Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1787 ggr
Cristine
0

Elpriset kommer att dubblas..

hörde jag och dessutom bensinen, kommer vi att få något kvar till annat?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag är glad att jag har bundit mitt elpris.

Bilen använder jag bara när det är absolut nödvändigt.

[Asta]
0

Usch säg inte så, maken som bestämt sig för rörligt elpris

AnnL
0

Sambon vill inte heller binda elpriset utan ha rörligt. Så det blir inga roliga elräkningar dom närmaste månaderna.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Bergspuman
0

Har 1-årsavtal, bor i lgh.

Ingen bil.

Pust!

zabelle
0

Jag är glad att värmen ingår i hyran. Ibland är det skönt med bostadsrätt Glad

Zabelle   

Lenas-bus
0

Sambon blev uppringd ca 3 ggr av elbolaget och dom ville att han skulle ändra till rörligt i höstas,men tji fick dom han vägrade gå med på det,så vi har ett bundet avtalFlört

[Asta]
0

#6 - så lustigt -här har de ringt och velat att vi skulle binda priserna.

Lenas-bus
0

7,Beror kanske på vilket elbolag man harFlört

Anders 50
0

Bundet!  Elpriset är väl redan dubblat? I alla fall sedan jag band mitt före jul.

2010 var rörligt elpris dyrast, hörde jag på radion häromdan.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Jeremina]
0

Inget vidare då Obestämd

[peter54]
0

Finns något som kan göra en så förbannad som att energibolagen sitter och gör vidrigt höga vinster på något som är så viktigt för hela samhället?

Avregleringen av elmarknaden var den hittils dummaste av alla avregleringar som hittils genomförts. Det borde inte vara möjligt att profitera på fundamentala samhällsfunktioner.

Bensinpriset oroar jag mig inte över, där har man ändå ett val - att inte köra, men alla måste använda el.

AnnL
0

# 11 Kan bara hålla med dig till fullo Peter. Visst blir man För…..d Skrikandes

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Jeremina]
0

#11 Samma med telefonin, vi blev av med den fasta i sept-10 och det mobila fungerar uruselt men betala fullt pris det ska vi ändå Skrikandes

Angående elen så har vi ett hus som är ovanför det vi bor i som vi ska hyra ut sedan. Vi hade ca 10 grader inne när det var som kallast och elräkningen stannade på ca 3000 kr på en månad.

Då stängde vi av värmen och kommer att fixa annan uppvärmning till våren när det börjat tina Obestämd

Bensinpriset och Dieselpriset bara ökar och vi har 3,5 mil till affär och ännu längre till annat bl a läkare Rynkar på näsan