Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 896 ggr
Cristine
0

Det är väldigt viktigt..

att ha bra abetskamrater..det har jag, hur har du det(eller har haft?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag har jättefina arbetskamrater..lyssnar, visar empati, skrattar, är allvarliga då det behövs, hjälpsamma..dessutom trevliga att träffa privat.Kyss

Sen har jag en jättefin arbetskamrat härinne på fokus..eller numera chef kanske..Obestämd

Bergspuman
0

Har väldigt bra kollegor och arbetskamrater här! Och det är den största anledningen till att jag ännu inte dragit härifrån trots alla andra problem som företaget har.

Toyan
0

Jag har bra arbetskamrater, hjälpsamma och trevliga och dessutom bra på att ge uppmuntranGlad

Cristine
0

#1 Muah!Kyss

Anders 50
0

I mitt jobb så var det tvunget att ha bra arbetskamrater, annars fungerade samarbetet inte.

Det var ju mest ensamarbete, men vi träffades vid skiftbytena, och oftast fanns det en maskin till på avverkningen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[AnnikaOhlsson]
0

Jag har de bästa av de bästa arbetskamrater. De är allt på jobbet. Vi skrattar o gråter tillsammans, söttar varann när vi är så slutkörda attvi inte orkar gå.

Utan varann hade vi gått under allihop, det är vi rörande överens om!

[Sisa]
0

# 6

Så kul att se dej här, Hyacinta! Du dyker upp lite överallt..Glad

[AnnikaOhlsson]
0

Sisa

Japp! Jag är lite "gubben i lådan" som bara poppar upp här o var! ::-)

[Sisa]
0

# 8

Skrattande

Cristine
0

#8 Hej HyacintaGlad

Maria
0

Jag har väldigt bra arbetskamrater men vi är en liten klick som arbetat ihop länge.

För min del är det ju lite speciellt då jag är projektanställd men har varit kvar i 10 år.N u har jag förlängt till mars. Det brukar vara 3-6 månaders förlängning.

Det innebär att många arbetskamrater arbetar man bara en kort tid med och det kan både vara ledsamt och sköntFlört

/Maria

[AnnikaOhlsson]
0

Cristine

Hej! *vinkar* Glad

MaMaMade
0

Ensamarbetar ju…men det är 2 till tjejer som jobbar hos min "dam" o vi har träffats på ett arbetsplatsmöte en ggn o hann surra lite privat efteråt. Har också haft telefonkontakt med en av dem efter det o nästa v har vi ett möte till. Kanske vi går ut o äter ngn ggn…hoppas det för de verkar mkt trevliga! Glad

Lite tråkigt att inte jobba ihop med ngn emellanåt men sådan är ju branschen. Obestämd