Handla mat på nätet
är det någon som provat på det?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej..vet inte riktigt hur det går till ? Har bara sett på reklamen att man kan köpa "Lina-kassen" för femhundra kronor! 
Nä tror inte på de riktigt,, Nu beställer jag mat till mitt jobb. Men de är helt annat, Men privat så skulle jag inte göra de.
Jag har gjort det några gånger. Känns smidigt när man vill storhandla, men inte orkar gå flera rundor till affären.
Nä vi har aldrig provat. Det känns inte rätt för oss. Vi vill båda se och bedöma det vi köper.
Jag har kompisar som är helt uppsnurrade i den där svängen. De har värvningsmöten titt som tätt och de har tjatat på oss i åratal, trots att vi inte vill vara med.
Eftersom jag älskar att gå och handlar mat, så skulle det aldrig falla mig in att göra det på nätet. Är ju så mysigt att gå och titta på alla råvaror, känna, lukta och välja.
Nej jag har inte provat men är positiv till det hela.
Brukar jämföra med min mormor som ringde eller skickade en lapp till lanthandeln där vi bodde på somrarna som små och handlaren körde ut varorna.
Ungefär samma sak nästan
/Maria
Jag har funderat på det några gånger eftersom jag inte kan åka själv utan måste skicka dottern, det blir torrvaror iså fall.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
För dem som arbetar mycket och pendlar långt och länge sägs det vara en jättefin lösning, har jag hört från nöjda konsumenter.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag har handlat ekologiska grönsaker och frukter på nätet (via ekolådan) och skulle önska att jag hade råd att få hem en låda varannan vecka iaf. Tycker om att vandra runt i butiken också och titta på allt spännande som man kan testa på men det blir alldeles för lite ekologiskt och alldeles för få grönsakssorter så att få en låda hemlevererad till dörren med lite olika innehåll varje gång skulle vara skönt, då behöver man bara hitta på vad man ska göra av allt.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Nej, jag vill handla i butik 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har inte provat själv men känner en del som provat och är nöjda. Ej satt mig in i hur det funkar men om det skulle kunna vara fördelaktigt så skulle jag kunna testa det.
En förträfflig id'e för oss som inte alls gillar att handla,däremot här på landet finns inte möjligheten.Basvaror kan jag tänka mig men annat som färskvaror vill jag köpa från gårdarna runt omkring.
Men annars en toppenid'e 
Nu pratas också om, att Systembolaget ska börja med hemkörning 
( OBS! inte hemkört! ) 
#13 Det har jag inte hört något om. Kan man läsa om det någonstans?
# 14 Jag läste det i någon dagstidning för någon vecka sen, Hera. Kanske kan man söka på nätet ?
Berätta gärna om Du hittar nåt! 
Ska kolla om jag hittar något!
Bra..det är nog inte bestämt, men frågan har diskuterats! 
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vill-ha-hemkort-fran-systembolaget_6326542.svd
Änsålänge är det bar ett förslag.
Men..den länken handlar om hundar! 
oj hahaha, kopierade visst fel! Nu stämmer det :)
# 20
Sånt som händer! Tack Hera! 
Det är bara förslag än det med hemkört, eller ja det var en politiker som ville det.
Jag tycker dock det är helt fel. Men jaja :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#22 Ja, att det är ett förslag skrev jag i #18 ;)
För mig gör det varken från eller till om det går igenom.
# 23 Inte för mej heller!