Ni som använder facebook... Nytt virus ....
Hej på Er!!!
Vill bara tipsa Er om ni missat att det sprids virus på facebook. Antar att det är fler än jag som använder det. Under följer lite info som jag fått delat av mina vänner. Gjorde en snabbgenomsökning med mitt antivirusprogram och hittade fyra spionprogram. Ska nu göra en stor genomsökning och hoppas det hjälper.
KLICKA INTE PÅ LÄNKEN OM DU BLIVIT TAGGAD I NÅGONS ALBUM MED EN TITEL SOM ÄR "My Top 10 Stalkers" ELLER ATT DU SER FOTON MED SKUGGBILDER AV PERSONER MED BLÅ PILAR NEDÅT….. OBS OBS OBS DETTA ÄR VIRUS SOM FÖRPESTAR DIN OCH ALLA DINA VÄNNERS DATORER….KOPIERA DETTA OCH LÄGG UT PÅ DIN STATUS.
Nya viruset på FB med dina bilder. Det säger du har varit taggad i en bild, vill att du ska klicka på en länk för att se den. Då hackars datorn & alla dina konton inklusive BANK & andra säkra konton. Det förstör din DATOR. När intrång i dina comp, det skickar e-post till dina vänner och berätta att de har taggats i bilder & startar processen igen. Var snäll och posta brådskande.
Mvh Lisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jaa, det är ett elände vad mycket virus och skit det är på FB nu för tiden. Man törs knappt klicka på något längre.
#0 Såg en varning om det igår på FB och la ut en varning på min sida. De flesta har förhoppningsvis ställt in sin dator på "säker anslutning" i kontoinställningar, https:/ och inte bara http:/ då slipper man en del av elendet i alla fall.
Zabelle
Ja på FB ska man inte klicka på några länkar utan att man är bergsäker på vad det är!
Fast det gäller ju på andra ställen också. Och har man ett anti-virus program som uppdaterar sig automatiskt varje dag så är man ju lite säkrare.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vilken tur att jag tillhör minoriteten som inte vill vara med på Facebook. 
Jag är aldrig inne på FB, gillar det inte!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Alltså, det där "viruset" har ju blivit löjligt uppstorat. Ingen jag känner har fått virus av det. OCh det går att ta bort genom applikationer.
tack för info flisan! 
#8 fast infon stämmer inte. Det var rykten som folk började sprida för att skrämmas. Ingen vet om det överhuvudtaget hände ngt alls.
Jag känner inte till en enda person vars dator förstörts, konton som blivit kapade (hur dom nu ska kunna bli det utan dosan) osv. Och mååånga på min vännerlista klickade. Jag med.
har fått den informationen med..
Nu kan jag inget om dator.Men jag kan tänka mig att jag kan även få virus här..
Så jag håller med Hera..
Lena.P är jag i verkliga livet.