag som värd eller mina medvärdar ser någonting som inte är bra, då försöker jag/vi givetvis att styra upp det.

Livskvalitet har som sagt en annan funktion och jag tror som du att det är väldigt bra att ha ett forum som man kan mysa med lite också.

Tyvärr så känner jag ibland att det blir lite för moraliserande trådar här på LK och om jag har en dålig dag så kan det få mej att känna mej som en lite sämre människa Obestämd

Cristine
0

Det är inte alls meningen att skriva moraliserande trådar, många gånger är jag inte överrens med ämnet jag skriver om utan tycker bara det är kul att få höra olika meningar.Glad

Usch..jag vill inte alls att du ska känna dej som en sämmre människa.Obestämd

Mitralis
0

#82 Trådstarterna tycker jag brukar vara neutrala och bra men sedan så händer det ibland att det blir lite mycket för mej.
Hur jag tar det beror ju givetvis på min dagsform och det är inte alls säkert att andra uppfattar det på samma sätt.
Jag förstår tänket som personerna har och jag utgår att det är med gott uppsåt som de skriver så. Men det är någonting som jag har lite svårt att sätta fingret på Obestämd Jag tror det är att i ivern att få alla att må bra, så slår det ibland över lite.
Exempelvis så upplever jag det som att man inte får bry sig om hur man ser ut för man ska vara nöjd som man är. Tanken är i och för sig bra, men det får mej att känna mej fåfäng och lite bimbo för att jag vill se bra ut. För mej så är det ett sundhetstecken att bry sig om hur man ser ut.

I casinotråden så känns det som att personer som spelar är lite lite sämre människor för spela ska man minsann inte hålla på med. När jag läser tråden så ser jag att det är en del som spelar men det känns ändå som att det inte är riktigt okej.
Det är klart att personer som har råkat ut för speldjävulen på det ena eller det andra sättet ofta har en bestämd åsikt om hur det ska vara med den saken. Ungefär som jag har en åsikt om rökare, ber för övrigt om ursäkt för den trådenSkäms

Nu när jag skrivit allt detta så vet jag egentligen fortfarande inte vad jag menar Obestämd 

Överlag så är det en väldigt trivsam sajt och det bästa för er är nog att fortsätta som ni gör för folk trivs verkigen här Glad

Cristine
0

Då är vi två bimbon Mitralis för jag sminkar mej innan jag går ut i trädgården och spelar på kasinot gör jag också.

Tack!

Mitralis
0

Glad

KaiPon
0

#83 Jag tror jag kan ungefär förstår vad du menar, på ett sätt.. Tror jag.. Jag tror nog att alla kan känna så nån gång, jag vet att jag gjort det ett par gånger här, men sammtidigt så tycker i alla fall jag om detta forumet just för att man säger det man tycker och står för sin åsikt, men många här kan även se in i hur andra ser saker och är inte sura och truliga.

Kan säga att jag, som är en stor Japan-otaku(nörd), hänger mer här än på Japan forumet, just för att jag trivs så bra här.

Ska jag vara ärlig så var jag väldigt tveksam i början, jag ville nästan inte starta trådar eller skriva kommentarer för att jag var rädd att jag skulle göra fel eller så Skäms Eller ännu värre, göra någon arg. Förvånad Men sen märkte jag att alla här är trevliga och vänliga och att man som nykomling till detta forum ändå direkt kan komma in i en sorts behörighet, redan från början. Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

stina63
0

Jo så har jag också känt de innan på anda sajter. Kan fortfarande känna så lite osäker om man ska öppna en tråd eller inte. Men någon gång blir den första gången. Då är det likabra att sätta igång.

Mitralis
0

Egentligen så är det antagligen inte unikt för Livskvalitet, det är nog bara det att jag inte var beredd på att det skulle bli så "präktigt" här på LK och därför reagerade jag på det Glad

Cristine
0

Huu då..präktig har jag då aldrig känt mej eller varit…Skrattande he he så då har du hoppat över mina trådar.

Mitralis
0

#89 Jag har ju inte läst alla trådar utan det har blivit lite sporadiskt klickande. Det är inte trådstarterna som är så där utan det är helheten i själva tråden som ibland kan bli lite så.

Allamej
0

Ja ni som känner att detta är ett välkomnande forum har tur. Jag känner mig allt annat än välkommen och jag fattar vinken. Tata and cheerio

[Sisa]
0

# 91  Tror inte det finns många som känner som du, så jag kan bara beklaga.

[peter54]
0

#91 Jag tror inte heller att det finns någon "vink" här. Du övertolkar tror jag. Ta en funderare till på det här, så kanske du ser att ingenting ont är riktat mot dig och att du utan vidare kan fortsätta att ta del av den här trevliga sidan.

zabelle
0

#91 Tråkigt att du inte känner dig hemma här hos oss. 
Man ska aldrig "stänga dörrar" i onödan och om du just nu inte mår så bra kanske du misstolkar situationen.. 
Ge oss en chans till Glad

Zabelle   

Allamej
0

zabelle, du är en av de få som är välkomnande på sidan, de andra… ja, får mig att känna mig som en skurk om jag säger pip. Jag skulle antagligen få en utskällning om jag grattade någon på födelsedagen…

Jag är klassad som en elak person. Det är för att jag inte lindar in saker i bomull och för att jag är ärlig. Känner jag mig påhoppad eller förföljd så säger jag det, om jag har en avikande åsikt så säger jag det.

Och mitt mående har inget med saken att göra… jag gör det bästa av livet eftersom jag inte vet hur länge det är kvar.

Jag kan gått hålla mig på de sidor där jag känner mig hemma, råttor och smyckestillverkning.

Det är fler än jag som varit in här, känt som jag och aldrig sagt något eller kommit tillbaka… Det är bara jag som har problem med att det ska gå obemärkt förbi.

Alla verkar ha förutfattade meningar om mig så jag låter dom ha dom för dom är inte intresserade av sanningen.

[GunillaF]
0

#95 Jag blir både ledsen och beklämd. Nu är jag kanske inte här och skriver lika mycket som när jag var Medarbetare på LK, men jag kikar på det mesta. Jag har inte uppfattat att tonen mot någon är negativ eller annorlunda än mot andra. Jag tycker att det är som det alltid har varit - en trevlig och positiv sajt.

Jag tycker att alla är rara och trevliga mot varandra.Glad

Vissa dagar kan jag känna mig lite nere eller inte i form. Då brukar jag avstå från att läsa och skriva så mycket, för jag känner att jag kan misstolka saker och ting just då. Eller misstolkas.

Det skrivna ordet kan lätt misstolkas - man har inget tonfall att läsa av, eller kroppspråk.

Jag är ledsen om jag är en av dem som försatt dig (och kanske fler?) i en situation som gör att du känner så här.Skäms

[peter54]
0

Hmm, nu börjar jag också fundera över vad detta handlar om. Är det på allvar eller är det "trollverksamhet" nu igen?

#95 Här har ingen gått över gränsen som jag har sett i alla fall. Om du säger som det är och inte lindar in i bomull som du uttrycker det, då borde du väl uppskatta raka frågor och raka svar.

Du säger att bara zabelle har bemött dig på ett välkomnande sätt. Det betyder att alla andra har bemött dig illa. Då undrar jag ju, nyfiken som jag är - vad har jag sagt som är illa mot dig?

Allamej
0

Peter, från andra sajter borde du veta att jag inte är ett troll, och du har ignorerat mig precis som andra. Men eftersom jag nu fick en trollstämpel så tar jag rejält illa vid mig och säger tack och adjö.

[GunillaF]
0

#98 Och mig ville du inte ens kommentera.

Adjö med dig, synd att du ska känna så här.

aggeelin
0

Jag sitter här och är bara förvånad över den här senaste diskussionen eftersom jag inte sett #98 härinne förän härom dagen. Jag tycker ändå att jag är här så pass ofta, och jag har ganska gott minne när det gäller namn och bilder. Förvånad.

Tycker som ni andra att det är en fin stämning här. Det är därför jag väljer att vara här.

[peter54]
0

#98 Ignorerat? Vad menar du med det? Menar du att alla måste svara på allas inlägg? I så fall skulle jag ju bli sittande här hela dagarna. Jag är inte inne på iFokus mer än 15-20 minuter om dagen.

Om du menar något annat när du säger att jag har ignorerat dig så vill jag gärna veta vad.

aggeelin
0

#101 ja det går ju faktiskt inte att svara på allas kommentarer, inlägg  och trådar. Det är väl inte tanken.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.