Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 865 ggr
Cristine
0

Ser du upp till någon?

Vem?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Bara såna som är längre Flört

Nä. skämt åsido, jo det gör jag. Människor som åstadkommer mycket, humanitärt eller vetenskapligt, praktiskt eller tekniskt.

zabelle
0

#1 Då ser jag upp till de flesta… som är över 156 FörvånadFlört

Zabelle   

spikes
0

Endast min avlidna mormor,och utan att skryta ser jag upp till mig själv och det jag åstadkommit i mitt liv ibland.

[Pirkkolino]
0

#1 #2 Samma här. Alla som är över 157 cm. Glad

chik
0

Ser upp tillFörvånad.

Nä det tror jag inte.Men jag är imponerad av många människor.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

Hmm, jag trodde att det vara ungefär samma sak, "att imponeras av" och "att se upp till", dvs att jag känner oerhörd respekt för vissa människors speciella kunskaper och förmågor.

Anders 50
0

Jag kan inte komma på någon enskild person som jag ser upp till.

Däremot ser jag upp till yrkesskickliga personer, överhuvud taget de som är duktiga på det de gör.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag "ser upp till min man" både bokstavligen och att jag imponeras av honom.Kyss

Han har så många egenskaper som jag beundrar. Framför allt är hans världens snällaste och pålitligaste människa. Han sviker ingen och hjälper alla.

Han har en energi som jag aldrig sett hos någon annan. Han älskar att arbeta och är händig och stark.

Han är social och omtyckt.

Dessutom är han en hejare på att greja hemma och han lagar god mat. Det är han som dammsuger och städar för det mestaSkäms

Han är en stor djurvän.

Därför beundrar jag honom enormt och ser upp till honom på ett positivt sätt.

/Maria

Bergspuman
0

Jag ser upp till min särbo för att han har en sådan enastående hand med barn och ungdomar, särskilt "värstingar" och besvärliga sådana! Han brukar lyckas prata ner storkaxar och få ökänt svårhanterliga pojkar att lyssna på honom. Det är något man aldrig kan lära sig, antingen har man det eller ej.

Och så ser jag upp till Mahatma Gandhi för hans otroliga envishet och uthållighet och kamp för det han ansåg var rätt. Trots att han fick betala ett högt pris för det.

Annars är jag tillräckligt lång för att se ner på vissa, skämt åsido SkrattandeFlört

Cristine
0

Jag ser upp på en liten kvinna i storlek, men en av de största jag känner till..

Aung San Suu Kyi, den ensamma kvinnan mot militärens vapen i Burma.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Peter !!! Du har så rätt..

Bara jag som har mina regler…

Ser upp till-Höjer till skyarna.

Imponerad-Duktiga…

En förklaring till hur jag tänker-om jag tänker…

**Fint o läsa om er andra hälft..**

Lena.P är jag i verkliga livet.