Dukat!
Brukar inte äta pannkakor ofta.. Men blir det så ska det vara jordgubbssylt till =)
Är jobbigt att steka pannkakor.. Mina går bara sönder.
Äter aldrig pannkakor, jag åt grillad lax men dottern åt pannkakor och smakade på den spanska herdegrytan med bönor på restaurangen. Gästerna hälsade och tackade, de var nöjda..tror jag det med en hel flaska vin i grytan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har börjat med LCHF sedan den 10 januari så här blir det inga pannkakor. Bara en massa fett, kött och lite grönsaker. 
Äter pannkakor någon gång ibland. Då brukar jag vara lat och köpa färdigstekta på ICA! Till dem tar jag sylt eller kanske bara lite socker.
#5 Var nära att köpa idag, tittade länge, men hejdade mig! 
Är de goda??
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Idag åt vi ärtsoppa. Brukar bli pannkakor, efter men dock inte idag.
Blir inte ofta pannkakor här heller. Men jag tycker om det.
Idag blev det hemgjorda hamburgare med pommes och kål-morotssallad. Maken hade gjort det tills jag kom hem Trevligt att komma hem till.
Nu när det inte bor barn hemma längre så blir det sällan pannkakor. Ärtsoppa förekommer aldrig.
Till jobbet har jag matlåda med olika matrester/mat lagad för lådan.
Idag blev jag lite beskviken, jag trodde att jag hade en kycklingrätt (stek kycklingdelar, vispa grädde, blanda ner mango chutney, häll över kycklingen och in i ugnen tills det har fått färg, strö över lite nötter och servera, det är så gott, och smasking sås)
istället var det rester av Jansons frestelse från i julas. jag köper ofta sallad på jobbet, sallad med bönor, broccoli, vitkål och annat mumsigt
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet