Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 2823 ggr
Maria
0

Godmorgon 19 februari

Godmorgon alla från ett svinkallt Göteborg. -12 grader men dagen ser ut att bli klar och det var en fantastisk fullmåne i gårkvällGlad

/Maria

chik
0

Bubleboo o alla ni andra.Fin lördag på er.

Ja.Även vi har kallt, men det ser ut o bli en strålande dag.

Ja Månen helt fantastiske att något kan skina så starkt.Hade inte dragit ner rullgardinen helt, o vaknade av att Månen lös mig i ansiktet. Den var så stark o vacker.Somnade om med en gång…

Önskar er en fin lördag där ute.

Cristine Fin avartsbild…

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Hallo!!Vad är alla i dag???

Eller är det bara jag som kan komma in här på forumet…Ja.Bara o gilla läget….

Maria
0

Haha, jag älskar dina bilder chicSkrattande

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*Fniss* God morgon på er, det är alltid roligt att komma in efter Chik, hon har ett stort förråd på roliga bilder. Så tidigt du var uppe då Bumbleboo! Själv vaknade jag av att jag frös, jag vet inte hur jag lyckats stänga av värmepumpen i stället för att sänka den till 20 som jag trodde jag gjorde. -21 ute …-11 inne! Ingen ved, man får inte ta med säckarna man köper på macken i taxi..snopet!Förvånad

Det blev till att elda upp några gamla böcker för att få upp värmen fort.

Hoppas sonen mitt i flytten kan komma med den.

Ha en solig och härlig lördag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja men titta!!!! Här har vi en liten vilsen..God Dagens på sig…

Ja..Inte bra o stänga av värmen nuSkrattande

[GunillaF]
0

God morgon.

Vaknade vid 7, tittade på termometern och la mig igen. Vem vill kliva upp när det är -30 ute?!Förvånad

Nu är det "bara" -28. Solen värmer!Flört

I dag blir det långpromenad om temperaturen stiger lite till. I övrigt några healingar.

Ha det gôtt!Kyss

chik
0

Gunilla.30-..Huva mig…Du!!! Det är varmare i frysen..Oj.Oj..

Fin dag till dig..

aggeelin
0

Godmorgon,  här skiner solen och termometern visar minus 17 grader. Vi ¨måste röja lite i huset, här ser stökigt ut. Sen far vi iväg och träffar kompisar och hoppas få god mat och gott sällskap!!

Ha en fin helg!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Godmorgon.

Här var det minus 11 när vi steg upp. Men nu börjar det i vart fall synas plusgrader i slutet på 10-dagarsprognosen. Vi hoppas på det. Soligt och fint är det i vart fall här och vi tänkte åka iväg en sväng och hälsa på mamma. Ta ut henne en stund i det vackra vädret.

Är det fullmåne nu? Då måste jag kolla det ikväll!

Full rulle vid fågelmaten idag. De har börjat äta talgbollar också. Undrar om det är ett nytt gäng som dykt upp.

Cristine
0

#5 Nä inte rätt tidpunkt kan man gott säga..precis en av de kallaste dagarna dessutom.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Agge,,,Asta…..

Nu börjar det o hända lite här inne.God dagens på er….

ja nu får ni vara i fred.Nu stänger jag ner o gör lite nytta.Eller pinar någon annan.

Bergspuman
0

God förmiddag,

Jag vaknade tidigt jag med, av att det var LJUST!

Ovan lyx efter att ha levat i mörker att antal månader.

Men om ca 1 månad måste jag börja sova med ögonmask … annars vaknar jag och kan inte somna om! Skrikandes

Somnade ändå om och drömde rörigt.

Nu ska jag dricka lite varm choklad och sedan ner på stan och fika med en väninna jag inte sett på länge.

I eftermiddag kör jag lite innecykelträning tror jag. Lördagsbadet efter det. Särbon kommer söndag istället, nu är hans tidiga måndagsjobbande över.

Ha en skön lördag!

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag Glad

Jag hade sovmorgon till 08.30 idag, hade lite svårt att somna igår kväll. Idag är det vackert soligt väder och 24 minusgrader. Småfåglarna är äntligen tillvaka efter torsdagens stora drama vid fågelbordet.

Nu är det nötskrikorna som är jobbiga och skrämmer undan dem. Fyra flåbusar på en gång har varit här hela förmiddagen.

Anders 50
0

God middag!

Allt väl här! - 15 i morse.

Ha det bra ni också!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Godkväll!

Morgonen börja med att jag skulle köra till Ängelholm ca 4 mil fram o tilbaka för att handla. När jag kom till parkeringen o skulle lägga på pengar i automaten upptäckte jag att jag glömt plånboken. FörvånadTillbaka hem igen o sen ytterligare en vända till stan.

Väl hemma igen packa jag ryggsäcken och gav mig ut i skogen i två timmar. Fikade för första gången på en stubbe ute i solskenet. Cool

Nu blir det laddning inför schlagerfestivalen.

Ha en fortsattt fin lördag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Toyan
0

God kväll!

Oj oj Cristine, inte kul att kliva upp när det är så kallt inne.

Har jobbat idag, minus 19 när jag åkte och under natten 26 minus.

Önskar er all en riktigt fin fortsättning på kvällenGlad

[MargaretaA]
0

Herrejösses vad en del är tidigt uppe fast det är lördag Förvånad

själv fick jag frukost på sängen av gubben kl 11 i morse Kyss 

nu är det snart melodifestival. Tur det för lördagarna på TV är inte mycket att hänga i julgran annars.

fortsatt trevlig lördagkväll alla!