Godmorgon lördag
Godmorgon på er alla där ute i landet
(etern)
/Maria
God morgon på dej Bumbleboo,Gunilla och ni andra!
En dag med sol blir det här. Har nyss klivit upp, satt och pratade med en väninna till kvart över två. Känner på mig att det kommer att bli en härlig dag. Det önskar jag er också!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bubleboo, Gunilla, Cristine o ni andra önskar jag en fin dag.
Fina bilder ser jag. Tack.
Solen ligger lite bakom molnen…
När Frank skulle gå ut med hundarna om rundade huset.. Vad står där!!Ju älgen Fina…Sen står resten av gänget lite bakom..Han var nog ca 10m i från o Dumma hunden Fia var nästan bredvid, Hon tror att det är vårt djur…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon ute i landet!
Vilken historia chik! Och det är väl kanske tur att hunden tror att älgen är er, annars kanske hunden ville jaga varje dag?
Här är mulet. Jag ska sitta inne och kurera min förkylning.
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon,
Just vaknat, sovit verkligt hårt. Det kommer att ta tid att bli riktigt vaken!
Idag ska jag ner på stan och handla present åt särbon som fyller år imorgon. På kvällen är det handbolls-VM och tvättstuga.
Ha det gott!
God morgon, draken flaxar förbi.

El dragon pasa
Om det nu är rätt på spanska
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Varit en slö morgon. Fick frukost på sängen av Rasmus då han visste hur jobbig gårdagen varit för mig. Uscha, läkarbesök och läskiga prover.
Så vi har mest myst i dag. Inte ens kommit ur pyjamasen än, vet inte om jag ska komma ur den idag heller.. Ska bara slöa omkring här hemma och krama på Rasmus =)
#3 Så roligt med älgsällskap Chik, jag tycker hunden var "clever"
#4 Skickar healingkramar
#5 Hoppas du hittar något som gör honom riktigt glad
#6 Buenos dias señor Dragon ya le he visto pasar
#7 Krama på du..smart val av dagsgöra.

#8 Tack för helande kramar!! Tänk det börjar faktiskt släppa lite idag, snuvan har suttit så fast, hoppas nu det kommer lös mer. Kanske hjälpte den där soppan ändå igår
.
Har tagit det lugnt här, plockar nu ordning, vilket tar en förfärlig tid.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll!
Lördagen har tillbringats i älgskogen! En jättefin dag med några köldgrader och sol.
Älgkalvarna klarade sig tack vare inte allt för skärpta jägare, och ett skott som inte lossats behöver man ju inte ångra.
Men vi hade kul ändå, och ska på´t igen nästa lördag, vi behöver ta nån kalv till för att hålla stammen på en bra nivå.
Och vi har inte så tama älgar som chik! 
Bilden är tagen från ett pass på förmiddan.
Ha en fin lördagskväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kväll i stugan!
Strax under noll grader och skönt väder.
Varit borta ett par dagar. Långpromenad i går och idag med våra hundar. Åt o drack gott i går kväll.
Ikväll blir det Tv och dator.
Ha en fin lördagskväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
He he..klart det är soppan!
#11 Jag är glad att ni hade så roligt att ni missade kalven.
#12 Detsamma önskar jag
El Dragón está de vuelta

(om det nu blev riktigt)

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Fortfarande i pyjamas.. Men har gjort lite nytta idag i alla fall. Städat lägenheten och städat i mitt 300 liters akvarium. Hålla sig sysselsatt är bra när man inte vill tänka.
God kväll. Här har varit väldigt fint väder idag. Nästan vårkänsla idag också. Har varit hos mamma och lämnat superenkla telefonen, nu får vi se hur det fungerar.
Sitter och virkar rutor som jag hoppas ska bli en sjal. Men kom på att jag ska nog sy ihop några rutor så att jag vet att det verkligen fungerar. Taskigt om jag kommer på det när jag har virkat 100 rutor.
God kväll.
Vi har jobbat stenhårt med finputs i köket och herrejösses vilken tid allting tar!
Det är verkligen inte lika lätt och smidigt som när Timell och Co jobbar i rutan 
Men nu har vi lagt ner verktygen och lagt upp fötterna på bordet.
Trevlig lördagskväll på er alla! 

God kväll!
#3 Fint foto chik, bra att hunden trodde älgen tillhör er, tycker jag. och bra att älgen var så lugn
Har besökt en väninna idag, strosat på stan och ätit lunch och så varit hemma hos henne, fikat med gott bröd till. Trevligt.
Ha en fin fortsättning på kvällen allihopa

God Kväll..