Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 923 ggr
Cristine
0

Vad tycker ni om..

god morgontråden..är den rolig, fyller den en funktion?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, visst fyller den en funktion!
Även om man inte har så mycket tid hinner man plita ner en liten hälsning och läsa hur era dagar ser ut. Skrattande

Zabelle   

stina63
0

Ja Det tycker jag att den gör, där kan kan skriva lite om dittan och dattan,

chik
0

God Morgon tråden tycker jag är den bästa. man visar att man tänker på er..Men att man kanske har lite annat för sig.

Sen tycker jag det är roligt o se vad andra har eller gör…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

#3 Du brukar göra mej glad i den tråden med dina ord och bilder!Glad

fotokrafs
0

Tycker det är kul och se vad andra har för sig. Skrattande

Sen så klart man vill önska alla en God morgon

Maria
0

Jag gillar den tråden.

Inga krav. Man kan skriva precis hur mycket eller lite som helst.

Känns bra att veta att ni finns däruteGlad

/Maria

[peter54]
0

Jag gillar också godmorgontråden eftersom alla ger sitt avtryck av sin dag där och jag får en uppfattning om hur vädret är i olika delar av landet - kul. Glad

Cristine
0

Roligt att höra!Skrattande

Cristine
0

Jag lämnade nämligen en annan sajt som jag jobbade på just för att en person tog upp ämnet och 3 st till höll med.

Jag har en undran. För mig är dessa Godmorgon-, Godmiddag-, Godkväll-trådar för varje dag helt meningslösa. Det tar bara en massa plats där intressanta trådar i ämnet för respektive forum kunde ligga istället.

Vad fyller dessa trådar för funktion?

Det blev så trist utan den.

Maria
0

#9 Va…vad tråkigtFörvånad

Det är väl bara att låta bli att läsa eller skriva i dessa trådar då.

/Maria

zabelle
0

#9 Tråkig inställning!

Säger som Humlan, man väljer ju själv vilka trådar man vill läsa eller skriva i. Så ont om plats är det inte här.

Zabelle   

aggeelin
0

Det är en bra tråd tycker jag. Om jag inte har tid att läsa någon annan tråd så läser jag (och skriver) i den tråden. Plus att jag håller med övriga ovan

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

signemo
0

JAg tycker om Godmorron trådarna. När jag träffar vänner så pratar vi ju hur vi hur mår berättar hur vi har det m.m.. Och ni är ju mina iFokus vännerSkrattande

Var rädda om varandra

[Sisa]
0

Gillar också den tråden. Skriver man ingen annanstans..skriver man ju oftast där..talar om att man fortsätter kolla in på härliga LK! Kyss

Toyan
0

Känner som Peter och signemo, att önska varandra en god morgon tycker jag är fintGlad

JereMina
0

Jag gillar god morgon trådar även om jag ibland kommer in på kvällen och skriver Glad

Cristine
0

Jag känner att det är en tråd med mycket värme och omtanke!Glad

Sedan säger jag som Peter..man får reda på vad det är för väder över hela Sverige utan de ibland falska raporter vi får från tv eller nätet.

Andina
0

Nu har jag inte varit här inne och hälsat go'morron ännu (det kommer… sa smygaren) - men jag tycker Go'Morron-/Go'Dag/Go'Kväll-trådar är super!

När jag går upp på morgonen så vill jag ju säga Go'Morron, eller åtminstone grymta till lite, till den jag möter vid kaffepannan… Att inte säga nå't skulle kännas väldigt märkligt… … …

(Sa' hon som aldrig sagt Go'Morron här.. Skäms)

Så - Go'Natt allihop! Hoppas ni får en härlig resa i natten i DrömLandet! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Cristine
0

Skrattande He he du kan ju alltid byta dina vanor!

Andina
0

Ja, vanor är till för att b(r)ytas! Så, så blir det nog! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Cristine
0

Skrattande Välkommen!

Andina
0

Glad Tack! Skrattande

ANNIA
0

Tycker att god morgon tråden helt klart fyller sin funktion, mer än väl. Bara nåt ord som man annars inte skulle skriva.

Cris En tanke från min sida när det gäller varför man ansåg att den tog upp plats. Dom kanske inte hade så mycket andra aktiva trådar på den sajten. För är ju så att en inaktiv sajt så syns god morgon trådar väldigt väl när det skrivs en ny varje dag. Men det är ju då upp till medlemmarna att fylla på med andra trådar så stör inte en god morgontråd.

En del sajter har god morgon tråd. Andra har en OT-tråd. Båda är ju i princip samma sak. Man säger "ett hej, här är jag idag" som inte räcker till en helt egen tråd.

Anders 50
0

Godmorgontråden är ett måste!!

Tråden som man bara måste skriva i!

Inget LK utan den!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Nej det var int så många aktiva trådar många kunde ligga framme flera dagar, men just därför så retade det mej så in i nordens. Jag gjorde allt jag kunde för att göra den intressant och de flesta gillade tråden. Jag saknar ett par kompisar därifrånRynkar på näsan

#24 Bra Anders!Skrattande

ANNIA
0

Cris blir lite ledsen att höra att du saknar kompisar. Alltid tråkigt att mista. Men som medis eller för den delen värd kan inte "bära" en sajt själv, åtminstone inte i längden när det gäller nichade sajter.

Ni (ansvariga) här på LK är fenomenala på att starta nya trådar så finns alltid nåt nytt att läsa. Själv är det sällan jag kan komma på nåt som är så intressant att jag startar en tråd om det. Så blir mest läsa och ev nån kommentar i nån tråd.

Så *STOR TUMME UPPE* till er. (Som står ut med "lata" medlemmar som bara slinker med). Glad

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack snälla Annia!

Nu måste jag säga att medlemmarna blivit väldigt aktiva, det är väl vårat fel som lägger ut trådarna att de ibland inte gör det men det är mycket roligare när de kommer med sina egna och jag ger dem beröm.

Du kan själv se att de är grymma!Skrattande

Cristine
0

Grattis till er medlemmar!Skrattande

[Sisa]
0

Säger samma som Cristine..Grattis alla medlemmar!  Kyss

Och Tack Annia..för berömmande ord!  Kyss  Sen började jag fundera..kanske är det så, att vi Medarbetare skapar för många trådar ? Att vi lämnar för lite utrymme för Er som är medlemmar ?

Jag hoppas att det inte är så..men vill gärna veta hur Ni känner Obestämd

Maria
0

#29 Absolut inte. Ju fler trådar desto mer att läsa och skrivaGlad

Sedan spelar det väl ingen roll egentligen vem som skapat tråden.

/Maria

[Sisa]
0

# 30  Tycker som Du..spelar ingen roll vem som skapar trådarna..och ju fler trådar, desto roligare! Glad

Bara en tanke som flög över mej Obestämd   och jag vill ju att INGEN ska hålla tillbaka sin skaparlust!  Kyss

flisan708
0

God morgon tråden tycker jag mycket om. Den är speciell och den är ett måste. Ibland kanske man inte skriver förrens senare på dagen eller kvällen men den är vikitig.

ANNIA
0

Håller med bumbleboo att det inte spelar nån roll vem som startat en tråd.

Bara ni värd/medisar inte känner er tvungna att fylla nån sorts "kvot" med nya trådar varje dag utan att ni gör det för att ni tycker det är roligt.

[Sisa]
0

# 33 Jag gör detta enbart för att jag själv tycker det är kul..och för att jag gillar alla er härinne. För att jag inte vill vara utan det..och för att jag inte vill förlora er som vänner.

Jag trivs verkligen på LK!  Kyss

Mitralis
0

LK är det enda forumet som jag tycker att det passar med God morgon trådar i.
I andra forum så räcker det oftast med en OT tråd där man under en längre tid samlar allt som egentligen inte har med sajten att göra.
Eftersom LK är en blanding av alla sajter så finns det egentligen inget tema och då märks det inte att sajten går OT eftersom det inte finns något T Skrattande 
Det första jag gjorde när jag tog över mina då "sovande" sajter var att rensa bort alla God morgon trådar eftersom de gjorde att sajten såg extremt obesökt ut. På LK så försvinner God morgon trådarna så att det bara är en om dagen som syns, då tycker jag att det fungerar utmärkt Glad

ANNIA
0

Sisa då är det helt ok och jag kan fortsätta vara "lat". Flört

Mitralis lite av det jag skrev längre upp. Att en sajt som är lite inaktiv kan det se konstigt ut på. För det ger intrycket att det inte finns tillräckligt inom ämnet att tala om. Då är det bättre att ha en OT-tråd eller nåt i den stilen.
Sen går det ju att ha god morgon tråd i alla fall om man vill, men hela tiden plocka bort gårdagens så på det viset kan man ha i alla fall utan att det "stör" på nåt sätt.

Mitralis
0

#36 Se där ja, allt stod ju redan i #23 Glad Skumläste tråden lite bara innan jag skrev.

stina63
0

Ja godmorgon tråd är viktigt att ha. Här kan man skriva vad man vill. Nä de spelar ingen roll vem som startar en tråd.

Jag trivs här inne på LKGlad

ANNIA
0

Mitralis du gjorde som jag kan göra ibland med lite längre trådar. Jag brukar läsa de första lite mer noggrant sen blir det mer skummande för jag vill ju hinna med och läsa annat också och då blir det lätt att man missar nåt.

[MargaretaA]
0

Det är den första tråden jag tittar efter närjag loggar in på morgon Glad