God morgon 6 april
Jag som inte jobbar är uppe sedan en timme tillbaka, jag undar om det är meningen att jag bara ska sova 5 timmar. Hur jag än bär mig åt så blir det så.
Fint väder idag igen!
Ha det så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon! Återigen en mulen dag med regn som hänger i luften. Igår var jag i regnet och blev genomsur, igen
.
Idag är det jobb som vanligt, ska förhoppningsvis avsluta en del som jag jobbat med ett tag. Christine, det sägs att sömnbehovet minskar över tid för de som inte jobbar, vad tror du om det? Det låter som om det stämmer.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Jag står i startblocken för ännu en dag på dialysen. Här är mulet och duggregn, 5 grader.
Gårdagen vistades jag utomhus större delen av dagen. Barnen var hemma förkylda. På eftermiddagen var det drygt 11 grader och då var de ute en timme med mig och sköt pilbåge.
Vi hade satt upp en 4-målsbana och lekte svåra strapatser när vi låtsades smyga omkring och stöta på vilt. En opumpad fotboll fick bli vildkalkon och den sköt vi på med gummiblunt. Den som kom närmast eller träffade, fick sparka iväg "kalkonen" till en ny spännande buske.

#2 det låter som en mycket stärkande dag för barnen!
God morgon!!! Grått, grått å åter grått. 7° och det ser ut att börja regna när som helst. Vi får se vad som händer!!!!!! Igår hade jag en riktig hemmapyssel dag med tvätt, städ osv. Men det var trevligt för min bror kom efter lunch och bjöd på pizza. Lite senare kom min systerson och pappa på besök och fikade. Det var riktigt trevligt. Idag blir det lunch med en väninna, sen sova vid 15. Nu har jag tre nätter framför mig och nästa vecka blir det långvecka på jobbet.
Tänker på det du skriver om sömn Christine och varför du bara sover fem timmar. Jag tror kroppen sover det den behöver för det mesta. Känner du dig utvilad när du vaknar? Men jag tror att lite äldre kvinnor och män sover mindre. Finns säkert någon studie där man undersökt vad som är vanligt. Om jag får tid den närmsta arbetsperidoden så jag se om jag hittar någon som ge dig svar.
Jobbat natt i över 5,5 år nu och å i perioder sover jag jättebra men ibland hemskt dåligt. Men sådana perioder hade man ju när man jobbade dag med. Finns det fler som jobbar enbart natt här, hur upplever ni er sömn?
Ha nu alla en trevlig dag!!! Kram Lisa
God morgon
Efter jobb blir det ett besök hos optikern. Nu har jag testat att använda 1 kontaktlins i 14 dagar istället för mina läsglasögon och det har fungerat hur bra som helst. Skönt att slippa leta glasögon så fort man ska läsa något.
Ha en bra dag allihop
Zabelle
God morgon.
Jobb, jobb, jobb….sedan middag hos yngste sonen.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Regnväder här! Kladdigt överallt ute och tjällossning på grusvägen!
Den här tiden är inte kul, hoppas det torkar upp snart.
Blir det bättre väder i eftermiddag så tänkte jag gå till skogs och hugga lite mer ved.
Må så gott idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag!
Grått och "luddigt" väder ute.
Lite så känns det i huvet, luddigt alltså.
Har en riktigt rejäl snuva på gång, petat i mej mina vanliga mediciner och toppat med Panodil och Esperitox. Funkar rätt bra!
Middag med en väninna på stan och en sväng till revisorn med lite papper. Sen blir det nog inte så mycket mer idag!
Ha det gott alla!
god förmiddag
äntligen har datormusen kommit i postlådan och livet kan börja återgå till det normala.
ha en bra dag alla! 
Det ser härligt ut Lucy, jag har också hoppat i pölar mitt framför R usta och en restaurang men det var för att prova nanoproduktenJag hade sprutat på mina rosa mocka stövlar.
#1 Inte jobbar? Hmmmm vänta du tills du blir pensionär får du se. nu räcker inte tiden till, det gjorde den förr när jag var yngre och jobbade.
#4 Nej jag känner mej inte utvilad så fort jag sätter mej så nickar jag till, därför sitter jag aldrig framför dator numera..jag står.
#2 Det låter kul Peter jag skulle gärna varit med.
#9 Jasså du har varit utan mus, det låter inte alls kul!
#6 Jaha det var Middag hos sonen!
Hej alla!
Nyss vaknat har jag..av att solen värmde genom fönsterrutan. Härligt!! En långpromenad och kanske en kopp kaffe i solskenet är väl vad jag hinner med, innan det är dags att åka till jobbet igen.
Ha en solig dag! 

God Eftermiddag. Mulet här idag men 9 plusgrader. Ska nu snart åka hem från jobbet och laga lite mat.
Ha det bra
Godkväll!
=#0 Sova bara 5 timmar, det har jag gjort nu dom sista veckorna pga flytten. Har hur mycket som helst som snurrar i huvudet men sen är jag också helt slut på dagen. Jag som brukar sova minst 8 tiimmar. 
Här har det blåst och regnat i två dagar. Men jag har att göra inomhus med packning o sortering.
Ha en bra kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag förstår att det är jobbigt Ann, men det är väl spännande också?
Har du nära till skog där du ska bo?
# 15 Ja visst är det spännande samtidigt som de är jobbigt. Jag vill ju helst ha allt färdigt o klart samma dag som jag flyttar in. 
Har en stor gräsmatta utanför uterummet sen en liten skog. Sen är det inte så långt att gå till större skog. Blir bra för Silver.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tror inte jag sovit 5 timmar i följd på flera år…….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#11 Jag satt länge och funderade på vad jag skulle kalla det… sen såg jag att du själv kallade det "vi/jag som inte jobbar" och då gjorde jag det också. Du säger att du är trött på dagarna och det borde då innebära att du egentligen behöver sova mer. Fundera på vad det är som gör att du inte kan somna om när du vaknar kl 5 på morgonen? Är det något som drar utanför sängen?
#16 Du kommer att bo närmare mig, DET är bra (för mig)!! 

Zabelle