Godmorgon, 20 jan
Godmorgon, här sitter jag med gröten. Tyst är jag, rösten är bortflugen
. Få se hur jag ska lösa arbetsdagen.
Ute är det mörkt och vår utegran lyser så fint mot snön som finns kvar. Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Agge, Gunilla och alla ni som kommer!
Men har du tappat rösten Agge?
Då går,det väl inte att arbeta!
Jag har letat som ett tok hela morgonen efter en av katterna, han fanns ingenstans och är alltid den som är först till matskålen på morgnarna. Jag trodde han blivit utestängd, men plötsligt låg han bredvid min stol när jag satte mej här. Kan inte fatta var han legat.
Sköt om er!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon
Ingen snö kvar här alls och det börjar torka upp.
Sista arbetsdagen den här veckan, jag får sätta fart så jag hinner med det jag ska idag.
Ha en bra dag allihop! 
Zabelle
God morgon.
Även här ett antal minusgrader, kanske fem eller så. Trist efter de senaste dagarnas härliga plusgrader. Det har nästan känts som vår. Men positivt har det blivit i princip barmark på vägar och trottoarer så det går att gå igen. För min del hade det gärna fått fortsätta med plusgrader. För närvarande så ser det i prognosen ut som att jag får stå ut med minus ett tag nu, dock inte en massa minusgrader. Och som det verkar så ska det inte heller komma några mängder med snö. Håller tumme för det.
Jag drömmer om en tidig vår, förmodligen så blir det inte så, det bli sällan som jag drömmer, men jag drömmer ändå. Förra året var våren så sen att den egentligen inte riktigt fanns och det är väldigt trist de åren det blir så.
God Morgon 
Här är fint idag, runt 5 minusgrader och alldeles klart. Jag har haft lite vånda över att jag tappade min plånbok i sjukresetaxin igår, men som tur var hade jag kvittot i väskan, så jag kunde ringa chauffören och han ska lämna upp plånboken till dialysen idag så att jag kan få den tillbaka imorgon.
Idag är de båda ekorrarna här igen och den här gången är det i alla fall lite ljusare så att det går någorlunda att fota. Blixten gör ock att ögat alltid blir en vit punkt och jag har inget program att fixa det med.
Godmorgon Gunilla och alla ni andra. Hoppas på en bra dag.
Aggelin, hoppas din röst kommer tillbaka
Christine, jag är övertygad om att katter kan göra sig osynliga emellanåt
Zabelle får ta det lugnt
Asta, vi får drömma tillsammans
Peter, ibland ska man ha turen med sig.
/Maria
God dagens i burken.
Agge.Ingen röst.Inte bra.
Här i min del av landet hade vi 10- när jag gick upp. o nu lyser solen o då är det 5-.Solen är stark nu..Lite tråkigt, för tö vädret har gjort att det ser skitigt ut ute.
Önskar er en fin dag där ute i etern…..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Ett par minus grader och solsken. Ser ut att kunna gå i skogen idag.
Handla, promenad och agility träning i kväll.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag!
- 10 och strålande sol!
Lite trött idag, har varit uppe tillsammans med fullmånen inatt.
En trevlig och spännande natt med rådjur, harar och rävar som uppträdde på "scenen"
En vinternatt i fullmåne är nog bland det vackraste naturen har att erbjuda!
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon,
Men Agge ingen röst… fy vad jobbigt! Teckenspråk? 
Jag är nöjd så länge vägarna och trottoarerna är torra och fasta. Ser ju på mina stövlar hur illa de far av slasket.
Ikväll träning. Jag körde ett 45 minuters cykelpass imorse också.
Ska bli sååå skönt med fredag imorgon, trött…
Ha det bra!
Peter det finns ett par fotohanteringsprogram som är bra och som är alldeles gratis att ladda ner.
Det ena är Picasa, något enklare
Den andra är Gimp, ganska avancerat.
Gimp har jag inte testat men vet att många som fotograferar mycket använder det istället för Photoshop.
Picasa använder jag och man kan göra ganska mycket med det också.
#12 Jag har haft Picasa i flera år och tycker det är sååå bra. Dessutom har man en websida där man kan lägga ut album.
Jag har gjort det till mina arbetskamrater då vi varit på resor i Dubrovnic, Bergen och alla fester och julbord. Då är det bara att ladda ner fotona för de som vill ha hem dem.
/Maria
Hemma igen, ganska slut. Har jobbat från 8 - 15.30, hade en kollega som fick sköta pratet i hel grupp (vi brukar dela på det, och det är skönt att inte behöva prata hela tiden) och så pratade jag nära och till få. Det gick bra, jag behöver få tillbaka min röst till måndag och ännu viktigare till tisdagen. Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka sova en stund, det gick inte så bra i natt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet