Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1664 ggr
[Asta]
0

God Morgon 6 december

Blir lika förvånad varje gång det inte finns en morgontråd. Eftersom jag själv är en så morgontrött person.

Sitter och stålsätter mig inför en halvtimmes kyla på vägen till jobbet. Mina benvärmare är klara och idag får de testas.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Så skönt att få slå upp mina ögon och välkomnas till en ny dag!

/kram

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Min promenad till jobbet går snabbt och var riktigt skön idag eftersom vi bara har -8 grader.

Gör något bra av dagen!Glad

[peter54]
0

God Morgon Glad

Vi är alltid uppe mellan 06.00 och 06.30, men det är mycket att stå i innan jag hinner in här.

Bara 1 minusgrad idag och nu kommer min sjukresetaxi. Have a nice day Skrattande

Anders 50
0

Gomorron!

Så har snötäcket ökat igen under natten, så det blir snöröjning idag också!

Och vilken röra det är på vägarna…plogbilar och köer överallt, och inga  håller avstånd, och tysktillverkade bilar har fortfarande inte fått blinkers!

Ha det bra i snön!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Asta]
0

#4 - häromkring gäller det där med blinkers alla typer av bilar är jag rädd. Svenska, tyska och amerikanska.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Säger som Gunilla..

Gör något bra av dagen!!

chik
0

God dagens i burken.

Asta.Grattis till benvärmarna….

Vi har 2- här lagom temp.

Blinkers!!!Har jag med lurat på..vad sitter den på framförvarande bil???

Fin juldekor Gunilla…

Ja ha det så bra ni kan där ute i etern….

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

God morgon

Här börjar vädret återgå till normal skånsk vinter med 1+ och slask.

Zabelle   

Cristine
0

God morgon på er alla.

Mina nya sovvanor gör att jag nu för tiden dyker upp sent, men jag är lycklig quinna..jag behöver sova ut. Bara -5 idag men väldigt grått och snödrivorna har växt under natten. Det ser ut att bli ännu mer.Nu börjar jag längta till sommaren, men den är långt borta ännu. Får drömma mej bort med en utav era bilder.Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

God lunch

Vi har precis kommit hem efter en äventyrlig resa på hala småvägar för att skaffa ved. Vi hade en en ohemul tur och fastnade ingenstans trots att det inte fanns en sandkorn på den vägen Förvånad

Önskar alla en trevlig måndag!

Bergspuman
0

Hej alla,

Bara en snabbis idag, jättemycket grejer på bordet…

Vi bakade negerbollar igår och gjorde köttbullar, bägge blev ofantligt goda. Jag häpnar varje gång ett nytt recept faktiskt fungerar!

Ha en bra dag!

Elpida
0

Hej svejs!

Här är det fullt ös som vanligt. Helgen tillbringades i Göteborg med julshopping och Liseberg. Många kassar och trötta ryggar men åtminstone hälften av klapparna avklarade!

Ikväll är sista Zumban hemma innan jul, sedan ska jag bara njuta av att vara hemma och slappa….och hinna med allt det där andra man ska fixa innan julGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

chik
0

God Kväll på er alla…

varit en fin dag här i min del av landet….

var så mysigt ute,Men fick inte fram det på bilden..Surt.När man inte kan del ge det man själv ser..

[Asta]
0

#13 fast det ser fint ut. Men vet vad du menar. Har själv en bra kamera, men kan inte använda den fullt ut. Men nu har jag anmält mig till en fotokurs som jag ska gå till våren. Det ska bli kul. Sedan hoppas jag att jag ska kunna ta lite bättre bilde.r

chik
0

asta..Vist beror det mycket på kameran..O så den som håller i den…

aggeelin
0

Godkväll.

Nu är det mycket på gång och jag hade bråttom i morse så jaghann inte in här Obestämd. Har mycket jobb som måste slutföras innan jul så det är bara att jobba på, så nu sätter jag mig snart och jobbar i två timmar. Inte för att jag egentligen vill men för att jag måste.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

#15- jag tror att den som håller i kameran är viktigare än själva kameran. Det är därför jag vill utbilda mig själv.

chik
0

Asta..Du har nog rätt….

agge.God kväll.

[peter54]
0

Apropå blinkers så har jag sett att inte ens alla polisbilar i Uppsala är utrustade med såna.

Flört

Anders 50
0

#19 Här nere är poliserna illa ute både i radio och tidningar, de har haft kontroller och bötfällt folk (500 kr) som inte blinkar i rondellerna, och nu har polisen kollats av journalister på hur de själva gör i rondellerna.

De blinkar dåligt också…..pinsamt, och bortförklaringar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!