Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 648 ggr
chik
0

God Dagens 17/6

Ja då sitter jag här igen…Fredag är det hela dagen..

Kan undra var ANNIA har tagit vägen…Man blev lite van vid att hon gjorde tråden..

Ja här i min del av landet så är det ett riktigt busväder..Sådant som är så härligt o vara inne i..Regn.

Ja!!!Då önskar jag er en trevlig dag med vad ni nu är o gör.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron Chik och alla andra!

Sådant väder är att förvänta här också enligt meterologerna så det är bara att gilla läget.

*Suck* det finns alltid göra inne.

Önskar er en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

God morgon

ja vädret är inte mycket att ha här heller, men lika bra det eftersom det är mycket att göra inomhus.

ha en fin fredag alla!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er.

Väder är det här ocksåTungan ute

Ha en bra dag!

flisan708
0

Hej och God morgon till Er Alla!!!

Idag förväntas regn- konstigt va?! Ska på fm träffa en gammal arbetskompis sen ska jag jobba till natten.

Hoppas ni all får en toppendag!!!

aggeelin
0

Godmorgon, här är det som hos er andra, regn, regn, regn Glad men sen är det snart helg.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Gomorron!

Här har det regnat ordentligt inatt och nu på morgonen, det behövs verkligen.

Ute går inte att vara för knottens skull, men det börjar blåsa lite nu så då försvinner de.

Har inget särskilt på agendan idag mer än att åka in till civilisationen och proviantera.

Ha det bra alla idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Godmorgon!

Här har de regnat i natt och det ser ut att komma mer under dagen.

Åka o handla, promenad med Silver sen ligga i sängen o lyssna på regnet o läsa en bra bok.

Ha en skön fredag alla.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Zvintos
0

God morgon!

Här regnar det i skrivande stund och har gjort sedan vi klev upp för 1½ timme sedan och säkerligen även innan dess.
Spännande dag idag som jag verkligen ser fram emot!
Blev dock lite ledsen i ögat när jag fick svar att mina studioblixtar kommer dröja 1-2 veckor till..

Hoppas ni alla kommer ha det lika trevligt idag som jag vet att jag kommer ha! Glad

Maria
0

Godmorgon alla.

Här har regnat mer eller mindre hela natten känns det som. Just nu är det uppehåll.

/Maria

[LucyInTheSky]
0

Hej på er.

29 dagar kvar.. Sen är man någons fru. Det går fort nu och stressad upp till tänderna är jag.

Aldelles för mycket som händer nu. Eller för lite, jag vet inte. Var hos läkaren för att jag hade ont i halsen, kändes jätte trång kunde knappt andas i bland.

Ja.. Han säger att det inte är något virus eller förkylning, STRESS, ångest.. Mycket vanligt är det tydligen att ångest, oro och stress sätter sig i halsen som kramp. Så fort du börjar tänka, oroa dig så kommer det och det är sant.. Nu har jag tänkt efter och halsen är enbart jobbig då jag oroar mig.

Så nu vill de ge mig anti-depresiva igen. Jag vägrar..

Men är livrädd för att ramla tillbaka så långt som jag var sist.

Känns lite som jag ska gå sönder i små bitar när jag tänker på allting.

Pengar, människor, arbetsförmedlingen, barn, Rasmus föräldrar, bröllop, framtiden, lägenheten, jag, värdelöshet..

Och jag vill vara lycklig nu! Varför gråter jag hela tiden? Varför, varför.. =( Jag vill bli Rasmus fru, jag älskar honom och att bilda familj med honom är det enda jag är hundra procent säker på att jag vill göra här i livet.

Men jobb? Andra människor? Jag vet inte. Känns som sagt som att jag ska gå sönder och andas det kan jag inte.

Känns som allt jag skriver nu är gnäll..

chik
0

Lucy…Mina ord hjälper inte. Men jag vill ändå säga. ""Ta det med ro..Nu skall ni två bli en…O det blir så bra så..Inte stressa. Utan lugn o fin….

Det enda som du skall fokusera på är o höra""" o svara ""Ja. när ni står framför prästen….

""Gå o lägg dig några minuter…Nuuuuu--------------

[GunillaF]
0

#10 Du måste försöka stressa ner. Lugn o fin..

Här…Från mig till dig!

Sätt dig ner och njut. Sätt på ljudet, lyssna och slappna av.

[Sisa]
0

Hej!

Önskar er en skön fredagkväll..och en trevlig helg förstås!

chik
0

Gunilla.Vilken härlig Video….

Hej Sisa…..

[GunillaF]
0

#14 Jaa, visst är den och vill ni se den igen och har tappat bordt den här tråden så kan ni gå in på min sida här på iFokus. Den ligger där.

[LucyInTheSky]
0

Tack, så svårt att hitta lugn bara. Så mycket som snurrar och maler dygnet runt i huvudet.

Men jag försöker ha tunnelseende och ta tag i en sak i taget.

[MargaretaA]
0

jösses vad jobbigt det låter… jag är glad att jag inte är ung nu. Jag tror det var lättare och mindre "affär" att gifta sig när jag gjorde det 1985 än vad det har blivit nu på senare år. Fast jag minns det ändå med fasa - jag minns att jag tänkte då att jag är hellre gäst på ett bröllop än är bruden själv… det var så jobbigt att ha allas ögon på sigFörvånad

[LucyInTheSky]
0

Är egentligen inte bröllopet som är det stora..

Arbetsförmedlingen och min framtid där är de stora energibovarna. Jag har försökt så många gånger att förklara för dem vad jag behöver ha hjälp med och även gått genom psykologer och läkare men det är ingen som lyssnar på allvar. Jag är hundra procent säker på att jag aldrig kommer få ett jobb jag klarar ut. Och jag mår så dåligt över det, just nu får jag inte en krona och det känns hemskt att Rasmus ska behöva försörja mig. Och tänk då om han måste göra det för alltid för att jag är för värdelös?

Jag hatar att vara mig själv ibland. Jag som inte kan svara i telefon, jag som inte ringer till någon, jag som inte sover på en vecka för att jag måste prata med en människa på AF.. Jag som stressar upp mig så jag knappt kan andas för att jag inte vill bli satt på praktik. Gråter för minsta lilla och jag hatar att jag inte är lycklig över bröllopet.

Sen alla de sakerna jag vill.. Hur fasen ska jag klara dem när jag tydligen inte passar in i samhället och bara är en värdelös människa som lever på andra.. Parasit fasoner enligt många.

Jag tänker hela tiden på vad folk tycker, tänker och säger om mig. Även här när jag skriver. Tankar som åh, nej nu skrev jag så.. Dom måste tänka att jag är dum.. Och detta driver mig till vansinne.

[MargaretaA]
0

Lucytjejjen jag menar inte att trivialisera dina bekymmer - men lyssna på tant maggan - been there, done that - och jag lovar att det löser sig. Alltså jag menar det på riktigt - sluta upp på en gång med alla dessa knasbekymmer du har - det enda som är viktigt är att du är nöjd med dig själv. jag lovar - fattar du det inte än så kommer du att göra det i sinom tid.

Det är inte vad andra tycker om dig som är viktigt- det enda som är viktigt är vad du själv tycker - jag föreslår att du börjar tycka om dig själv här och nu på en gång, för om du gör det så spelar det ingen roll vad andra tycker Glad

aggeelin
0

Maggan har alldeles rätt, till 100 %!!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Men snälla du ..du gräver ner dig själv, vart är ditt självförtroendE? Tänk dej att du har 10 personer runt dej alla är olika med olika idéer, ska du försöka gör om dej efter var och ens önskningar. Nej skit i dem och tänk på dej själv. Är de villiga att byta och bli som du tycker att de ska vara. vem har sagt att du är värdelös? Lämna genast bekantskapen med den människan

Parasit fasoner enligt många, be dem sköta sitt eget. Varför ska vi tycka att du är dum?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.