Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 412 ggr
chik
0

God Dagens 8/8.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens på er alla.I dag är det Måndag ""Hela dagen..

Vet inte vad det blir för väder här. Solen lyste o det små regnade o var en så fin Regnbåge…

Ja i dag så gör jag som vanligt inget..

Hoppas at ni får en givande dag där ute i etern.

Tjing i burken på er..

Lena…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Farwuq
0

God morgon.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Chik. draken och alla som vaknar lite senare.

Är det regnet som gör att de inte vill kliva upp tror ni?!

Här är det inte bara regn. Det är kallt också. Hoppas det blir några grader varmare snart så allt hinner mogna på sig ute.

Fin regnbåge du fångat Chik!

Ha det gott alla

chik
0

God dagens Draken o Gunilla..

Ni får ha en fin vecka..

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Godmorgon

Efter helgens regnande lyser solen igen fast det är ingen värme precis.

Hoppas ni får en bra dag allihop Cool

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon alla.

Vaknar med sedvanlig huvudvärk och börjar tröttna på detta nu. Vill inte gärna gnälla men nu börjar det bli för mycket.Rynkar på näsan

/Maria

[Sisa]
0

Godmorgon alla!

Borta härifrån har jag varit några dagar och jag hoppas Ni alla har det bra!

Ledsamt att höra att Du inte mår bra, Bumbleboo. Hoppas det ordnar sej.

Regnat har det också gjort här i helgen, idag blåser det kraftigt. Är sommaren slut nu kanske ?

Ha en fin dag idag!  Glad

[LucyInTheSky]
0

God morgon,

Vaknat ledsen och trött så det lär säkerligen hålla i sig hela dagen. Ska försöka få lite ordning i röran i lägenheten. Allt är så rörigt och jag gillar ordning. I huset ser det ut som ett bombnedslag och här ser det verkligen för jäkligt ut. Men det ska väl det när man flyttar.

MEN det verkar som att vi har en spekulant på lägenheten som vill ta den redan 1 september och det betyder att vi slipper dubbelhyran! =) Helt fantastiskt i såfall! Mycket pengar blir det två hyror. =/ Och vi har bara en inkomst. Men det hade löst sig endå men om det blir så nu att vi slipper dubbel hyran så behöver vi inte snåla och spara nästa månad! Håller alla tummar och tår att det går som vi vill på den punkten.

Hoppas ni andra får en mysig dag och jag hoppas verkligen du får må bättre snart Bumbleboo! <3

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron alla trevliga medlemmar!

Inatt så regnade det så…nej vräkte ner..så att jag tycker det ska vara tomt däruppe, det hoppas jag på iaf.

Solen gör tappra försök på att komma igenom.

#5 Åh jag tycker det är så hemskt att du ska behöva ha huvudvärk Humlan

Skickart helande kramar!

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Godmorgon!

Här har det regnat hela morgonen. Ångrar att jag inte klippte gräset i går kväll, det växer så det knakar och det är inte kul att klippa långt gräs!

Tänk…vilka problem man har….Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Godmiddag

Chik underbar regnbåge du har. Solen skiner här i Malmö. Tror jag ska klippa gräset idag. vet ju inte om det regnar resten av veckan.

Ha en skön dag vännerGlad

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det blandat mulet och vackert, när solen skiner blir det varmt annars kyligt och blåsigt. Jag har läst ut en spännande ljudbok. Det är bra med ljudböcker för jag får så mycket gjort medan jag lyssnar. Igår städade jag, rensade och fryste in röda vinbär, städade i garderoben, putsade stövlar och stoppade  papper i dem, rensade ute mm. Nu måste jag  hitta en ny ljudbok så jag  kan fortsätta göra nyttiga saker medan jag har roligt!

Hoppas att det blir bättre med huvudvärken snart Bumbleboo!

Ha en fin dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

# 8   Vackra blommor, Cristine!  Kyss

Toyan
0

God kväll!

Ingetb regn idag, har jobbat men det var vääldigt segt att ta sig ur sängen i morse.

Har sovit dåligt igen, ska bli skönt när det blir mörkt hela natten igen.

#5 Styrkekramar till dig humlanKyss

Ha en fin kväll!!

Fridaaaa
0

God kväll!

Har varit iväg hela dagen, plus hämtat 3 marsvin hos mamma (2 ska 2 andra ha, men jag ska ha dem till lördag för ska leverera dem då) :P En är då min hehe :)

Ha en fortsatt bra dag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God sen kväll Glad

Min dag började chockartat när jag insåg att jag hade försovit mig. Jag ställde klockan på 05.15, men glömde att aktivera, så när jag tittade på klockan 05.55 blev det bråttom.

Jag har ägnat kvällen åt att slipa upp alla mina yxor och nu sitter jag här. Uppkopplingen jäklas rejält, ADSL-modemet är för gammalt har vi fått veta och det klarar tydligen inte av den hastighet vi betalar för.

Nu har vi beställt ett nytt, men än så länge får vi stå ut med att inte ha någon uppkoppling alls större delen av dagen.