Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fniss-och-gapskratt
Läst 691 ggr
Cristine
0

Ha hahhhaaaa:=))

En äldre dam som bodde i ett villakvarter skulle per telefon beställa olja till sin oljepanna. När hon gjorde beställningen så råkade hon avslutningsvis säga att hon:

- …ville ha mannen med den långa slangen…

Efter att ha lagt på luren så insåg hon att den meningen kanske lät lite egendomlig. Då ringde hon upp oljebolaget och förtydligade:

- Ni kanske tyckte att beställningen var konstig, men anledningen är att jag har hålet så långt upp i häcken!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

haha Skrattande

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den var bra!  Hihihi..Skrattande

Kickan90
0

hahaha! Skrattande

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Cristine
0

Ett 85-årigt par, som varit gifta i nästan 60 år dog i en bilolycka. De hade varit vid god hälsa de senaste 10 åren, mycket tack vare motion och fruns hälsokost. När de kom till pärleporten, så stod Sankte Per där och tog emot. Han följde dem till deras hus. Det var ett stort hus med ett underbart kök, jättelikt sovrum och badrum med jacuzzi. De tittade sig häpet omkring. Den gamle mannen frågade Sankte Per hur mycket detta skulle kosta.

- Det är gratis, svarade Sankte Per, det här är ju himmelriket.

Sen gick de ut för att inspektera golfbanan, som låg alldeles bakom huset. De skulle få privilegiet att spela där varje dag i veckan. Banan var perfekt och liknade dom bästa på jorden. Den gamle frågar:

- Vad kostar greenfeen?

- Det är gratis, ni är ju i himlen.

Sen gick dom vidare till klubbhuset. Där hade Gud dukat upp stora lunchbuffén.

- Hur mycket kostar det att äta här?

- Förstår du inte min vän, du är i himlen nu, allt är gratis, svarade Sankte Per.

- Men finns det inga lågkalorirätter, frågade den gamle lite försynt.

Sankte Per svarade:

- Det är den bästa delen av det hela. Du kan äta så mycket du vill och aldrig bli vare sig fet eller sjuk. Detta är som sagt himmelriket.

Detta gjorde att den gamle mannen blev alldeles vansinnig av ilska, han kastade hatten i marken, stampade på den och skrek av vrede. Hans fru försökte lugna honom, och frågade vad som var fel.

- Hade det inte varit för din jädra hälsokost hade vi kunnat vara här redan för 10 år sen!

[GunillaF]
0

Hahahaha…dom var bra!Tungan ute

[MargaretaA]
0

hahaha Skrattande

[Sisa]
0

# 4   Skrattande

Tride
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Kickan90
0

hahahaha den var klockren!!

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[MargaretaA]
0

Vi tar väl den som har cirkulerat på FB i kväll

En kväll hade en man och hans hustru en diskussion och kom in på ämnet dödshjälp. Mannen sa: Om något händer mig, låt mig inte ligga med näring från en flaska och stäng av alla apparater som håller mig vid liv.-

Då reste sig hustrun och stängde av TV:n, kopplade ur datorn och hällde ut ölen.

Vi kvinnor e blixtsnabba på att fatta livsviktiga beslut!!! ;

[MargaretaA]
0

Hon: "Nej, inte ikväll älskling, jag ska till gynekologen imorgon!"
Han (efter en tankepaus): "Ska du till tandläkaren också?"

Cristine
0

En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig:

- Jag har aldrig mått bättre! Min fästmö är 18 år och är gravid och väntar mitt barn. Sååå… vad säger doktorn?

- Låt mig berätta en historia för dig. Jag känner en jägare som aldrigt missat ett tillfälle att jaga. Men en dag placerade han av misstag sitt paraply på ryggsäcken i stället för geväret. När han var i skogen stod plötsligt en björn framför honom. Han tog fram paraplyt från ryggsäcken, siktade på björnen och…. PANG!! Björnen föll ner och var död!

- Ha ha ha! Det är inte möjligt, sade den gamle. Det måste varit någon annan jägare som sköt björnen.

- Just precis! svarade läkaren.

chik
0

Haa. Ett gott skratt för länger både livet o läpparna..

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Knyckt från FB.

En gynekolog ville byta yrke och gick till arbetsförmedlingen och fick jobb som målare.
Efter en månad kom målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade om de hade några fler gynekologer som villa ha arbete.
- Varför just en gynekolog?…

- Jo, förra veckan så skulle en kvinna tapetsera om hallen, men hon var inte hemma, tror du inte att den jäveln tapetserade om hallen genom postlådan

[Ming]
0

Skrattande

(Får man använda fräcka ord här…k-ordet?)

flisan708
0

Haha!!! Det var en bra historia!!!! Glad

ettlitetalias
0

Lilla Lisa kom upp till fröken efter frukostrasten i skolan och frågade:
- Fröken, är det fult att säga mus?
- Ja, lite fult är det nog allt, svarade fröken.
- Fröken.. Det ligger en död fladderfitta bakom gympasalen!

[MargaretaA]
0

ja i roliga historier är det tillåtet Skrattande

[Ming]
0

Ok då drar jag en sådan:

En ful störig gaphals till kvinna går in i en affär med sina två fula skrikiga ungar.Hon skriker åt dem och stör omgivningen mycket med sin höga gälla röst.

Butiksägaren går fram och försöker få tyst på henne:- God morgon frun,vilka söta underbara barn Ni har.Är de tvillingar?

-Nej för helvete ditt jävla rövhål,de är inte tvillingar, till och med en blind skulle kunna se det, din förbannade jävla idiot! Pojken är fyra år och flickan är nio,vad fan får dig att tro att de kan vara tvillingar?

-Det är bara att jag har svårt att tro att någon skulle vilja knulla dig två gånger!

chik
0

Ming!!!

Haaaaaaa.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*