God Morgon 11 Juli
Jisses snart mitten på juli. Tiden springer verkligen iväg. Och strax ska jag "springa" iväg till kudden. Men först passar jag på och önskar alla LK:are en god morgon.
Så här såg himlen ut för en bara en liten stund sen. Så bara vänta på regnet då, för talesättet morgonrodnad ger våt hatt brukar stämma. Men fint är det. Men får hålla uppe ett tag på eftermiddan i alla fall för behöver iväg och handla när jag kommer upp.
Hoppas alla får en bra måndag.
God dagens ANNIA vilken vacker bild. Ja Morgonen kan vara så fin..
Här nu lyser solen o himlen är klar blå. Fin dag verkar vi få---
Hoppas att ni alla får en fin dag där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla.
Sitter på jobbet och här är aningen stillsamt kan man säga. De flesta är på semester.
/Maria
Godmorgon ANNIA, Chik, Humlan..och Ni som kommer sen!
Sovmorgon kanske, ligga kvar i sängen och dra, äta en lång frukost..helst utomhus. Semestermorgnar är härliga. Hoppas Ni njuter av morgonen och
även av dagen! 
Humlan!!Sitter du på Jobbet???Vinkar till dig.Hejja""
Sisa Hej!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon ANNIA, Chik, Humlan, Sisa..och ni som kommer efter mej. Jag ska iväg til labbet idag. Mer prover..sedan måste jag handla lite också.
Jag öskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej Chik! 
Hej Humlan..hoppas det går bra för Dej på jobbet! 
Godmorgon Cristine! 
Annia ..glömde säag att din bild är underbar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon.
Ha en riktigt bra dag!
God morgon!
Tråkig dag pga vädret.
Men är lite glad, gått ner 0.5 kg på ca 3 dagar ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Här är det lite mysko väder, inte så kul som frida säger.
Och den bärbara datorn är sjuk så jag ska åka och lämna in den snart. Tidigt på lördag morgon åker vi till Grekland så nu vill jag gärna försöka planera den här veckan på ett bra sätt - ibland kan veckan innan kännas bara som en lång väntan på att åka bort, det är inte bra tycker jag.
#9 Skönt att gå ner lite, jag ska nog passa mig så jag inte går upp lite tycker jag att det ser ut som efter att ha varit i stugan med sonen i tre dagar.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomiddag
Äntligen ledig två dagar. Jag sov lite längre idag. Drog täcket över huvudet när klockan ringde. Idag ska jag hem till lägenheten kolla läget. Sen till min vännina och fika lite. Gräset behöver klippas och ogräs behöver rensas, BLommorna behöver vattnas. Ja jag har att gör. Skönt de
Ha en skön måndag
God eftermiddag. Har varit iväg och handlat. Men blev inte cykeln idag utan mamma fick komma och skjutsa mig. Orkade inte cykla och tack vare att jag åkte bil så blev det några extra grejer.
Växlande molnighet än så länge. En del mörka moln så får väl se vad det blir för väder resten av dan.