Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1474 ggr
Cristine
0

Goda Råd?

Det är lätt för de som befinner sig i välstånd, att ge råd till dom  utsatta.

Det verkar som politikerna inte har någon som helst verklighetsförankring. jag har hört en massa dumma men det som klistrat sig fast är det att vi ska spara en hel lön.

Det var ett hån mot de som inte får maten att räcka till.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Javisst. Tänker på kommunalrådet herr Hanna i Uppsala, som skrev om tjockisskatt och verkligen fått på skallen för det. Han är välutbildad, välbetald och har det hur bra som helst. Ändå ska han sitta och ha åsikter om hur andra borde göra, att de borde göra som han - sköta om sin kropp. Utan insikter i hur andra kan ha det. Sådant kan verkligen reta en.

[Sisa]
0

Nu håller jag med er! Alla politiker borde se verkligheten, istället för att bara sitta och bestämma. Ut med dom i verkliga livet..skulle vara nyttigt. Då först kanske dom skulle se alla fel och brister, som finns i vårt samhälle! Skrikandes

chik
0

Vist är det tokigt. Har lurat på om jag finns eller om jag bara är en illusion….

För en sådan som jag skall inte finnas..

Lena.P är jag i verkliga livet.

AnnL
0

# 3 Håller med Chik. Sådana som vi, sjukpensionärer är en böld för politikerna. Gråter

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Det är inte klokt hur det blivit och då är det för det mesta regeringens fel att det finns så många sjuka. Om fler personer fick dela upp arbetet så skulle inte folk gå in i väggen.

Det är för obekvämt för dem att erkänna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Lenas-bus
0

Ni är duktiga allihopa som orkar!,styrke kramar från migFlört