Jag undrar om du...
har barnasinnet kvar. Skulle du sätta dej på en kälke/tefat för att åka nerför en backe?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Absolut! Vi letade fram pulkan och testade i helgen.
Hur kul som helst! 

Zabelle
Självklart!
Jag hoppas att jag aldrig tappar mitt barnasinne!
Jag åkte med flickorna ofta i en brant backe i Ljustorp, den var jätterolig..400 meter lång och gick ner till ett dike intill vägen där den fortsatte 50 m. Alla som gick förbi tyckte det såg kul ut, men det var nog ingen som provade. En gammal man tyckte jag skulle veta hut ..gammla människan!
När jag bjöd in honom att prova fnyste han förnämat och gick.
Klart att jag gör.Bara inte skidor.Men plastsäck pulka o allt som är kul med snö-ja..
Cristine..Vilken sur kart du träffa på….En olycklig människa..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Barnasinnet finns ju kvar, men åka pulka?? Njaee….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Absolut. Det är inte så jättelängesedan jag åkte pulka. Äger dock inte någon.
Javisst, självklart gör jag det när tillfälle bjuds. Häromkring har vi inte några bra backar, men vi brukar åka till Lapphällarna i Östervåla då och då under vinter (och hösten eftersom skjutbanan också ligger där).
Där finns en bra backe med lift. Ungarna tycker att det är extra kul när jag åker med i pulkan eftersom den ökade vikten också ger ökad fart och åklängd.

Jabb. Pulka är trygg typ i backen. Den kollar inte ålder av den som sitter i den. 
…jepp alla gånger
Så kul att så många av er är ute i backarna!
Jodå! Har dock lite problem med att vika ihop mig i en pulka…men skrana åker jag gärna! 
Gissa om jag skulle önska att jag kunde det än idag,det och åka skridskor är något jag absolut saknar,men men jag får ägna mig åt att ha snöbollskrig med familjen i stället
Jaa. Älskade att åka pulka som liten!
Jaaa det skulle jag gärna göra. Men nu har jag inga små barn som alibi längre så jag får väl vänta på barnbarnen så jag har en ursäkt 
Men behöver man egentligen en ursäkt?
kanske inte men jag skulle känna mig jättefånig om jag kom ensam till pulkabacken och börja åka 

Ja guuuud, vi åker med ungarna varje år. Fast jag undviker pulkan eftersom ryggen och ländkotan tar för mycket stryk
, det blir kälke istället.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Självklart!
Och förmodligen slå mej gul och blå!
hehe den bjöd jag på chik 
Barnasinnet har jag kvar men sätta mig på en kälke i SNÖN
Allvarligt….jag går helst inte ut i snön alls.
Men andra barnsliga saker kan jag tänka mig att göra.
/Maria
Har barnasinnet kvar tack o lov. Skulle inte vara bang för att sätta mig på en kälke eller pulka o åka. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jaaaa, det är jätteroligt att åka pulka, bygga snögubbar och annat snöroligt ute. Gör det gärna coh det är tur att det fins unga vuxna att göra det med som alibi och snart även med barnbarn. Härligt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Jajamen, åka pulka och kälke är jätteroligt.
Skulle jag med..åka pulka! Det gjorde jag förra vintern, och jag njöt lika mycket som jag tjöt!! 
Absolut.. man blir aldrig riktigt vuxen.
Hade jag en pulka skulle jag nog åka.