Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 3904 ggr
chik
0

*God Dagens 13/2*

God dagens på er där ute i universum…

Hoppas att ni har sovit gott o är pigga o glada…

Vill ju bara önska er en bra dag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron Chik och ni andra. Jasså du har också ramlat ur sängen. Jag har sovit tungt men bara fyra timmar, men känner inte för att hoppa i säng igen. Idag blev det mjölk med kaffe eftersom vi inget vatten har.

Ha en skön vilodag, ta dagen som den kommer.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Godmorgon!

Trodde jag skulle vara först här idag, men icke!

Kallt idag…-17 grader, men 21 varma inne.

Nu bär det strax ut i skogen. Idag ska nämligen länets lodjur inventeras, perfekta förhållanden, några dagar gammal snö. Så vi kommer att gå vägar och stigar på våra tilldelade områden och se om det finns spår.

Särskilt intressant blir det här i kommunen, att se hur många honor med ungar här finns.

Ha en bra söndag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godmorgon alla.

Christine, du måste få sova mer.

Chic, hoppas du är pigg och glad i dag också.

Anders, låter som ett spännande söndagsgöra.

/Maria

Farwuq
0

morrn morrn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Asta]
0

God morgon.

Den här helgen har jag sovit en otrolig mängd timmar. Måste vara viruset i kroppen.

Syr och syr på min sjal. Idag ska jag sy  ihop alla rutor hur tråkigt det än är.

Kallt och soligt. Solen börjar i alla fall värma när den är uppe nu. Dock en kall period framför oss - tråkigt. Dock ska det, i alla fall enligt prognosen, inte trilla ner en massa snö.

Håller med Bumbleboo - låter trevligt att gå och räkna lodjur.

aggeelin
0

Godmorgon, vi har just satt oss vid  frukosten. Få se vad vi hittar på idag, räkna lodjur låter som sagt trevligt men vi får hitta på något annat Flört.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här är grått väder idag och 2 minusgrader. Jag har stortvätt att ta hand om och dessutom matningsdag i terrarierummet. Barnen är med frugan till Sala på schackfyran, en riksomfattande schackturnering för fjärdeklassare.

Vår pojke som går i fyran är riktigt duktig nu, det är så jag får skärpa mig för att inte åka på däng. Dottern som går i tvåan ville också spela och eftersom fyrorna får ta med syskon så åkte hon också.

Belöningen för deltagandet idag söndag är stor i barnens ögon - en valfri helledig skoldag.

Glad

#1 Vilken fin åsnehjort. Jag såg faktiskt en åsnehjort när jag var i USA 1987. De är inte så vanliga som vitsvanshjorten, men på vissa lokaler är de ganska många. Den på bilden är en så kallad "atypisk" eftersom den har en abnorm hornuppsättning.

Jag har haft kurre smack på besök idag igen.

Maria
0

#7 Kul när barnen hittar ett intresse och dessutom känner att de är duktiga. Trevlig belöning ocksåFlört

Min son var aldrig någon sportig typ så han fastnade för scouterna som verkligen berikade hela hans uppväxt.

/Maria

[LucyInTheSky]
0

Klockan är snart 1 och jag har inte gjort något vettigt alls. Känns mycket bättre i dag dock, igår var en jobbig dag med mycket tårar och avundsjuka. Dumt av mig kanske, men ibland så kan man inte styra känslorna.

Men nu är ju frågan vad man ska hitta på resten av denna söndag..

[Sisa]
0

Hej på söndagen!

Här är en till som inte fått mycket gjort..sitter ännu i morgonrocken. Men det är väl det som söndagar är till för..

Må så gott!

# 7

Jättefin bild, Peter! Kyss

Bergspuman
0

Hej svejs,

Just "blivit av" med särbon, nu ska jag dricka te och äta en ostsmörgås och sedan är det tvättstuga ikväll. Vid 8 tänkte jag se en engelsk deckare. Ett reprisavsnitt av Morden i Midsomer haha.

Det var kallt idag när vi var ute, men solen lyste så härligt!

Har varit på apoteket och köpt järntabletter och hämtat ut mina folsyratabletter. De ska tas minst 6 månader, suck.

Fortsätter vädret så här kommer ungarna i Uppsala att få världens bästa sportlovsförutsättningar.

Ha det bra allesammans!

fotokrafs
0

Fint väder idag med, riktigt vackert ute.

Har tränat lite och nu är jag vrålhungrig. Blir snart mat. Jag har också varit en sväng till apoteket för att hämta tabletter. Annars har det inte hänt så mycket. Igår var vi på utflykt och gick bland annat uppför en "slalombacke". Man skulle haft skidor eller snowracer. Skrattande