Söndag.. lugna söndag..
eller gör du då allt du inte kunnat göra under veckan?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej det är nog snarare under lördagen jag gör allt sådant…
Söndagarna brukar numera vara vikta för att träffa särbon eftersom han jobbar som tennistränare på lördagar.
Ibland slappar vi. Under hösten plockar vi svamp. Ibland gör vi helt andra saker.
Idag ska jag bara slappa(har jag tänkt) men det brukar ju inte bli som man tror.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Idag är det som sagt flytt på gång. Nu är vagnen fylld med saker, käka lunch innan vi åker iväg och tömmer den igen.
Igår ägnade jag mig åt baket hela em, sov lite för länge på fm tyvärr. Idag har jag o Guben tagit en prommis med Tassa, plockade ihop lite roliga saker ute i skogen till julpynt.
Har klippt av en rektagulär duk till en fyrkant som ska fållas på den avklippta sidan. Restbiten blir till en gardinkappa + duk på köksbänken. Sedan ska jag dela ännu en duk på längden o göra gardinkappor till burspråket i köket av den.
Tror inte jag hinner med allt, ids inte. Familjen åkte in till samhället för att bada o det är så himla lugnt o skönt här hemma. Kan bli att jag slappar till också!

Jag har lagat mat nästan hela dagen förutom ett snabbt Ikeabesök.
Min man håller på att renovera gästrummet och det börjar bli riktigt fint.
/Maria
Beror på hur jag mår..bestämmer då jag vaknar på morgonen, om det blir slappar-dag eller arbets-dag! 
Oftast blir söndagen som en vanlig vardag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu har vi kört flyttlast till mammas äldreboende. Hon blev ganska trött på oss till sist och körde nästan iväg oss. Men nu är det i princip klart. Några tavlor till ska upp och några blommor, annars är det klart!!
Och nu är det en Stinas i ugnen och vi är hemskt trötta! Men nöjda.
Har inget bestämt för söndagar. Men sista tiden har det varit olika aktiviteter på brukshundsklubben med Silver på söndagar. Idag har vi varit sex timmar på prova på dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#9 Vad innebär en prova på dag?
# 10 Vi får prova rallylydnad, agility. spår, sök, leta, lydnad. Alla grenar som ingår på brukshunsklubben. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#11 Aha.. var det så enkelt! 
Lärde mig om vad rallylydnad är i en artikel i Land för ett par veckor sedan. Handlade om en dam (70 år) från Köinge som vunnit/vinner en massa tävlingar.
Det verkar vara en kul sport! 
Jag driver med samma saker som på vilken annan ledig dag som helst