Godmorgon, 25 feb
Godmorron alla!
Ungefär nu för 20 år sen föddes min yngsta dotter!
Hon är född i bilen så tiden är inte exakt.
Grattis!
Vi firade henne igår så det blir lugnt idag.
Bara - 5 ute!
Härligt!
Ha en bra dag alla!
Godmorgon alla.
#1 Född i bilen… vilken dramatik det måste ha varit
/Maria
#1 håller med bumbleboo - låter dramatiskt.
Här är det äntligen fredag. Min nackspärr har kommit tillbaka och jag går runt stel som en pinne.
Vädret håller på att vända- bara cirkus fyra minus och det lär bli varmare uppåt dagen. Längtar lite efter att väcka liv i mina pelargoner och fuchsior i källaren, men vill ha en dag med plusgrader så att jag kan plantera om dem utomhus. Planterade om alla mina pelargonskott i januari en solig varm söndag så en sådan dag tar jag gärna igen. Om jag hörde rätt så kan det kanske, kanske bli så på söndag. Blir det så ska jag ta tag i mina sovare i källaren. Några av dem har säkert gått åt, men det brukar att bli ett gäng kvar. Och om någon går åt så får jag ju möjlighet att köpa nya.
Kanske mina talgbollar blir poppis nu igen. Det försvann faktiskt ett gäng i januari när det var så varmt här. Tänkte då att det kommit nya fåglar som ville äta dem, men när det blev kallt i februari så vill de inte ha dem igen. Tydligen gillar inte fåglarna här frysta talgbollar.
God morgon.
#1 Föda barn i bilen… tur allt gick bra!
#3 Har du provat att få hjälp hos sjukgymnastiken? Jag fick bra hjälp där i höstas med min skadade nacke, de var riktigt duktiga.
Min sista semesterdag idag och jag ska bara njuta. Det har varit skönt även om det bara var 3 dagar. Har varit ute mycket och tankat energi. Känner mig lite piggare. Man behöver ta en paus ibland.
Ha det gott idag.
Zabelle
#5 - som jag skrev i en annan tråd så inbillar jag mig alltid att allting går över. Men fortsätter det här i nästa vecka så måste jag nog söka mig någonstans.
God dagens Agge o alla ni andra.
Bilen
OJ!! Grattis till dig o flickan.
Asta. Stakas dig.Zebelles förslag kanske blir bra.
Min stora dotter blir 36 i dag…O hur gammal är inte jag då???
Fina bilder här som vanligt-njuter.
2- ute o 19+ inne. så det är varmt……
Tycker det är så segt här inne, vända sida tar ju så lång tid,,

Lena.P är jag i verkliga livet.
#6 Jag är likadan, tror att allt går över. Men efter att ha gått med nackvärk i 2 månader gick jag till sjukgymnasten. Då kunde jag inte röra på huvudet längre. Bara för att jag fortsatt jobba och vare envis så tog det jättelång tid att bli bättre. Bra blir jag aldrig, men har fått tillbaka 80% rörlighet.
Zabelle
God morgon på er alla! Om några dagar är det vår vet ni väl? Maaars..vååår!
Inget vidare att föda i en bil..mina tvillingar var nära att komm på en restaurang.Gratta dottern Mamzing, och detsamma säger jag till Chik.
Grattis till båda.
Zabelle..man ska aldig säga aldrig. Hade jag gjort så skulle jag inte kunnat gå.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon,
Asta - mitt tips till dig är att absolut boka tid hos en naprapat och det BUMS. Det är inte bra att gå med sådan smärta och stelhet en längre tid. Det tar då åtskilligt längre tid att bli bra och bli av med det, än om du söker hjälp i tid.
Tro mig - jag har två gamla skador, en i ländryggen, en i vänster skuldermuskel. Den senare gör ibland att jag blir just stel i nacken. Numera går jag var 5:e vecka hos naprapat i förebyggande syfte. Märker att jag aldrig blir så dålig längre som jag kunde bli förut. Det lilla som finns, det hinner han fixa bort och jag mår bra hela tiden.
Började gå där i april förra året. Då var jag i riktigt risigt skick och det tog några MÅNADERS behandlingar innan jag slapp ont.
Gör något åt det där - det försämrar verkligen ens livskvalitet att ha så ont! Och du riskerar att få punga ut med mycket mer pengar i sluttampen.
Här kom det en häftig snöby i Uppsala just när jag åkte iväg till jobbet. I Enköping är det torrt däremot.
Exmannen kommer över ikväll med en DVD-spelare han tänker ge bort, vi ska käka en bit.
Jag har fått mens igen, alldeles för tidigt - bara gått 16 dagar sedan sist.. Blir så grymt trött på detta, undra på att jag får järnbrist, folsyrebrist, bla bla, bara för att blödningarna trasslar så! 
Om det ska vara så här ända tills menopaus är över, ja då blir det inte kul. Hormoner kan jag ju inte ta. Blä.
Ha en bra dag!
God morgon
nu måste jag börja dagen med att köra sonen till sjukhuset för några tester. Fy det känns som ett Himalaya att ta sig över. har ingen lust alls att köra alla de 4 milen till Nyköping och seda hem igen
ha det gott alla så ses vi senare.
Fin fredag på er! 
Önskar er alla en härlig fredag!
#6 Asta följ Pumans råd!
#11 Maggan ta det som en utflyckt, ni kan ju fika på något trevligt ställe innan ni åker hem.
#12 Detsamma Nillan.
Gomiddag!
Har nyss kommit in från skogen och rävjakt med några andra pensionärer. Räven raskade över isen och klarade sig.
Men huvaligen vad det blåste kallt ute i öppningarna i skogen, ändå var det bara ett par minusgrader.
Men nästa vecka ska det bli plusgrader på dagarna i alla fall, får se om det stämmer!
Ha det bra resten av dagen!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det blåser snålt i Göteborg också trots bara några få minusgrader. Så det känns verkligen svinkallt.
Lite kul att räven klarade sig
/Maria
#15 Visst! Då finns den ju kvar till nästa jakt! 
/Maria

God middag!
Grattis till döttrarna och er Mammzingen och chik
Här är det -0,7 just nu men det blåser och har kommit några snöflingor,har inte varit ute än men ska köra till köpcentret senare idag.
Ha en bra dag och mysig kväll allihopa
Nej fy jag gillar inte sjukhus. snabbt dit och hem igen bara.
Nu har vi fått veta att sonen sannolikt har ADHD. Det känns rätt skönt att veta för då faller en del pusselbitar på plats. Han har inget fel på hjärnkontoret men ändå alltid haft enormt jobbigt med skolan. Gymnasiet hoppade han av i halvtid för det gick bara inte.
Men nu kanske han kan få nån form av hjälp. Vet inte så mycket om detta.
Godkväll!
Då var jag tillbaka hemma igen.
Visseligen plusgrader men väldigt rått.
Blir en lugn kväll i tv soffan.
Ha en skön fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#19 Pierre har det också men tar ingenting
ja kan du tänka dig att läkaren genast frågade Edwin om han ville ha medicin! 
Han avböjde artigt. men vaddå är det den enda hjälpen? jag måste läsa på om det här….
God kväll…Rävjakt.Anders! Skall ni med sända in rävarna för koll om de har mask?
Maggan…Man kan hålla Adhe i bra schack med o inte äta så mycket socker..
Vill bara säga God Kväll på er alla.
Såg i Brödtråden att det var många nya som skrivit sina tankar..Himla kul..Att Mörkt bröd kan vara så intressant.Spännande.Hoppas att de stannar..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#23 Nej, inte än iallafall.
Maggan…Man kan hålla Adhe i bra schack med o inte äta så mycket socker..
jag anade det…