Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 517 ggr
Cristine
0

God morgon 25 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja så var det fredag igen och ni som jobbar har ledigheten att se  fram emot.

Vi ålders och sjukpensionärer, vi har att göra dygnet runt alla dagar. Hur har det gått till vi som skulle vara lediga och lata oss eller bara hålla på med favorithobbyn?

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon Christine och alla ni andra. Hoppas ni får en fin fredag.

/Maria

gatonegro
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon allesammans, så underbart med fredag. Solen skiner, hoppas det blir en fin dag.

Ha en fin dagGlad

[MargaretaA]
0

haha så hann du först i ändå Cristine. Skrattande

Gick  upp med gubben redan kl fem i morse och har suttit och filosoferat med en kopp kaffe. Tänkte nu gå in på LK och vara först med godmorgontråden.

Här är strålande sol men eftersom utsikten inte är strålande från vårt hus så får ni en innebild i stället. halv sju på morgon har vi ett extra fönster på väggen.

ha en fin fredag alla! Glad

chik
0

cristine o ni alla som kommer in under dagen önskar jag en fin Fredag..

Maggan Fin bild med solen som ger er ett fönster till…

Grått o lite kalt har vi.Men i går hade vi sol o 20plus..Så man skall inte gnälla.

O nu har det kommit snödroppar lite över allt.

Fin dag, på er alla.

O jag kan fort faraned inte lägga in bilder..Den bara snurrar..""Oploding eller vad det står. Har kunnat lägga in bilder två gånger..Ja.Ja.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammzing
0

Godmorron!

Här är det soligt och vackert.
Idag ska jag inta soffan. Mår lite illa. Inte så underligt egentligen. Särbon har haft nån form av influensa och dotterns familj har haft vinterkräkan. Som det känns så har jag bägge.

Hurra! Två på en gång!
Då är man av med det sen!

Ha det gott alla!

[MargaretaA]
0

ja visst är det fint! Men nu är den borta för solen har försvunnit runt hörnet.

chik det problemet kan uppstå om man försöker lägga in för stora bilder. Har du koll på det?

[GunillaF]
0

God morgon

Jag skulle tro att det blir likadan mat hos många idag eftersom det är våffeldagen. Marie bebådelsedag!

Ha en fin fredag

aggeelin
0

Godmorgon! Ute är det sol och nollgradigt, hela dagen är det fredag och det är skönt Skrattande. Det har varit en intensiv vecka. Egentligen borde jag nog jobba i helgen men jag vill så gärna vara ute i trädgården. Vår plantering har tittat fram när snön försvann och jag vill gärna gå ut och ta bort vissna blad där. Nu är det dags för jobb, idag blir det "sköna fredag" på jobbet - ta det lite lugnt för en gångs skull.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmorgon!

Här är det mulet än så länge, men det har lovats sol idag!

Önskar ni kunde höra fåglarna som sjunger för full hals här nu på morgonen! Glad

Ha en bra fredag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God Morgon Glad

Soligt, kallt och fortfarande blåsigt, men inte som igår när jag trodde att carporten kulle dra till väders.

[LucyInTheSky]
0

God morgon på er..

Vaknat från och till sen klockan 4 i morse.. Nu fick det vara nog, bara att gå upp. Drömt riktigt obehgligt läskiga drömmar hela morgonen..

Om en skola. radioaktivitet och en himla explostion.. Läskigt.. Allt var så obehagligt verkligt i drömmen. Så jag vågade knappt öppna aftonbladet och kolla om något exploderat borta i Japan i natt. =( Uscha, stackars människor..

chik
0

Förstora bilderFörvånad..Hjälp.

Jag är ju så oteknisk.

Mina bilder som jag har haft jämt när jag har lagt in här..

Önskar alla ny inkomna fin dag.

Våffla gott.Mums.

Anders Kvitter……

[MargaretaA]
0

ja hur stora är dina bilder om du klickar på dem? Är de större än textrutan vi skriver inläggen i? det är ett bra mått om man är osäker.

flisan708
0

God morgon!!!

Solen skiner men det viner utanför fönstren. Termometern visar noll. Igår kom det lite snöflingor, det kanske även blir idag. Men hoppas inte på det. Har en del att fixa innan jag ska sova inför nattpasset. Jobbar i helgen. Nu på fm ska räkningar betalas, handlas lite mat, måla lite smågrejer, hämta ett paket. Dax att sätta fart så man hinner. #7 Den tallriken såg god ut. Ha nu alla en bra dag!!! Kram

zabelle
0

God förmiddag!

Äntligen fredag, jag brukar vara ledig då men fick hoppa in och jobba.

Igår var vi och beställde nya bänkskivor och ny vask till köket, ska bli så kul när det är färdigt.

Ha en go dag allihop!

Zabelle   

Toyan
0

God förmiddag!Glad

Solen strålar men vinden är iskall, måste ut på stan och klara av diverse ärenden, bla handla, finns att göra här hemma sen också.

Bidde ingen sovmorgon trots ledig dag, vaken 06:15 som vanligt och grannen satte fart på snabeldraken före 7, ville väl göra helgfint innan jobbet, jobbigt med energiska människor så dags på dagen…suckRynkar på näsan

Ha en fin fredag allihopa!

chik
0

Tittade o nä dom är ju inte så stora.o de är ju dom som man har lagt in hela tiden

chik
0

Se nu gick det.O den bilden har som övriga. Men mer bilder får jag inte in.Då hänger det sig.Skumt.Hoppas att det går o ordna.För bilder tycker jag ju är så roligt..

O nu när det börjar o komma upp i trädgården -Ler åkern.

Cristine
0

Jag har samma problem, av en serie foton jag gjort med min kamera går några in andra inte.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.