God morgon 19 maj.
Regn och rusk men det gör mej inte så mycket, då slipper jag sitta hos tandläkaren och önska mig ut. Sedan ska jag bara ta det lugnt, snickra lite
och sitta här med er!
ha de så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmoron.
Här är faktiskt lite solsken.
Hoppas det går bra hos tandläkaren Christine.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon, här är det blandat väder. Tror att det kom lite regn inatt. Fortfarande är det torrt i marken så om det ändå ska vara dåligt väder så är det lika bra att det regnar lite till.
Och nu är det bara att jobba på! Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Så trist att de byggt just på kontainern.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon 
Här är ganska fint väder, 15 grader, soligt och lite växlande molnighet, ett och annat mörkt moln, men det blåser halv storm så de drar förbi snabbt utan att släppa något vått.
På tal om tandläkaren så ska jag dit nu och få hål - i plånboken. Det kostar ju 586 kr bara att undersöka tänderna.
God dagens på er alla.Fin Bild.
Tandläkaren!!! Aj!!Hoppas att han är lätt på hand. O så snickra..Ja du har då o göra.
zabelle…Fiskmåsarna!!!Kommer ni att vräka dom nu då???
Regn o sol har vi här i min del av landet. Bra väder för mig-oss….
Fin dag till er alla….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Måsarna här i stan är inte särskilt noga med val av sina boplatser.
Många platta tak har besök av måspar.
/Maria
God morgon
Här är det grått och grått och grått. Jag får skynda mig att plocka in tvätten innan det börjar regna.
ha en bra dag alla! 
Hallå igen 
Strålande sol från klarblå himmel och 16 grader just nu här, men som sagt, det blåser halv storm.
Jag gick igenom dentalbesiktningen utan anmärkning. Priset för en undersökning hade gått upp till 650 kr, men man får ju ett bidrag från FK på 150 kr per år, så det gick på 500 spänn.
Godmorgon …
Har släpat mej ur sängen ganska så sent i dag pga maginfluensa.
Jaghatar att vara sjuk !
Regn här med men ack så vackert grön med massa gula maskrosor.
#12 Krya på dej! Magsjuka är bland det värsta jag vet :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Magsjuka är en "nära-döden-upplevelse"
/Maria
Ja jag blev smittad på bion i gårkväll …fyy vad jag har mått dåligt . Ska inställa alla möten o sånt i dag iaf .
#16 Kan du inte öppna luckan så blir du av med dem sen när den töms?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#17 Kändes lite grymt att låta dem ligga och ruva ägg i 14 dagar innan containern blir utbytt. Då åker ju ägg och bo i vilket fall…
Nån sa här att man ska låta äggen ligga och bara ta hål i dem? Vet inte vilket som är minst elakt??
Zabelle
Troll.Inte roligt..Magsjuka
Anders…Du har alltid så raffinerade lösningar…O zabelle…Inte ligger du så långt efter
Lena.P är jag i verkliga livet.
God kväller. Här har det varit soligt idag men blåst lite. Nu har det mulnat på lite.
Zabelle kan du inte fråga inne på fågelskådning och svensk natur och höra om dom har några förslag hur du ska göra för att måsarna inte ska återkomma efter du tagit bort boet. Tror inte det gör nån nytta att sticka hål på ägget för tror inte dom byter boplats för det utan dom ligger väl kvar i alla fall. Fast jag ska inte säga för jag kan inget om fåglar.
Jag har fiskmåsbo på taket. Troligen samma par som återkommer år från år. Men dom får ligga fast man får akta sig lite för när jag är ute så kan dom komma dykande, men hittills aldrig träffat mig men man hör hur det svoshar till ovanför huvudet.