Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1770 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 16 december

Här sitter jag mitt i natten..önskar er välkommen till en alldeles ny dag..

Cristine
0

God morgon! Men Sisa varför sitter du uppe mitt i natten?

Vilken underbar bild.

Jag gick och lade mej vid ett tiden men vaknade upp kl2  och nu får jag väl svårt att sova!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Sisa!!!Vad gör du uppe så sent? Samma fråga som cristine, o sen vad hittar du dina fina bilder? Många frågor så här på morgon kvisten.

God Morgon på er.

Här snöar det. Så som dom lovade på tv i går..

O min dag skall jag göra så lite som det bara går..Blev färdig i förgår med att ha tagit bort färg på tre skåps dörrar.En sak som jag har hållt på med i ca 8 år o nu har jag bara fyra luckor kvar o det får vara en stund till.Sen har jag slipat o målat fönsterkarmen o förarbetat så frank kunde tapetserat, o jag blev nöjd..

Ja lite om här.

Nu är det din tur..

ha en go dag.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen!Det var värst så du jobbar Chik ta det lungt..gå ut och åk pulka istället.

Här snöar det lite lätt och det är bara-5 men det är kallare inne än vanligt då det nu kommer in fuktig luft så jag hoppas det snart blir kallare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Pulka.Nä men en snöängel skall jag göra.Bara o få någon o ta kortet när man ligger där..

[Asta]
0

God morgon.

Ytterligare en jobbig jobbdag framför mig. Längtar till imorgon.

Svinkallt här idag.

Ikväll blir det konsert! Roligt. Imorgon ska jag jobba hemma, vilket innebär att jag kan sova lite längre på morgonen. Härligt.

aggeelin
0

Godmorgon på er! En ny dag smyger sig fram, och forfarande är det mörkt och mysigt ute Glad. Jag ska jobba hemma på förmiddagen, det är skönt att variera det annars lite långsamma tentarättandet.

Bäst att sätta fart. Idag kommer jag att bli färdig med den första omgången. Skönt.

Ha en bra dag med vad ni än gör, åker pulka, gör snöänglar eller vad det nu kan vara Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon Glad

Här är snöoväder med hård blåst, egentligen inte alls kallt, men vinden gör så att det känns skitkallt.

Vi var uppe tidigt idag också för att pojken hade tid hos tandläkaren halv åtta. I eftermiddag ska han iväg till Tärnsjö och repetera med musikskolan och sedan blir det uppträdande kl 19.

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Det snöar nått alldeles kopiöst hos mig. Jag gick i djupsnö till jobbet i morse.

Nu sitter jag här och försöker torka både strumpor och skor…

Ha en bra dag allesammans

chik
0

Fina snö gubbar..

Bergspuman
0

Godmorgon,

Upphör aldrig att förvånas över lokala variationer i vädret!

När vi gav oss av från Uppsala imorse vid 7.30, vräkte snön ner.

När jag kom fram till Enköping 8.50, hade det slutat snöa där…

Ikväll träning.

Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar innan julledigheten, sköööönt!

Anders 50
0

Godmorgon!

Snöstorm är inte att överdriva när det gäller vädret här! Men det är inte mycket att göra åt, det går så bra att sitta inne i värmen så! Glad

Märkligt så många sorters fåglar som kommer fram när det är oväder, sällan jag ser grönfinkar och gulsparvar här, men nu kommer de fram och domherrarna är inte blyga alls.

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Godmorgon

Full snöstorm här och ishala vägar. En sån dag när det tog emot att gå ut överhuvudtaget, men man måste ju…

Zabelle   

[Spanaren]
0

Hej alla!

Skrivit julkort, jag och Odi gick iväg och postade dem och sen skottade vi snö. Det yr och snöar än/ kram

[MargaretaA]
0

God lunch

Snöguden är i allafall rättvis då det verkar snöa över hela landet.

Trots varningar så måste jag ut med bilen i dag. Det börjar bli tomt i kylskåpet och så måste jag försöka ragga tag på en ny datormus. Den gamla har gått till mushimlen och jag har väääldigt svårt att få den bärbara datorns "dito" att göra som jag vill.

Önskar alla en fin torsdag!

AnnL
0

God middag!

Full snöstorm här också.

Var tvungen att ge mig ut eftersom jag skulle till tandläkaren. Sträckan som normalt tar max en kvart tog en halvtimma att köra.

Nu går jag inte ut mer idag. Ska fördriva tiden med att göra några kg. köttbullar i eftermiddag.

Ha en bra dag och ta det försiktigt på vägarna. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Spanaren]
0

Klass 2 varning på grund av all snö och blåst uppe hos mig och det märks också Förvånad

zabelle
0

Slutar snart jobb och ska ge mig ut i elendet. Tycker inte om det alls!

Zabelle   

[Sisa]
0

Godkväller!

Vaken halva natten och sovit halva dagen..jobbanattförberedelser. Jag ska åka till jobbet om en timme.. och hoppas på bra väglag!!

Ha en fortsatt fin kväll! Glad

[peter54]
0

God Afton Glad

Nu har vi varit i Tärnsjö Folkets Hus och lyssnat på musikskolebarnens julkoncert. Imponerande hur mycket vår pojke har lärt sig på bara en termin, det var så jag blev tårögd.

Glad